Dzisiejsi konsumenci chcą odpowiedzi natychmiast, bez konieczności dzwonienia do obsługi klienta, czekania godzinami na odpowiedź e-mail lub przeglądania materiałów marki. Właśnie dlatego czat na żywo nie jest już jednym z kanałów kontaktu do wyboru, ale raczej koniecznością dla wielu firm.
Dzięki czatowi na żywo LiveAgent dla WordPress możesz zapewnić natychmiastową obsługę klienta, a także zwiększyć zaangażowanie i satysfakcję klientów dzięki proaktywnym, szybkim wyzwalaczom interakcji.
60% konsumentów w wieku od 18 do 34 lat regularnie korzysta z czatu na żywo do obsługi klienta. 53% wolałoby skorzystać z czatu online niż z wykonania połączenia do działu obsługi klienta.
85% firm B2B i 74% firm B2C korzysta z czatu na żywo do sprzedaży. 54% firm z sektora B2B i 31% z sektora B2C korzysta z czatu na żywo do celów marketingowych.
Szybkość i wygoda czatu na żywo sprawia, że klienci są bardziej usatysfakcjonowani.
Globalna średnia ocena zadowolenia klientów z czatu na żywo wynosi aż 83,1%.
Konsumenci kupują więcej od marek, które oferują czat na żywo.
52% klientów jest bardziej skłonnych do ponownych zakupów w firmie, która zapewnia obsługę poprzez live chat.
Szukasz najlepszej wtyczki live chat dla swojej witryny WordPress? Choć nietrudno znaleźć setki wtyczek czatu na żywo, w naszej opinii to właśnie LiveAgent dla WordPress może być idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy, działu obsługi klienta, i samych klientów.
Zobacz, dlaczego.
Współcześni klienci są niecierpliwi i nienawidzą czekać. Stworzyliśmy najszybszy na rynku widżet live chat, który wyświetla się w Twojej witrynie w zaledwie 2,5 sekundy. Zaskocz swoich klientów szybką obsługą i pokaż, że cenisz ich czas.
Popraw zaangażowanie, zapraszając swoich klientów lub potencjalnych klientów do kontaktu z Tobą, gdy tylko trafią na Twoją stronę.
Włączenie proaktywnych czatów na stronach z cenami i podstronach finalizacji zamówienia często okazuje się niezwykle skutecznym sposobem zwiększania sprzedaży i przekształcania większej liczby odwiedzających w płacących klientów.
Wykorzystaj elastyczne, zaawansowane opcje routingu i dystrybucji czatu. Skonfiguruj priorytety agentów i określ maksymalne obciążenie czatu. LiveAgent oferuje nawet więcej funkcji dla zwiększenia produktywności! Dzięki naszemu narzędziu, czaty przypisywane są agentom, którzy już wcześniej rozmawiali z klientami. W ten sposób można zapewnić szybkie, dokładne i kompleksowe wsparcie.
Narzędzie czatu na żywo of LiveAgent sprzyja produktywnej współpracy zespołowej. Nie wiesz, jak pomóc klientowi, z którym rozmawiasz? Przypisz do czatu agenta, który lepiej zna temat, lub natychmiast połącz się ze swoim zespołem za pośrednictwem wewnętrznego czatu, aby uzyskać pomoc. Nie musisz tracić czasu, logując się do innych, zewnętrznych aplikacji!
Ulepsz swoje wsparcie dzięki monitorowaniu witryny w czasie rzeczywistym. Zobacz wszystkich odwiedzających online, sprawdź, jak wchodzą w interakcję z Twoją witryna i śledź czas spędzony na każdej stronie. Posiadanie informacji takich jak źródło, z którego dana osoba trafiła na stronę, kraj lub aktualna strefa czasowa może sprawić, że Twoje proaktywne zaproszenia do czatu będą jeszcze bardziej spersonalizowane.
Dzięki widokowi wymiany wiadomości w czasie rzeczywistym możesz pozytywnie zaskoczyć swoich klientów błyskawicznym wsparciem i sprawić, że poczują się, jakbyś dosłownie czytał w ich myślach! Zobacz, co klienci piszą na czacie, zanim jeszcze klikną Wyślij, przewiduj ich potrzeby i przygotuj odpowiedzi, zanim zostaną zadane pytania.
LiveAgent został stworzony, aby zaoszczędzić Twój cenny czas. Prosta integracja (na zasadzie kopiuj i wklej) połączy Cię z klientami w ciągu kilku sekund. LiveAgent kieruje nowe przychodzące czaty do właściwych członków zespołu i dynamicznie dostosowuje dostępność czatu, gdy Twoi agenci logują się i wylogowują podczas swojej zmiany.
LiveAgent to nie tylko wtyczka dla czatu na żywo.
To kompleksowe, wielokanałowe rozwiązanie dla obsługi klienta, które jest wyposażone w ponad 180 funkcji, ponad 40 integracji i niemal nieskończone opcje dostosowywania.
Potrzebujesz świetnego systemu obsługi zgłoszeń z automatyzacją, wirtualnego centrum telefonicznego, narzędzia do obsługi zapytań w social media lub oprogramowania dla zarządzania portalem klienta?
Nie musisz szukać dłużej: wszystkie te funkcje zapewnia LiveAgent.
Szukasz darmowej wtyczki do czatu na żywo dla swojej witryny WordPress? Rozpocznij w pełni funkcjonalny, 14-dniowy okres próbny i przyjrzyj się bliżej, jak działa nasze rozwiązanie i jakie korzyści może przynieść Twojej firmie.
Nie jest wymagane pobieranie bałaganu, oprogramowanie jest całkowicie oparte na chmurze. Alternatywnie, poproś o demonstrację jeden na jeden z kimś z naszego zespołu, aby lepiej zrozumieć, dlaczego LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem do czatu na żywo dla małych i średnich firm w 2020 roku.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BWM, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? LiveAgent – bingo!
Etykieta czatu na żywo dla obsługi klienta
Postępuj zgodnie z protokołami uprzejmej rozmowy. Zapoznaj się z odpowiednią etykietą komunikacji na czacie na żywo i poznaj zasady obsługi klienta.
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team