Oferujemy bezpłatną wspomaganą migrację z Kustomer do LiveAgent . Postaramy się jak najszybciej przenieść wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć korzystać z nowego oprogramowania do obsługi klienta.
Uzyskaj dostęp do niezawodnego zestawu narzędzi obejmującego wszystkie ważne kanały klientów . system sprzedaży biletów LiveAgent obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , portal klienta , Viber i media społecznościowe – Facebook , Instagram i Twitter . Wypróbuj już dziś dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu lub zobacz nasze przystępne plany cenowe to nie zrujnuje Twojego budżetu.
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta . Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci w całym procesie migracji i wyeksportuje dane do nowego oprogramowania pomocy technicznej.
Oprócz podstawowej migracji zgłoszeń możemy również przenieść Twoje kontakty , agenci , tagi i notatki . Jeśli potrzebujesz czegoś więcej, daj nam znać, a my zajmiemy się tym za Ciebie.
Cała komunikacja z klientami z każdego kanału
Kontakty, grupy kontaktów i profile agentów
Tagi, które pomogą Ci utrzymać porządek
Zwiększ zadowolenie klientów i zwiększ produktywność agentów dzięki odpowiednim narzędziom wspierającym Cię . Dodaj bazę wiedzy i Viber do swojego systemu obsługi zgłoszeń i zacznij omawiać najczęściej używane kanały komunikacji.
Każdy z nich jest wspierany przez funkcje zwiększające produktywność, które ułatwiają pracę . Ponadto LiveAgent można zintegrować z ponad 140 aplikacjami . Twórz ujednolicone przepływy pracy i unikaj przełączania się między wieloma aplikacjami.
Rozumiemy, że dostępność u klientów jest ważnym aspektem doskonałego punktu pomocy. Dlatego nasze zespoły pomocy są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu , aby Ci pomóc lub dostarczyć ważnych informacji na temat naszych produktów.
Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie przez e-mail , czat na żywo lub zadzwoń do nas . Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy i pomóc we wszystkim, czego potrzebujesz .
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Dołącz do LiveAgent już dziś i omów z nami swoją niestandardową migrację . Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub wybierz jeden z naszych przystępnych planów cenowych. Są odpowiednie dla większości firm i obiecujemy, że nie zrujnują Twojego budżetu.
Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!
Alternatywa dla Heska - LiveAgent
Przełącz się z Hesk na LiveAgent i odkryj zaawansowany, wielokanałowy system zgłoszeń, który obsługuje media społecznościowe i oferuje superszybki widget czatu na żywo. Popraw swoją obsługę klienta dzięki integracjom z popularnymi platformami jak WhatsApp, WordPress, czy Shopify. Zacznij darmowy 14-dniowy okres próbny bez konieczności podawania karty kredytowej!
Alternatywa dla Hivera - LiveAgent
LiveAgent to wszechstronna alternatywa dla Hivera, obsługująca wiele skrzynek pocztowych i kanałów komunikacji. Dowiedz się więcej!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team