Przełączanie się między różnymi programami pomocy technicznej nie musi być skomplikowane. Przenieś wszystkie swoje dane od obecnego dostawcy do LiveAgent za pomocą jednej z naszych gotowych wtyczek lub pozwól naszym specjalistom pomocy technicznej zająć się nimi za Ciebie.
W niektórych przypadkach oferujemy gotową wtyczkę, która przeniesie Twoje dane od starego dostawcy do LiveAgent. Wszystko, co musisz zrobić, to zalogować się do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent i kliknąć suwak aktywacji. Migracja będzie wymagać tylko klucza API – nie jest wymagane żadne dodatkowe kodowanie.
Skontaktuj się z nami przez czat na żywo lub e-mail i daj nam znać, jakiego rodzaju migracji potrzebujesz. Z przyjemnością przeniesiemy Twoje dane, podczas gdy Ty możesz usiąść i napić się kawy.
Kliknij przycisk, aby przeczytać nasze szczegółowe przewodniki po migracji dla Zendesk, Freshdesk, Desk.com, Jira i nie tylko!
Przenieś wszystkie opinie otrzymane w portalu klienta.
Łatwo przenoś agentów, administratorów, użytkowników końcowych i klientów.
Przenieś wszystkie tagi działów i zgłoszeń.
Przeprowadź migrację zgłoszeń, załączników, pól użytkowników i pól zgłoszeń.
Nasi agenci są gotowi do pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Nasze oprogramowanie oferuje ponad 179 funkcji pomocy technicznej, uzupełnionych o ponad 40 integracji.
LiveAgent oferuje zawsze bezpłatny plan, a także trzy inne plany w okazyjnej cenie.
LiveAgent jest dostępny w 43 różnych tłumaczeniach językowych (niektóre częściowe) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka.
LiveAgent porządkuje i usprawnia cały proces wsparcia. Nie ma już potrzeby monitorowania wielu kont społecznościowych lub urządzeń. Nasza uniwersalna skrzynka odbiorcza odbiera wiadomości ze wszystkich Twoich kanałów – społecznościowe, e-mail, czat na żywo, telefon, rozmowa wideo. Po umieszczeniu tych wiadomości na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent są one automatycznie konwertowane na zgłoszenia.
Skorzystaj z naszego solidnego oprogramowania do czatu na żywo. Umożliwia czatowanie z odwiedzającymi witrynę w czasie rzeczywistym, a nawet odbieranie wiadomości po godzinach pracy. Wiadomości otrzymane w trybie offline są automatycznie konwertowane na zgłoszenie e-mail na pulpicie nawigacyjnym LiveAgent.
Dodatkowe funkcje obejmują w pełni konfigurowalne przyciski czatu, formularze przed czatem, zaproszenia do czatu oraz tryb “wszystko widzący”, który pozwala zobaczyć, co piszą klienci, z którymi rozmawiasz, zanim wyślą swoje wiadomości. Tryb “wszystko widzący” umożliwia również wyświetlenie aktualnie otwartego adresu URL osoby, z którą rozmawiasz.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia swoim klientom.
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców oprogramowania. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!
Przenieś swoje dane z Desk.com do LiveAgent szybko, bezpiecznie i bezpłatnie! Skorzystaj z naszej wtyczki lub wsparcia technicznego. Ciesz się wyjątkową obsługą klienta, kompleksowym systemem oraz oszczędnościami. Wypróbuj LiveAgent z darmowym okresem próbnym i dołącz do zadowolonych klientów jak Huawei i BMW!
Szukasz alternatywy dla Helpshift? Przenieś swoje wsparcie klienta do LiveAgent i ciesz się doskonałą obsługą oraz wszystkimi narzędziami potrzebnymi do efektywnej pracy. Rozpocznij bezpłatny okres próbny na 14 lub 30 dni, bez karty kredytowej. Skorzystaj z niezawodnego systemu obsługi zgłoszeń, czatu na żywo, call center i integracji z mediami społecznościowymi. Dołącz do zadowolonych klientów takich jak Huawei, BMW czy Yamaha. Migracja z Helpshift jest szybka i bezproblemowa dzięki naszej darmowej pomocy. Sprawdź sam!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team