Migracja z Gmail?

Czy obsługujesz klientów z poziomu konta Google? Wejdź na wyższy poziom i już dziś przenieś się z Gmaila do LiveAgent.

LiveAgent to najlepsze rozwiązanie pomocy technicznej dla firm każdej wielkości. Dodaj więcej narzędzi do obsługi klienta i zrób więcej dzięki czatowi na żywo, call center, bazie wiedzy lub integracji z mediami społecznościowymi. Dowiedz się więcej, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie LiveAgent.

Korzyści z migracji z Gmail

Mail envelope

Obsługa zgłoszeń

System obsługi zgłoszeń może pomóc Ci lepiej zorganizować problemy klientów

Support portal

Więcej kanałów komunikacji

LiveAgent obsługuje konta e-mail, czat na żywo, call center, bazę wiedzy i media społecznościowe

Voice customer support

Wsparcie 24/7

Jesteśmy do Twojej dyspozycji zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz pomocy

Gear icon

Zwiększona wydajność

Możesz zrobić więcej w krótszym czasie. Oszczędzaj pieniądze i pomagaj większej liczbie klientów

Benefits of attended call transfers

Przeniesiemy Twoje dane za darmo

Gmail i produkty Google są świetne, niektórych z nich używamy również do wykonywania naszych zadań. Jednak obsługa klienta to nieco inna liga i na niektórych poziomach wymaga więcej uwagi i specjalistycznego oprogramowania.

Z pomocą przychodzi LiveAgent. Nie musisz pozbywać się swojego konta Gmail – aby z niego korzystać, możemy zintegrować Twoją skrzynkę pocztową z systemem obsługi zgłoszeń LiveAgent, a Ty możesz śledzić wszystkie swoje e-maile na swoim pulpicie nawigacyjnym. LiveAgent jest lepiej zorganizowany, aby zapewnić obsługę klienta i pełną wiedzę na temat rozwiązania problemów.

Jakie dane możemy przenieść?

Supervisor

Ludzie

Przenieś swoje kontakty

Mail envelope

Komunikacja

Twoje e-maile i inne formy komunikacji

Tags - icon

Tagi

Tagi mailowe mogą być importowane

customer feedback satisfaction rewards

Opinie

Przenieś wszystkie opinie

E-mail to tylko początek

Oprócz Twojej skrzynki odbiorczej Gmaila, możesz dodać więcej skrzynek odbiorczych od różnych dostawców, takich jak Yahoo czy Microsoft. Nasz system zgłoszeń uporządkuje Twoje e-maile ze wszystkich kont. To jednak nie koniec!

LiveAgent oferuje więcej narzędzi do łączenia się z klientami. Błyskawicznie połącz superszybki widżet czatu na żywo, z szybkością wyświetlania wynoszącą zaledwie 2,5 sekundy. Stwórz własne call center i bazę wiedzy, lub rozpocznij obsługę klientów w mediach społecznościowych. Możesz zintegrować Facebook Messenger, Twitter, Instagram i Viber. To jak, wypróbujesz?

liveagent tools

Zobacz możliwości LiveAgent

get inspired

Obsługa klienta 24/7

LiveAgent zapewnia świetne wsparcie dla Twoich klientów, ale i…  dla Twojej firmy. Wszyscy nasi klienci otrzymują całodobową obsługę klienta w ramach swoich planów.

Zawsze, gdy potrzebujesz rozwiązać problem lub po prostu chcesz zadać nam kilka pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Używamy tego samego oprogramowania, więc dokładnie wiemy, jak Ci pomóc. Oznacza to również, że możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem preferowanych przez Ciebie kanałów. Zadzwoń do nas, wyślij e-mail lub skontaktuj się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Brzmi dobrze? Kliknij poniższy przycisk i wypróbuj!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Co mówią o nas klienci

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Przenosisz się z innej poczty e-mail?

Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja z Gmail
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x