Zapewniaj
klientom
natychmiastowe odpowiedzi

Łatwo twórz doskonałe bazy wiedzy i sekcje często zadawanych pytań.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Oprogramowanie bazy wiedzy dla lepszej samoobsługi

Ułatw codzienną pracę swoim agentom obsług klienta i zapewniaj klientom doskonałe wsparcie dzięki naszemu samoobsługowemu portalowi klienta. Wykorzystaj funkcje bazy wiedzy LiveAgent, żeby zapewniać przydatne artykuły, poradniki i inne informacje potrzebne Twoim klientom. Wypróbuj naszą platformę bazy wiedzy już dziś i przekonaj się, jak może ulepszyć Twoją obsługę klienta.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Knowledge Base /
Customer Portal Demo

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Oprogramowanie bazy wiedzy

Czym jest oprogramowanie bazy wiedzy?

Oprogramowanie bazy wiedzy to scentralizowana platforma do tworzenia i udostępniania informacji oraz zarządzania nimi. Gromadzi wewnętrzne zasoby, takie jak polityka firmy czy materiały szkoleniowe, ale też wychodzi naprzeciw potrzebom klientów dzięki zasobom zewnętrznym takim jak poradniki, instrukcje i często zadawane pytania.

Z LiveAgent firmy mogą łatwo tworzyć i modyfikować bazy wiedzy, zwiększając produktywność firmy i ulepszając obsługę klienta.

Poczuj różnicę i wypróbuj wszechstronne oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent.

Dlaczego baza wiedzy jest ważna?

W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie dobrze zorganizowana baza wiedzy jest niezbędna. Dzięki LiveAgent możesz tworzyć spersonalizowane bazy wiedzy zarówno dla swojego zespołu, jak i klientów.

Biorąc pod uwagę fakt, że 67% klientów preferuje samoobsługę, przemyślana zewnętrzna baza wiedzy zapewnia szybki dostęp do często zadawanych pytań, informacji o produktach i przewodników, zwiększając zadowolenie klientów. Tymczasem ujednolicona wewnętrzna baza wiedzy pomaga zespołowi łatwo znajdować istotne informacje, zwiększając jego wydajność.

LiveAgent's knowledge base page

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Zarządzanie bazami wiedzy

Usprawnij zarządzanie wiedzą, udostępniaj ważne informacje i zapewniaj świetną obsługę klienta.

Lets talk

Zarządzanie wiedzą dla zespołów obsługi klienta

Nasze intuicyjne oprogramowanie bazy wiedzy może pomóc Ci zarządzać wiedzą firmy i udostępniać ją wszystkim klientom. Rozwiązuj problemy klientów i zgłoszenia do obsługi klienta dzięki materiałom w bazie wiedzy i skup się na pilniejszych sprawach.

Oto niektóre z rzeczy, które mogą wykorzystać Twoi agenci:

  • Pisanie i udostępnianie rozbudowanych artykułów dla klientów przy pomocy edytora WYSIWYG
  • Wewnętrzne i zewnętrze bazy wiedzy do dzielenia się informacjami
  • Konfigurowalne motywy i piękny interfejs bazy wiedzy

Jakie są kluczowe funkcje oprogramowania bazy wiedzy?

Z łatwością zapewniaj odpowiedzi na pytania i obniżaj czas odpowiedzi. Nasze narzędzie oferuje wiele typów baz wiedzy, różne funkcje wyszukiwania i możliwości współpracy.

Zarządzanie treściami

Edytor WYSIWYG

Nasz edytor WYSIWYG (what you see in what you get, czyli dostajesz to, co widzisz) może pomóc ci tworzyć artykuły, przewodniki, poradniki i sekcje informacyjne pozwalające na zbudowanie kompleksowej bazy wiedzy. Dzięki naszemu doskonałemu edytorowi dzielenie się wiedzą jest proste. Formatuj teksty, dodawaj obrazy i wykorzystuj inne zaawansowane funkcje. Edytor obsługuje też HTML i CSS, pozwalając na tworzenie niestandardowych projektów.

  • Pisz artykuły bazy wiedzy w naszym edytorze WYSIWYG
  • Używaj HTML lub CSS, żeby ulepszyć swoje treści

Dowiedz się więcej o edytorze WYSIWYG

Content management

Monitorowanie odwiedzających

Forum

Forum LiveAgent to integralna część Twojej platformy bazy wiedzy. Każdy klient lub członek zespołu obsługi klienta może wypowiedzieć się na forum. Pozwala to na wspólne rozwiązywanie problemów, oferowanie sugestii i znajdowanie odpowiedzi. Możesz wykorzystać też wewnętrzne fora i współpracować nad wewnętrznymi kwestiami związanymi z zarządzaniem wiedzą za pomocą jednego rozwiązania.

  • Buduj relacje z klientami dzięki oferowaniu wsparcia poprzez forum
  • Współpracuj z zespołem i klientami w jednym miejscu

Dowiedz się więcej na temat forum

Bardziej zadowoleni klienci

Opinie i sugestie

Zbieranie opinii oraz sugestii klientów pomaga ulepszać nie tylko bazę wiedzy, ale i całą firmę. Może pomóc ci pisać lepsze artykuły bazy wiedzy, a jeśli zdecydujesz się na czytanie sugestii klientów i odpowiadanie na nie, zbudujesz też z nimi lepsze relacje. Zaoferuj swoim klientom szansę na udzielenie sugestii lub podzielenia się informacjami. Dodaj przycisk opinii i spersonalizuj go zgodnie ze swoimi preferencjami.

  • Zbieraj opinie i sugestie przy użyciu jednego przycisku
  • Buduj lepsze relacje, słuchając swoich klientów

Dowiedz się więcej o opiniach i sugestiach

Happier customers

Zaawansowane wyszukiwanie

Widżet wyszukiwania

Twoi klienci mogą skorzystać z wyszukiwarki, aby łatwo znaleźć odpowiedzi lub poszczególne tematy w Twojej bazie wiedzy. Dzięki potężnemu paskowi wyszukiwania nasze oprogramowanie jest łatwe w użyciu, zwłaszcza gdy zawiera wiele treści. Oferując łatwe wyszukiwanie, pomagasz klientom znaleźć odpowiednie informacje i zmniejszyć ilość zgłoszeń do obsługi klienta na temat powszechnych problemów.

  • Zaawansowany widżet wyszukiwania ułatwiający klientom znajdowanie odpowiedzi
  • Szybsze rozwiązywanie problemów i bardziej zadowoleni klienci

Dowiedz się więcej o widżetach wyszukiwania

Intuicyjny interfejs

Łatwy w obsłudze panel

Skuteczna baza wiedzy ma na celu pomaganie klientom dzięki przydanym treściom. Nie zapominaj jednak o swoich pracownikach. Łatwy w użyciu panel oprogramowania bazy wiedzy to kolejna kluczowa funkcja, o której czasami zapominamy. Interfejs LiveAgent umożliwia agentom tworzenie nowych artykułów praktycznie bez szkolenia. Chcesz go wypróbować? Skorzystaj z darmowego demo i zobacz, jak działa.

  • Intuicyjny interfejs o łatwej nawigacji
  • Łatwy w użyciu nawet bez nauki czy doświadczenia
Intuitive interface

Prosta organizacja

Kategorie

Celem bazy wiedzy jest łatwe wyszukiwanie odpowiednich treści. Jednak im więcej treści, tym więcej chaosu. To dlatego LiveAgent pozwala na tworzenie kategorii dla klientów, pozwalając na łatwą organizację. Twórz kategorie dla najpowszechniejszych tematów lub podziel materiały szkoleniowe według własnego uznania.

  • Popraw organizację zasobów wiedzy dzięki kategoriom
  • Ułatw znajdowanie artykułów, dzieląc je według wybranych tematów

Ogólnoświatowy zasięg

Wsparcie w wielu językach

Oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent to doskonały sposób na zapewnianie samoobsługowego wsparcia 24/7 w wielu językach. Twoja firma musi tylko dostarczyć odpowiednie artykuły i zapewnić je w językach, których potrzebują Twoi klienci. To rozwiązanie może ulepszyć doświadczenie klientów, zwiększając ich satysfakcję. Utwórz kategorię dla każdego języka, żeby udostępniać treści bazy wiedzy nowym grupom odbiorców.

  • Twórz treści bazy wiedzy w wielu językach
  • Docieraj do szerszej grupy odbiorców dzięki publicznym bazom wiedzy
Worldwide reach

Multi baza wiedzy

Obsługa multi bazy wiedzy

Multi baza wiedzy przydaje się, jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów czy marek lub zapewnia niezależne usługi. Jedno konto LiveAgent zapewnia możliwość utworzenia nieograniczonej liczby baz wiedzy – a każda z nich o własnym projekcie, ustawieniach i treści. Zapewniaj klientom informacje, których potrzebują w formie wspaniałych przewodników.

  • Zarządzaj wieloma zewnętrznymi bazami wiedzy
  • Twórz wiele prywatnych baz wiedzy dla agentów

Dowiedz się więcej o multi bazie wiedzy

Instrukcje obsługi

Artykuły

Pisz kompleksowe artykuły pełne przydatnych informacji oraz dbaj o ich organizację, by ułatwiać ich znalezienie. Dzięki edytorowi WYSIWYG pisanie artykułów jest niezwykle proste. Dziel się informacjami i pozwalaj klientom samodzielnie znajdować rozwiązania. Chcesz edukować członków zespołu obsługi klienta? Wewnętrzne artykuły bazy wiedzy mogą służyć jako materiały edukacyjne, pomagając agentom w szybszym rozwiązywaniu problemów.

  • Pisz kompleksowe artykuły i przewodniki, by umożliwiać rozwiązywanie problemów
  • Edukuj agentów obsługi klienta i stwórz ekspercki zespół

Dowiedz się więcej o artykułach

User manuals

Obsługa plików

Załączniki

Chcesz wzbogacić swój tekst o załączniki? Dzięki oprogramowaniu bazy wiedzy firmy mogą łatwo tworzyć różne treści i umieszczać je w bazie wiedzy, poprawiając ogólne doświadczenie klienta i zwiększając lojalność wobec matki. Dodawaj obrazy, zrzuty ekranu i pliki audio lub nawet wideo bądź osadzaj filmy z serwisów takich jak YouTube.

Dzięki załącznikom Twoje artykuły będą łatwiejsze do zrozumienia i atrakcyjniejsze. Dodawaj wideoporadniki lub demonstracje do swoich przewodników bądź przedstaw instrukcje krok po kroku przy pomocy zrzutów ekranu.

  • Dodawaj wszystkie ważne typy załączników do artykułów
  • Ulepszaj artykuły dzięki obrazom, filmom lub nagraniom dźwiękowym

Dowiedz się więcej o załącznikach

Medal

Zacznij korzystać z LiveAgent już teraz!

Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania z 30-dniowym, darmowym okresem próbnym

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie

Usprawnij operacje firmy
z platformą bazy wiedzy

Nikt nie zna Twoich klientów lepiej niż Ty. Podziel się z nimi informacjami, których potrzebują i dbaj o ich zadowolenie.

Clock icon

Niecierpliwi klienci szukający pomocy

Dobrze napisane artykuły bazy wiedzy zapewniają klientom natychmiastową pomoc. Pisz, projektuj i edytuj artykuły bazy wiedzy w edytorze WYSIWYG.

Zagubieni klienci

Zagubieni klienci mogą zrezygnować z Twoich usług czy produktów. Żeby temu zapobiec, utwórz sekcję często zadawanych pytań i przewodniki jako część portalu wsparcia.

Przeciążona obsługa klienta

Chcesz zapewniać doskonałą obsługę klienta z ograniczonymi zasobami? Zmniejsz liczbę przychodzących e-maili i czatów, tworząc bazę wiedzy.

Powszeche powody, dla których firmy decydują sięna oprogramowanie bazy wiedzy

Ulepszaj swoją firmę i spełniaj wymagania klientów z odpowiednim oprogramowaniem bazy wiedzy

Zyskaj przewagę

Weź górę nad konkurencją

Większość firm skupia swoje działania obsługi klienta na bezpośrednim wsparciu. Zyskaj przewagę dzięki oprogramowaniu do zarządzania bazą wiedzy i zapewniaj klientom odpowiednie zasoby do samoobsługi.

  • Zyskaj przewagę dzięki świetnej bazie wiedzy
  • Ulepsz firmę dzięki lepszej obsłudze klienta
Chart

1%

firm używa baz wiedzy

Nie oszczędzaj na samoobsłudze i zyskaj przewagę nad konkurencją z bazą wiedzy. Zapewnij swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów.

Spełniaj oczekiwania

Spełniaj oczekiwania klientów

Klienci chcą otrzymywać odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Nasze funkcje wyszukiwania pomogą Ci zapewniać natychmiastowe rozwiązania, zmniejszając liczbę zapytań klientów.

  • Zwiększ satysfakcję klientów z bazą wiedzy
  • Zapewniaj natychmiastowe odpowiedzi i zmniejsz liczbę zgłoszeń do obsługi klienta
Chart

66%

klientów woli samoobsługę

Większość klientów próbuje samodzielnie rozwiązać problem przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Zadbaj o ich zadowolenie, zapewniając im narzędzia do samoobsługi.

Buduj lojalną bazę klientów

Zwiększ przychody

Odwiedzający bazę wiedzy mogą zamienić się w płacących klientów. Poszerz swoją bazę klientów dzięki skutecznemu oprogramowaniu bazy wiedzy.

  • Przyciągnij więcej klientów dzięki przydatnym treściom
  • Zwiększ zwrot z inwestycji i zarobki
Chart

90%

klientów pochodzi z baz wiedzy

Artykuły w bazie wiedzy mogą pomóc w zdobyciu większej liczby klientów i utrzymaniu ich dzięki pomocnym i kompetentnym poradom.

Opinie

Wybierz LiveAgent
i dołącz do 7000 zadowolonych klientów

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman

Najlepszy stosunek wartości do ceny

Starannie dobraliśmy funkcje w naszych planach cenowych, żeby umożliwić Ci zdobycie oprogramowania, którego potrzebujesz w przystępnej cenie. Płać tylko za to, czego używasz, nie nadwyrężając swojego budżetu.

14 lub 30 dni darmowego okresu próbnego 
Darmowy okres próbny na 14 dni z darmowym e-mailem i 30 dni z firmowym e-mailem
Nie wymagamy karty kredytowej
i wiele więcej
$15 miesiąc

Small business

  • Nieograniczona historia zgłoszeń
  • 3 adresy e-mail
  • 3 formularze kontaktowe
  • 1 klucz API
$29 miesiąc

Medium business

  • Wszystko to, co w planie Small, plus
  • 10 adresów e-mail
  • 3 przyciski czatu na żywo
  • Zarządzanie działami
0$ miesiąc

Darmowe

  • 7-dniowa historia zgłoszeń
  • 1 adres e-mail
  • 1 przycisk czatu
  • 1 formularz kontaktowy

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x