Przyjrzyj się niektórym kluczowym funkcjom LiveAgent. Usprawnij zarządzanie wiedzą dzięki portalowi klienta. Używaj biletów jako narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Bądź na bieżąco z obsługą klienta dzięki bezproblemowej dystrybucji zgłoszeń.
Korzyści z kalkulatora
Spójrz na korzyści płynące z korzystania z naszego kalkulatora cen pomocy technicznej i dowiedz się, jak może on pomóc w poprawie obsługi klienta
Znajdź idealne rozwiązanie pomocy technicznej w 5 prostych krokach za pomocą naszego kalkulatora cen.
Porównaj ponad 70 popularnych rozwiązań help desk i znajdź najlepszą ofertę.
Obniż koszty i zaoszczędź do 72% na oprogramowaniu do pomocy technicznej dzięki LiveAgent.
Rozwiązanie typu „wszystko w jednym”
Uzyskaj dostęp do w pełni funkcjonalnego wielokanałowego systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje najpopularniejsze kanały klientów. Zapewnij wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, połączeń telefonicznych, czatu na żywo, portalu klienta z bazą wiedzy lub mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp lub Viber. Skorzystaj z ponad 130 funkcji i ponad 150 integracji.
Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania, korzystając z bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego
Zobacz, jak LiveAgent wyróżnia się na tle innych alternatywnych wiodących rozwiązań na rynku.
W pełni przejrzysty, bez ukrytych informacji.
Features | LiveAgent
Wypróbuj najlepszą alternatywę dla działu pomocy za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
Zendesk
Konkurent Zendesk.
|
Freshdesk
Konkurent Freshdesk
|
LiveChat
LiveChat competitor.
|
Intercom
Konkurent Intercom.
|
---|---|---|---|---|---|
Zgłoszenia
Łączy się z wieloma liniami komunikacji (takimi jak poczta e-mail, czat na żywo, call center lub media społecznościowe), aby usprawnić wszystkie wiadomości i umożliwić użytkownikom odpowiadanie na nie z oprogramowania do obsługi zgłoszeń.
|
Small
$9/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Small, który kosztuje 9 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Professional
$59/miesiąc/agenta
Zawarte w abonamencie Professional, który kosztuje 59 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
$19/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Blossom, który kosztuje 19 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
$19/miesi,ąc/agenta
Zawarte w planie Starter, który kosztuje 19 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
$79/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Live Chat
Natywny widget czatu na żywo, który można wdrożyć w witrynie i używać do komunikacji w czasie rzeczywistym z odwiedzającymi witrynę.
|
Medium
$29/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Medium, który kosztuje 29 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Add-on
$15-59/miesiąc/agenta
Dostępny jako dodatek za 15-59 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Garden
$45/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Garden, który kosztuje 45 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
$19/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Starter, który kosztuje 19 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Enterprise
Ceny na żądanie
Zawarte w planach z cenami na żądanie.
|
Wbudowane Call Center
Wirtualne centrum telefoniczne ze scentralizowanym pulpitem do wykonywania, odbierania i zarządzania połączeniami.
|
Large
$49/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Large, który kosztuje 49 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Add-on
$45/miesiąc/agenta
Dostępny jako dodatek za 45 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Estate
$85/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Estate, który kosztuje 85 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
Facebook & Twitter
Integracja, która pobiera wszystkie tweety, komentarze, wzmianki i wiadomości z Facebooka i przekształca je w zgłoszenia, na które można odpowiedzieć bezpośrednio z oprogramowania.
|
Add-on
$39/miesiąc/konto
Dostępna jako dodatkowa funkcja za 39 USD miesięcznie za konto lub w abonamencie Large za 49 USD miesięcznie na agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zespół
$25/miesiąc/agenta
Zawarte w planie zespołu, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
$19/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Blossom, który kosztuje 19 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Enterprise
Ceny na żądanie
Zawarte w planach z cenami na żądanie.
|
Zasady i automatyzacja
Reguły automatyzacji, które można wdrożyć, aby przyspieszyć procesy obsługi klienta.
|
Small
$9/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Small, który kosztuje 9 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
$25/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Team, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Garden+Add-on
$45/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Garden, który kosztuje 45 USD za agenta miesięcznie lub może zostać dodany. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Enterprise
Ceny na żądanie
Zawarte w planach z cenami na żądanie.
|
Godziny pracy i umowy SLA
Funkcja umożliwiająca zarządzanie i monitorowanie dzienników SLA, zgodność z SLA oraz ustawianie godzin pracy.
|
Small
$9/miesiąc/agenta
Zawarte w planie biletowym, który kosztuje 9 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Professional
$59/miesiąc/agenta
Zawarte w abonamencie Professional, który kosztuje 59 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
$19/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Blossom, który kosztuje 19 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Intercom doesn't offer this featurenie oferuje tej funkcji
|
Dzienniki audytu
Dziennik aktywności, który rejestruje wszystkie działania wykonane w systemie pomocy technicznej.
|
Large
$49/miesiąc/agenta
W ramach planu Large, który kosztuje 49 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zendesk nie oferuje tej funkcji
|
Estate
$65/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Estate, który kosztuje 65 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
LiveChat nie oferuje tej funkcji
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
Nielimitowana historia
Nieograniczona historia oglądania zgłoszeń. (Po pewnym czasie nie tracisz dostępu do zgłoszeń).
|
Small
$9/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Small, który kosztuje 9 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
$25/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Team, który kosztuje 25 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Blossom
$19/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Blossom, który kosztuje 19 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Team
$39/miesiąc/agenta
Zawarte w planie zespołu, który kosztuje 39 USD na agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
$79/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Starter, który kosztuje 79 USD za pierwszego agenta miesięcznie. Każdy dodatkowy agent kosztuje 19 USD miesięcznie za agenta. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Usuń markę
Możliwość użycia białej etykiety (bez brandingu).
|
Add-on
$19/miesiąc/agenta
Dostępny jako dodatek za 19 USD miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zendesk nie oferuje tej funkcji
|
Blossom
$19/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Blossom, który kosztuje 19 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Business
$59/month/agent
Zawarte w planie biznesowym, który kosztuje 59 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Intercom nie oferuje tej funkcji
|
Spersonalizowany zespół sukcesu 24/7
Dedykowany zespół ds. sukcesu klienta, który jest przydzielony do Ciebie i dostępny, aby pomóc 24/7 365 we wszystkich kanałach komunikacji.
|
Small
$9/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Small, który kosztuje 9 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Zendesk nie oferuje tej funkcji
|
Blossom
$19/miesiąc/agenta
Zawarte w planie Blossom, który kosztuje 19 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Starter
$19/miesiac/agenta
Zawarte w planie Starter, który kosztuje 19 USD za agenta miesięcznie. Wszystkie ceny podane są w USD.
|
Intercom nie oferuje tej funkcji.
|
Jeśli masz pytania, mamy odpowiedzi.
Zapoznaj się z najczęstszymi pytaniami dotyczącymi kalkulatora cen help desk.
Kluczowe ustalenia
Dowiedz się więcej o wpływie obsługi klienta na klientów i Twoją firmę. Zapoznaj się ze statystykami obsługi klienta i skorzystaj z wyników. Główne obszary badawcze obejmują wpływ na biznes, kluczowe statystyki dotyczące kanałów obsługi klienta oraz zachowania klientów w różnych sytuacjach.
i wiele więcej …
Wypróbuj LiveAgent za darmo przez 14 lub 30 dni bez karty kredytowej! Wybierz plan dopasowany do Twojego biznesu, zaczynając od 9$/miesiąc. Oferujemy zaawansowane funkcje, takie jak czat na żywo, obsługa call center, oraz dedykowane wsparcie klienta. Bez umów, bez opłat za instalację, możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. Sprawdź nasze plany i zacznij ulepszać obsługę klienta już dziś!
Oprogramowanie help desk dla agencji
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.