Ułatw codzienną pracę swoim agentom obsług klienta i zapewniaj klientom doskonałe wsparcie dzięki naszemu samoobsługowemu portalowi klienta. Wykorzystaj funkcje bazy wiedzy LiveAgent, żeby zapewniać przydatne artykuły, poradniki i inne informacje potrzebne Twoim klientom. Wypróbuj naszą platformę bazy wiedzy już dziś i przekonaj się, jak może ulepszyć Twoją obsługę klienta.
Knowledge Base /
Customer Portal Demo
00:00/05:06
Oprogramowanie bazy wiedzy
Oprogramowanie bazy wiedzy to scentralizowana platforma do tworzenia i udostępniania informacji oraz zarządzania nimi. Gromadzi wewnętrzne zasoby, takie jak polityka firmy czy materiały szkoleniowe, ale też wychodzi naprzeciw potrzebom klientów dzięki zasobom zewnętrznym takim jak poradniki, instrukcje i często zadawane pytania.
Z LiveAgent firmy mogą łatwo tworzyć i modyfikować bazy wiedzy, zwiększając produktywność firmy i ulepszając obsługę klienta.
Poczuj różnicę i wypróbuj wszechstronne oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent.
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie dobrze zorganizowana baza wiedzy jest niezbędna. Dzięki LiveAgent możesz tworzyć spersonalizowane bazy wiedzy zarówno dla swojego zespołu, jak i klientów.
Biorąc pod uwagę fakt, że 67% klientów preferuje samoobsługę, przemyślana zewnętrzna baza wiedzy zapewnia szybki dostęp do często zadawanych pytań, informacji o produktach i przewodników, zwiększając zadowolenie klientów. Tymczasem ujednolicona wewnętrzna baza wiedzy pomaga zespołowi łatwo znajdować istotne informacje, zwiększając jego wydajność.
Usprawnij zarządzanie wiedzą, udostępniaj ważne informacje i zapewniaj świetną obsługę klienta.
Nasze intuicyjne oprogramowanie bazy wiedzy może pomóc Ci zarządzać wiedzą firmy i udostępniać ją wszystkim klientom. Rozwiązuj problemy klientów i zgłoszenia do obsługi klienta dzięki materiałom w bazie wiedzy i skup się na pilniejszych sprawach.
Oto niektóre z rzeczy, które mogą wykorzystać Twoi agenci:
Nasze oprogramowanie może pomóc Ci zmniejszyć ilość zgłoszeń klientów dzięki samoobsługowej platformie dla klientów. Natychmiastowo zapewniaj odpowiedzi, informacyjne treści i ważne artykuły w jednym miejscu, żeby dbać o zadowolenia klientów.
Oto niektóre z rzeczy, które otrzymają Twoi klienci:
Z łatwością zapewniaj odpowiedzi na pytania i obniżaj czas odpowiedzi. Nasze narzędzie oferuje wiele typów baz wiedzy, różne funkcje wyszukiwania i możliwości współpracy.
Zarządzanie treściami
Nasz edytor WYSIWYG (what you see in what you get, czyli dostajesz to, co widzisz) może pomóc ci tworzyć artykuły, przewodniki, poradniki i sekcje informacyjne pozwalające na zbudowanie kompleksowej bazy wiedzy. Dzięki naszemu doskonałemu edytorowi dzielenie się wiedzą jest proste. Formatuj teksty, dodawaj obrazy i wykorzystuj inne zaawansowane funkcje. Edytor obsługuje też HTML i CSS, pozwalając na tworzenie niestandardowych projektów.
Dowiedz się więcej o edytorze WYSIWYG
Monitorowanie odwiedzających
Forum LiveAgent to integralna część Twojej platformy bazy wiedzy. Każdy klient lub członek zespołu obsługi klienta może wypowiedzieć się na forum. Pozwala to na wspólne rozwiązywanie problemów, oferowanie sugestii i znajdowanie odpowiedzi. Możesz wykorzystać też wewnętrzne fora i współpracować nad wewnętrznymi kwestiami związanymi z zarządzaniem wiedzą za pomocą jednego rozwiązania.
Dowiedz się więcej na temat forum
Bardziej zadowoleni klienci
Zbieranie opinii oraz sugestii klientów pomaga ulepszać nie tylko bazę wiedzy, ale i całą firmę. Może pomóc ci pisać lepsze artykuły bazy wiedzy, a jeśli zdecydujesz się na czytanie sugestii klientów i odpowiadanie na nie, zbudujesz też z nimi lepsze relacje. Zaoferuj swoim klientom szansę na udzielenie sugestii lub podzielenia się informacjami. Dodaj przycisk opinii i spersonalizuj go zgodnie ze swoimi preferencjami.
Dowiedz się więcej o opiniach i sugestiach
Zaawansowane wyszukiwanie
Twoi klienci mogą skorzystać z wyszukiwarki, aby łatwo znaleźć odpowiedzi lub poszczególne tematy w Twojej bazie wiedzy. Dzięki potężnemu paskowi wyszukiwania nasze oprogramowanie jest łatwe w użyciu, zwłaszcza gdy zawiera wiele treści. Oferując łatwe wyszukiwanie, pomagasz klientom znaleźć odpowiednie informacje i zmniejszyć ilość zgłoszeń do obsługi klienta na temat powszechnych problemów.
Dowiedz się więcej o widżetach wyszukiwania
Intuicyjny interfejs
Skuteczna baza wiedzy ma na celu pomaganie klientom dzięki przydanym treściom. Nie zapominaj jednak o swoich pracownikach. Łatwy w użyciu panel oprogramowania bazy wiedzy to kolejna kluczowa funkcja, o której czasami zapominamy. Interfejs LiveAgent umożliwia agentom tworzenie nowych artykułów praktycznie bez szkolenia. Chcesz go wypróbować? Skorzystaj z darmowego demo i zobacz, jak działa.
Prosta organizacja
Celem bazy wiedzy jest łatwe wyszukiwanie odpowiednich treści. Jednak im więcej treści, tym więcej chaosu. To dlatego LiveAgent pozwala na tworzenie kategorii dla klientów, pozwalając na łatwą organizację. Twórz kategorie dla najpowszechniejszych tematów lub podziel materiały szkoleniowe według własnego uznania.
Ogólnoświatowy zasięg
Oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent to doskonały sposób na zapewnianie samoobsługowego wsparcia 24/7 w wielu językach. Twoja firma musi tylko dostarczyć odpowiednie artykuły i zapewnić je w językach, których potrzebują Twoi klienci. To rozwiązanie może ulepszyć doświadczenie klientów, zwiększając ich satysfakcję. Utwórz kategorię dla każdego języka, żeby udostępniać treści bazy wiedzy nowym grupom odbiorców.
Multi baza wiedzy
Multi baza wiedzy przydaje się, jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów czy marek lub zapewnia niezależne usługi. Jedno konto LiveAgent zapewnia możliwość utworzenia nieograniczonej liczby baz wiedzy – a każda z nich o własnym projekcie, ustawieniach i treści. Zapewniaj klientom informacje, których potrzebują w formie wspaniałych przewodników.
Dowiedz się więcej o multi bazie wiedzy
Instrukcje obsługi
Pisz kompleksowe artykuły pełne przydatnych informacji oraz dbaj o ich organizację, by ułatwiać ich znalezienie. Dzięki edytorowi WYSIWYG pisanie artykułów jest niezwykle proste. Dziel się informacjami i pozwalaj klientom samodzielnie znajdować rozwiązania. Chcesz edukować członków zespołu obsługi klienta? Wewnętrzne artykuły bazy wiedzy mogą służyć jako materiały edukacyjne, pomagając agentom w szybszym rozwiązywaniu problemów.
Dowiedz się więcej o artykułach
Obsługa plików
Chcesz wzbogacić swój tekst o załączniki? Dzięki oprogramowaniu bazy wiedzy firmy mogą łatwo tworzyć różne treści i umieszczać je w bazie wiedzy, poprawiając ogólne doświadczenie klienta i zwiększając lojalność wobec matki. Dodawaj obrazy, zrzuty ekranu i pliki audio lub nawet wideo bądź osadzaj filmy z serwisów takich jak YouTube.
Dzięki załącznikom Twoje artykuły będą łatwiejsze do zrozumienia i atrakcyjniejsze. Dodawaj wideoporadniki lub demonstracje do swoich przewodników bądź przedstaw instrukcje krok po kroku przy pomocy zrzutów ekranu.
Dowiedz się więcej o załącznikach
Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania z 30-dniowym, darmowym okresem próbnym
Nikt nie zna Twoich klientów lepiej niż Ty. Podziel się z nimi informacjami, których potrzebują i dbaj o ich zadowolenie.
Dobrze napisane artykuły bazy wiedzy zapewniają klientom natychmiastową pomoc. Pisz, projektuj i edytuj artykuły bazy wiedzy w edytorze WYSIWYG.
Zagubieni klienci mogą zrezygnować z Twoich usług czy produktów. Żeby temu zapobiec, utwórz sekcję często zadawanych pytań i przewodniki jako część portalu wsparcia.
Chcesz zapewniać doskonałą obsługę klienta z ograniczonymi zasobami? Zmniejsz liczbę przychodzących e-maili i czatów, tworząc bazę wiedzy.
Ulepszaj swoją firmę i spełniaj wymagania klientów z odpowiednim oprogramowaniem bazy wiedzy
Zyskaj przewagę
Większość firm skupia swoje działania obsługi klienta na bezpośrednim wsparciu. Zyskaj przewagę dzięki oprogramowaniu do zarządzania bazą wiedzy i zapewniaj klientom odpowiednie zasoby do samoobsługi.
1%
firm używa baz wiedzy
Nie oszczędzaj na samoobsłudze i zyskaj przewagę nad konkurencją z bazą wiedzy. Zapewnij swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów.
Spełniaj oczekiwania
Klienci chcą otrzymywać odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Nasze funkcje wyszukiwania pomogą Ci zapewniać natychmiastowe rozwiązania, zmniejszając liczbę zapytań klientów.
66%
klientów woli samoobsługę
Większość klientów próbuje samodzielnie rozwiązać problem przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Zadbaj o ich zadowolenie, zapewniając im narzędzia do samoobsługi.
Buduj lojalną bazę klientów
Odwiedzający bazę wiedzy mogą zamienić się w płacących klientów. Poszerz swoją bazę klientów dzięki skutecznemu oprogramowaniu bazy wiedzy.
90%
klientów pochodzi z baz wiedzy
Artykuły w bazie wiedzy mogą pomóc w zdobyciu większej liczby klientów i utrzymaniu ich dzięki pomocnym i kompetentnym poradom.
Starannie dobraliśmy funkcje w naszych planach cenowych, żeby umożliwić Ci zdobycie oprogramowania, którego potrzebujesz w przystępnej cenie. Płać tylko za to, czego używasz, nie nadwyrężając swojego budżetu.
Najpopularniejsze
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team