Zadarma integration
Partner Privacy Policy
Zadarma Polityka prywatności
Co to jest Zadarma?
Zadarma to stosunkowo niedrogi dostawca systemów telefonicznych. Opiera się na sieci internetowej i oferuje wiele funkcji i narzędzi ułatwiających agentom zarządzanie centrum telefonicznym i obsługę klienta. Podstawowe oprogramowanie jest bezpłatne, co zapewnia dużą oszczędność czasu i pieniędzy w przypadku centrów obsługi telefonicznej z ograniczonym budżetem.
Jeśli chcesz się upewnić, że Zadarma jest dostępna w Twoim kraju lub chcesz dowiedzieć się więcej o stawkach, zajrzyj do listę stawek za poszczególne numery telefonów .
Jak możesz tego używać?
Skorzystaj z Zadarma, aby zaoszczędzić czas i ulepszyć swoje centrum obsługi klienta dzięki pomocy call center. Call center i rozmowy z klientami można łatwo obsługiwać dzięki rozwiązaniu wielokanałowemu LiveAgent i systemowi zgłoszeń.
Oszczędź czas swoich agentów i zadziw firmy, biznesy lub klientów dzięki szybkiemu wsparciu call center.
Korzyści
- Bezpłatne rozwiązanie dla Twojego centrum pomocy technicznej
- Oszczędność czasu dla zespołów obsługi klienta
- Zwiększenie satysfakcji klientów
- Działa dobrze z centrum obsługi telefonicznej oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent
Jak zintegrować Zadarmę z LiveAgent?

LiveAgent bezpośrednio wspiera firmę Zadarma jako dostawcę VoIP dla oprogramowania pomocy technicznej. Aby zapewnić swoim agentom i klientom wsparcie dla call center, po prostu otwórz swój LiveAgent i postępuj zgodnie przewodnikiem.
Najpierw przejdź do Konfiguracja > Połączenie > Numery
Kliknij pomarańczowy przycisk plusa, aby utworzyć numer telefonu dla swojego działu pomocy.

Otworzy się nowe okno z dostępnymi dostawcami VoIP. Znajdź Zadarma na liście i kliknij, aby otworzyć opcje dostawcy numeru SIP.
Musisz wypełnić pola w tym oknie. Obejmują one imię i nazwisko, dział, numer, opcję nagrywania rozmów oraz nazwę użytkownika i hasło.

Skończyłeś i Twój numer telefonu Zadarma jest połączony z oprogramowaniem pomocy technicznej. Możesz dzwonić i odbierać połączenia z LiveAgent za pomocą Zadarma.

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach call center LiveAgent? Obejrzyj film poniżej lub odwiedź naszą stronę o funkcjach Call center .
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!