Rozważasz migrację z Kustomer?

Oferujemy bezpłatną wspomaganą migrację z Kustomer do LiveAgent . Postaramy się jak najszybciej przenieść wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć korzystać z nowego oprogramowania do obsługi klienta.

Uzyskaj dostęp do niezawodnego zestawu narzędzi obejmującego wszystkie ważne kanały klientów . system sprzedaży biletów LiveAgent obejmuje e-maile , czat na żywo , call center , portal klienta , Viber i media społecznościowe Facebook , Instagram i Twitter . Wypróbuj już dziś dzięki bezpłatnemu 14-dniowemu okresowi próbnemu lub zobacz nasze przystępne plany cenowe to nie zrujnuje Twojego budżetu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Bezpłatna usługa migracji niestandardowej

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta . Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci w całym procesie migracji i wyeksportuje dane do nowego oprogramowania pomocy technicznej.

Oprócz podstawowej migracji zgłoszeń możemy również przenieść Twoje kontakty , agenci , tagi i notatki . Jeśli potrzebujesz czegoś więcej, daj nam znać, a my zajmiemy się tym za Ciebie.

Jakie dane i pliki możesz migrować?

Zgłoszenia

Cała komunikacja z klientami z każdego kanału

Ludzie

Kontakty, grupy kontaktów i profile agentów

Tagi

Tagi, które pomogą Ci utrzymać porządek

Wielokanałowy zestaw narzędzi wsparty wspaniałymi funkcjami

Zwiększ zadowolenie klientów i zwiększ produktywność agentów dzięki odpowiednim narzędziom wspierającym Cię . Dodaj bazę wiedzy i Viber do swojego systemu obsługi zgłoszeń i zacznij omawiać najczęściej używane kanały komunikacji.

Każdy z nich jest wspierany przez funkcje zwiększające produktywność, które ułatwiają pracę . Ponadto LiveAgent można zintegrować z ponad 140 aplikacjami . Twórz ujednolicone przepływy pracy i unikaj przełączania się między wieloma aplikacjami.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent

Wszystkie ważne kanały obsługi klienta pod jednym dachem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Doświadcz satysfakcji klienta dzięki LiveAgent

Rozumiemy, że dostępność u klientów jest ważnym aspektem doskonałego punktu pomocy. Dlatego nasze zespoły pomocy są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu , aby Ci pomóc lub dostarczyć ważnych informacji na temat naszych produktów.

Skontaktuj się z nami w dowolnym momencie przez e-mail , czat na żywo lub zadzwoń do nas . Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać wszelkie problemy i pomóc we wszystkim, czego potrzebujesz .

Przejdź na LiveAgent i zostań szczęśliwym klientem

Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Gotowy do rozpoczęcia procesu migracji?

Dołącz do LiveAgent już dziś i omów z nami swoją niestandardową migrację . Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś lub wybierz jeden z naszych przystępnych planów cenowych. Są odpowiednie dla większości firm i obiecujemy, że nie zrujnują Twojego budżetu.

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Przenieś się do LiveAgent​

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja Kustomer
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x