Facebook integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Połącz LiveAgent z Facebookiem, aby usprawnić obsługę klienta. Śledź wszystkie wiadomości i komentarze oraz zwiększ produktywność agentów i zadowolenie klientów dzięki przełomowej integracji.
Facebook to darmowy serwis społecznościowy, który umożliwia zarejestrowanym użytkownikom tworzenie profili, przesyłanie zdjęć i filmów, wysyłanie wiadomości i utrzymywanie kontaktu ze znajomymi, rodziną czy współpracownikami.
Połączenie LiveAgent z Facebookiem umożliwia użytkownikom LiveAgent odpowiadanie na wiadomości, posty lub komentarze na Facebooku bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent (bez konieczności logowania się do samego Facebooka), dzięki czemu integracja znacznie usprawnia przepływ pracy.
Jak to działa?
LiveAgent gromadzi każdy komentarz, post i wiadomość w skrzynce odbiorczej LiveAgent i przekształca je w zgłoszenie. Stamtąd agenci mogą odpowiadać na każde zgłoszenie tak, jakby robili to na Facebooku. Efekt? Twoi klienci nie zauważą żadnej różnicy – poza szybkością odpowiedzi!
Jak możesz wykorzystać integrację z Facebookiem?
Aktywując funkcję integracji z Facebookiem, możesz wykonywać wszystkie te działania bezpośrednio z LiveAgent:
- Odpowiadać na wiadomości prywatne/bezpośrednie
- Wysyłać załączniki, linki, emoji, GIF-y
- Odpowiadać na komentarze
- Polubić komentarze
- Usuwań komentarze poprzez usunięcie zgłoszenia
- Rozwiązywać zgłoszenia, odpowiadając na nie
Jak zintegrować Facebooka z LiveAgent?
Integracja Facebooka z LiveAgent może znacznie zwiększyć możliwości obsługi klienta. Należy jednak pamiętać, że nie wszystkie plany subskrypcji obejmują integrację z Facebookiem. Integracja jest zawarta w planie Large, ale można ją również zakupić osobno dla planów Small i Medium. Jedynie plan Free nie zapewnia tej integracji.
Wykonaj poniższe kroki, aby zacząć odpowiadać na wiadomości z Facebooku za pośrednictwem LiveAgent już dziś.
- Zaloguj się do LiveAgent
Kliknij Konfiguracja → Facebook i Instagram → kliknij Konta (jeśli masz też aktywną wtyczkę Instagrama) → i kliknij przycisk Połącz.
Pojawi się nowe wyskakujące okienko z prośbą o zalogowanie się do konta na Facebooku. Wprowadź swoje dane do logowania lub, jeśli już jesteś zalogowany, kliknij „Kontynuuj jako”.
Wybierz strony na Facebooku, które chcesz zintegrować z LiveAgent i kliknij „Dalej”.
Pojawi się nowe wyskakujące okienko z listą uprawnień Facebooka. Nie wyłączaj żadnego z nich, aby uniknąć problemów z integracją. Możesz zmienić te ustawienia później. Po prostu potwierdź uprawnienia, klikając przycisk „Gotowe”.
Poczekaj na potwierdzenie pomyślnej integracji i kliknij „OK”.
Wróć do swojego konta LiveAgent, wybierz strony, które chcesz połączyć i wybierz uprawnienia, na które chcesz zezwolić. Do wyboru są następujące opcje: Pobierz posty z walla (Fetch wall posts) i Pobierz prywatne wiadomości (Fetch private messages)
- Dla każdej strony można wybrać konkretny dział, do którego mają być kierowane zgłoszenia z Facebooka.
Kliknij „Zapisz” i gotowe!
Potrzebujesz dodatkowej pomocy z tą integracją? Sprawdź szczegółowy przewodnik dla kont hostowanych w chmurze lub ten artykuł dla kont samodzielnych LiveAgent.
Dodatkowe informacje na temat konfigurowania aplikacji Facebook dla samodzielnych kont.
Dlaczego ta integracja jest taka cenna?
Integracja LiveAgent z Facebookiem może okazać się niezwykle przydatna z kilku powodów:
- System śledzi wszystkie wiadomości, komentarze oraz wzmianki i zapewnia, że odpowiesz na każdą z nich.
- Może to zwiększyć produktywność agentów, eliminując potrzebę przełączania się między różnymi platformami, a tym samym usprawniając przepływ pracy.
- Zapewnia to większe bezpieczeństwo danych, ponieważ nie trzeba udostępniać danych do logowania wielu pracownikom odpowiedzialnym za odpowiadanie na wiadomości od klientów, co zmniejsza ryzyko wycieku i kradzieży danych.
- Nie musisz przekazywać roli administratora Facebooka swoim pracownikom.
- Eliminuje konieczność codziennego monitorowania wielu kont i urządzeń. Wszystko, czego potrzebujesz, będzie dostępne w uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
- Monitorowanie wiadomości, komentarzy lub wzmianek w czasie rzeczywistym zapewnia, że agenci są w stanie szybko odpowiadać na zapytania klientów, co skutkuje krótszym czasem reakcji.
- Sprawne zarządzanie zapytaniami klientów, szybkie odpowiedzi i spersonalizowane wsparcie mają pozytywny wpływ na zadowolenie klientów.
- Możesz zwiększyć sprzedaż i przychody poprzez monitorowanie interakcji z klientami, umożliwiając agentom identyfikację możliwości sprzedaży i podejmowanie ukierunkowanych działań sprzedażowych.
- Możesz łatwo monitorować wiele kont firmowych na Facebooku i zarządzać nimi.
- Może automatycznie rozwiązywać zgłoszenia po udzieleniu na nie odpowiedzi, a jeśli klient ponownie do ciebie napisze, LiveAgent automatycznie ponownie otworzy zgłoszenie i powiadomi cię, gdy przyjdzie pora na odpowiedź.
Chcesz wypróbować naszą integrację z Facebookiem?
My zajmiemy się czasochłonnymi zadaniami i logistyką, a ty skup się na zapewnianiu sprawnego i niezawodnego wsparcia wszystkim swoim klientom. Rozpocznij bezpłatny, 30-dniowy okres próbny już dziś. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Frequently Asked Questions
Jak możesz wykorzystać integrację Facebooka w LiveAgent?
Zintegrowanie Facebooka z LiveAgent pomoże Twojej obsłudze klienta efektywnie obsługiwać wszystkie zapytania, posty i komentarze na Facebooku z jednego miejsca. W rezultacie jesteś na bieżąco i zawsze dostępny dla swoich klientów.
Jakie są kroki, aby zintegrować Facebooka z LiveAgent?
1. Przejdź do Konfiguracji z poziomu panelu LiveAgent 2. Wyszukaj Facebook - > Strony na Facebooku 3. Połącz
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!