Twitter (X) integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Twitter (obecnie znany jako X) to serwis mikroblogowy i społecznościowy używany przez miliony ludzi na całym świecie. Użytkownicy wchodzą w interakcje za pośrednictwem krótkich wiadomości zwanych tweetami (postami), w których mogą udostępniać tekst i różne media swoim obserwującym. To świetna platforma do szybkiego rozpowszechniania informacji, śledzenia bieżących wydarzeń, docierania do nowych odbiorców, szukania opinii, udziału w dyskusjach i wyrażania swoich opinii.
Twitter (X) jest również wykorzystywany przez firmy do promowania swoich produktów, interakcji z klientami lub zapewniania im wsparcia. Może to zwiększyć zadowolenie klientów, a agenci mogą udzielać pomocy w czasie rzeczywistym, zamiast tylko odpowiadać na e-maile lub połączenia telefoniczne.
Integracja LiveAgent z Twitterem (X) pozwala firmom monitorować wzmianki o marce i słowa kluczowe, odpowiadać na zapytania klientów i z łatwością śledzić publiczne wzmianki. Po zintegrowaniu Twittera (X) skrzynka odbiorcza Twojego zespołu będzie monitorować wiadomości i tweety (posty) z twojego konta.
Dlaczego obsługa klienta poprzez Twittera (X) jest ważna?
Twitter (X) ma ponad 187 milionów aktywnych użytkowników dziennie na całym świecie. Wielu z nich korzysta z Twittera (X), aby dzielić się swoimi opiniami na temat produktów i firm, zadawać pytania oraz przekazywać opinie, dzieląc się zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi doświadczeniami.
Twitter (X) jest uważany za kanał typu „Always On”, dlatego klienci oczekują od firm odpowiedzi na platformie. Często firmy, które nie reagują wystarczająco szybko lub w sposób satysfakcjonujący dla klienta, spotykają się z publiczną negatywną reakcją.
Ze względu na naturę Twittera (X) te negatywne doświadczenia mogą szerzyć się w zastraszającym tempie, a do publicznej krytyki dołączają tysiące ludzi. To dlatego aktywność na Twitterze (X) oraz proaktywna obsługa klienta są bardzo ważne.
Jak to działa?
Aby upewnić się, że otrzymasz powiadomienie o każdym tweecie (poście) związanym z twoją firmą, musisz użyć zaawansowanego oprogramowania do obsługi klienta w mediach społecznościowych, takiego jak LiveAgent.
Korzystając z naszej integracji z Twitterem (X), możesz monitorować swoją markę i reagować na tweety (posty) oraz komentarze, które wymagają szybkiego działania. System powiadomi cię i przekształci w zgłoszenie każdy tweet zawierający śledzone słowa kluczowe, komentarze i wzmianki.
Co można zrobić dzięki integracji z Twitterem (X)?
- Śledzenie wzmianek o marce i słów kluczowych
- Konfiguracja prostych haseł wyszukiwania i monitorowanie oraz archiwizowanie wszystkich tweetów zawierające te hasła w swoim panelu
- Monitorowanie wszystkich wzmianek o marce w czasie rzeczywistym
- Monitorowanie marki w mediach społecznościowych w czasie rzeczywistym
- Połączenie wielu kont na Twitterze (X)
- Odpowiadanie na tweety (posty), komentarze i wzmianki z jednego miejsca
- Łatwa kategoryzacja i przeszukiwanie komunikacji z Twittera (X) i komentarzy klientów
- Automatyczna zamiana publicznych wzmianek w zgłoszenia
Jak to działa w praktyce?
Jak zintegrować Twittera (X) z LiveAgent?
LiveAgent oferuje natywną integrację z Twitterem (X), która jest dostępna w planie subskrypcji Large. Jeśli jednak korzystasz z planu Small lub Medium, nadal możesz dodać tę funkcję do swojego arsenału obsługi klienta za dodatkową opłatą. Aby dowiedzieć się więcej o integracji LiveAgent z Twitterem (X), wykonaj poniższe kroki.
Uwaga: Aby zintegrować swoje konto LiveAgent z Twitterem (X), musisz najpierw posiadać konto dewelopera na Twitterze (X), aby uzyskać dostęp do Twitter API v2 i utworzyć aplikację Twitter (X).
Zaloguj się na swoje konto na Twitterze (X) i odwiedź stronę developers.twitter.com → przejdź do portalu dla deweloperów w menu.
- Jeśli nie masz konta dewelopera, musisz je utworzyć.
Po rejestracji lub zalogowaniu zobaczysz wszystkie swoje aplikacje na Twitterze na stronie Dashboard (panel). Wybierz + Create Project (Utwórz projekt) lub przejdź z menu do Projects & Apps (Projekty i aplikacje) → Overview (Przegląd), aby utworzyć nowy projekt.
Przejdź przez proces tworzenia projektu i aplikacji, a na ostatnim ekranie Here are your keys and tokens (Oto twoje klucze i tokeny) skopiuj i zapisz klucz API i klucz API Secret. Będzie to konieczne do późniejszej integracji. Następnie kliknij przycisk App settings (Ustawienia aplikacji).
W ustawieniach aplikacji kliknij Set up (Konfiguruj) w sekcji User authentication settings (Ustawienia uwierzytelniania użytkownika).
Na stronie User authentication (Uwierzytelnianie użytkownika) wypełnij wszystkie wymagane pola:
App permissions (Zezwolenia aplikacji) – czytanie i pisanie
Type of app (Rodzaj aplikacji) – aplikacja w przeglądarce, zautomatyzowana aplikacja lub bot
Callback URL / Redirect URL (Adres URL przekierowania) – adres URL twojego konta LiveAgent
Website URL (Adres URL witryny) – adres URL strony internetowej twojej firmy
Zapisz formularz konfiguracji → wyświetlone zostaną dane uwierzytelniające Client ID i Client Secret → kliknij Done (gotowe).
Po skonfigurowaniu aplikacji Twitter (X) można połączyć ją z kontem LiveAgent. Na koncie LiveAgent przejdź do Configuration (Konfiguracja) → Twitter → Application setup (Konfiguracja aplikacji).
Wklej wartość klucza API do pola Consumer key, a wartość klucza API Key do pola Consumer secret → i kliknij Save (Zapisz). Aplikacja Twitter jest teraz zintegrowana z kontem LiveAgent. Następnym krokiem jest połączenie konta na Twitterze (X) z kontem LiveAgent.
Przyjrzyjmy się teraz, jak połączyć konto na Twitterze (X) z kontem LiveAgent:
Przejdź do swojego konta LiveAgent → otwórz Configuration (Konfiguracja) → kliknij Twitter → Twitter accounts (Konta na Twitterze) → Add Twitter account (Dodaj konto na Twitterze)
Najpierw należy włączyć Twittera. Możesz to zrobić, klikając pomarańczowy przycisk w tej sekcji. Po tym LiveAgent uruchomi się ponownie.
Pojawi się nowe okno → zaloguj się na swoje konto na Twitterze (X), wprowadzając nazwę użytkownika i hasło → kliknij Authorize app (Autoryzuj aplikację), aby zezwolić LiveAgent na przetwarzanie danych i zapewnić dostęp → okno zostanie automatycznie zamknięte.
- Konto na Twitterze (X) zostało połączone i powinno być dostępne w tej sekcji.
Aby rozpocząć pobieranie tweetów (postów) i komentarzy oraz odpowiadać na nie, kliknij przycisk edycji (ikona ołówka) → włącz opcję „Jeśli zaznaczone, LiveAgent będzie czytać tweety i zamieniać je w zgłoszenia”.
Ponadto możesz zdefiniować parametry dla dodatkowych tweetów (postów), które chcesz śledzić. Kliknij Add new query (Dodaj nowe zapytanie) i dostosuj, które tweety (posty) mają być przekształcane w zgłoszenia.
- I gotowe! Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą. Teraz możesz zobaczyć swoje tweety i odpowiedzi od obserwujących.
Dlaczego ta integracja jest tak cenna?
Większe zadowolenie klientów i lojalność wobec marki
Dzięki naszej integracji nie będziesz już musieć ręcznie monitorować swoich kont na Twitterze (X) i urządzeń mobilnych. Śledzenie trwających rozmów będzie prostsze niż kiedykolwiek.
Udział w rozmowach, które twoi klienci prowadzą na temat ciebie lub konkurencji, pokaże, że zależy ci na nich i słuchasz tego, co mają do powiedzenia.
Co więcej, dzięki przechowywaniu wszystkich wcześniejszych zgłoszeń z Twittera (X) w archiwum możesz łatwo zaimponować swoim klientom wiedzą na temat ich wcześniejszych problemów, szczegółów zakupu i nie tylko. Może to pomóc w zwiększeniu ich lojalności wobec marki i długookresowej wartości klienta oraz jego satysfakcji.
Szybsze rozwiązywanie problemów
Oferowanie świetnego produktu w świetnej cenie już nie wystarcza. Klienci oczekują spersonalizowanego wsparcia i szybkich odpowiedzi na swoje pytania czy problemy. Jeśli twoi klienci kontaktują się z tobą na Twitterze (X), ale nie otrzymują odpowiedzi w ciągu godziny, są bardziej skłonni do rezygnacji i podzielenia się swoimi negatywnymi doświadczeniami online.
Dzięki LiveAgent możesz dać swoim klientom to, czego szukają. Nasze oprogramowanie obsługi klienta powiadomi cię za każdym razem, gdy otrzymasz nowe zgłoszenie na Twitterze (X), dzięki czemu bez wysiłku odpowiesz na wszystkie pytania klientów i upewnisz się, że żadna wiadomość nie pozostanie bez odpowiedzi.
Wydajniejszy przepływ pracy
Korzystanie z LiveAgent do odpowiadania na pytania klientów może również zwiększyć wydajność agentów. Oto jak:
- Twoi agenci nie będą musieli stale monitorować wielu kont i urządzeń
- Twoi agenci nie będą rozpraszani przez kanały na Twitterze (X)
- Twoi agenci nie będą rozpraszani przez stale rosnącą liczbę powiadomień
- Twoi agenci będą mogli zarządzać wieloma kontami biznesowymi jednocześnie
Większa świadomość marki
Kiedy ludzie przeglądają twojego Twittera (X), prawdopodobnie próbują dowiedzieć się czegoś na temat twojej marki, a także twoich produktów czy usług. Możesz to wykorzystać i zdobyć ich uznanie, pokazując, że odpowiadasz na wszystkie pytania klientów, szybko i z polotem.
Większe bezpieczeństwo, mniej naruszeń danych
LiveAgent sprawia również, że cały proces jest bezpieczniejszy dzięki przechowywaniu wszystkich zgłoszeń z Twittera (X) we współdzielonej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której dostęp mają autoryzowani agenci obsługi klienta. Oznacza to, że nie musisz już martwić się o:
- Udostępnianie danych logowania wielu pracownikom
- Pozostawanie zalogowanym na urządzeniach publicznych
- Utratę urządzeń zalogowanych do konta na Twitterze (X)
Zapoznaj się z naszym artykułem przedstawiającym ekscytującą zapowiedź integracji z Twitterem i sposób, w jaki nasze rozwiązanie zapewnia płynne korzystanie z integracji z Twitterem do obsługi klienta!
Przewaga nad konkurencją
Mimo że obsługa klienta poprzez Twittera (X) staje się coraz popularniejsza, wciąż istnieje wiele firm, które jej nie zapewniają. Zdobądź przewagę nad konkurencją już dziś, łącząc swoje konto na Twitterze (X) z LiveAgent.
Chcesz wypróbować naszą integrację z Twitterem (X)?
Pozwól nam zająć się czasochłonnymi zadaniami, a Ty skup się na zapewnieniu płynnego i niezawodnego wsparcia wszystkim swoim klientom. Rozpocznij bezpłatny, 30-dniowy okres próbny już dziś. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Frequently Asked Questions
Czym jest integracja Twittera z LiveAgent?
Integracja z Twitterem tworzy nowe zgłoszenie za każdym razem, gdy ktoś wspomni o Tobie w tweecie. W rezultacie zawsze możesz kontaktować się z klientami i być na bieżąco z jednym interfejsem.
Jak zintegrować Twittera z LiveAgent?
1. Zaloguj się na swoje konto LiveAgent 2. Kliknij Konfiguracje 3. Wyszukaj Twitter - > Konta na Twitterze - > Dodaj konto na Twitterze 4. Połącz 5. Kliknij Edytuj i zaznacz pole Stan
Ogłoszenie integracji Twittera
Discover affordable Twitter integration with LiveAgent! Stay connected with your customers while minimizing costs, thanks to our high-quality service. Experience the benefits of seamless Twitter integration without breaking the bank. Try LiveAgent today for free!
Discover the power of Viber integration with LiveAgent to streamline customer communication. Transform Viber messages into tickets and manage them effortlessly from a unified interface. Enhance customer support with quick, personalized responses, ensuring all interactions are well-organized and accessible. Try it free and improve your customer service today!