Przełączanie się między różnymi programami pomocy technicznej nie musi być skomplikowane. Przenieś wszystkie swoje dane od obecnego dostawcy do LiveAgent za pomocą jednej z naszych gotowych wtyczek lub pozwól naszym specjalistom pomocy technicznej zająć się nimi za Ciebie.
W niektórych przypadkach oferujemy gotową wtyczkę, która przeniesie Twoje dane od starego dostawcy do LiveAgent. Wszystko, co musisz zrobić, to zalogować się do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent i kliknąć suwak aktywacji. Migracja będzie wymagać tylko klucza API – nie jest wymagane żadne dodatkowe kodowanie.
Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub e-mail i daj nam znać, jakiego rodzaju migracji potrzebujesz. Z przyjemnością przeniesiemy Twoje dane, podczas gdy Ty możesz usiąść i napić się kawy.
Kliknij przycisk, aby przeczytać nasze szczegółowe przewodniki po migracji dla Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira i nie tylko!
Przenieś wszystkie opinie otrzymane w portalu klienta.
Łatwo przenoś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.
Przenieś wszystkie tagi działów i zgłoszeń.
Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.
Nasi agenci są gotowi do pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Nasze oprogramowanie oferuje ponad 179 funkcji pomocy technicznej, uzupełnionych o ponad 40 integracji.
LiveAgent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.
LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.
LiveAgent porządkuje i usprawnia cały proces wsparcia. Nie ma już potrzeby monitorowania wielu kont społecznościowych lub urządzeń. Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza odbiera wiadomości ze wszystkich Twoich kanałów – społecznościowe, e-mail, czat na żywo, telefon, rozmowa wideo. Po umieszczeniu tych wiadomości na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent są one automatycznie konwertowane na zgłoszenia.
Skorzystaj z naszego solidnego oprogramowania do czatu na żywo. Umożliwia czatowanie z odwiedzającymi witrynę w czasie rzeczywistym, a nawet odbieranie wiadomości po godzinach pracy. Wiadomości otrzymane w trybie offline są automatycznie konwertowane na zgłoszenie e-mail na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent.
Dodatkowe funkcje obejmują w pełni konfigurowalne przyciski czatu, formularze przed czatem, zaproszenia do czatu oraz tryb “wszystko widzący”, który pozwala zobaczyć, co piszą klienci, z którymi rozmawiasz, zanim wyślą swoje wiadomości. Tryb “wszystko widzący” umożliwia również wyświetlenie aktualnie otwartego adresu URL osoby, z którą rozmawiasz.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców oprogramowania. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.