Rozważasz przejście z osTicket na inne rozwiązanie? LiveAgent pomoże Ci skutecznie zająć się zapytaniami dotyczącymi obsługi klienta. Przełącz się na zgłoszenia wielokanałowe i przenieś swoje dane już dziś. Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki w pełni funkcjonalnemu rozwiązaniu pomocy technicznej.
Uzyskaj dostęp do systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje e-maile, czat na żywo, call center, media społecznościowe oraz portal klienta. Wypróbuj za darmo dzięki naszemu 14-dniowemu okresowi próbnemu już dziś.
Oto 3 główne zalety korzystania z LiveAgent.
Niezawodne oprogramowanie do obsługi klienta oznacza lepszy przepływ pracy, zadowoleni klienci i wyższe współczynniki konwersji.
LiveAgent oferuje bogaty pakiet w przystępnej cenie, dzięki czemu jest doskonałym oprogramowaniem do obsługi klienta
Zapewnij najlepszą obsługę klienta i zamień odwiedzających i potencjalnych klientów witryny w płacących klientów.
Pozwól nam pomóc w migracji wszystkich ważnych danych dotyczących zgłoszeń, których potrzebujesz, aby kontynuować pracę na najwyższym poziomie. Przeniesiemy wszystko, czego potrzebujesz, abyś mógł od razu zacząć rozwiązywać problemy klientów. W międzyczasie możesz zrobić sobie przerwę i odpocząć lub zacząć poznawać LiveAgent.
Jeśli napotkasz jakieś kłopoty lub chcesz dowiedzieć się czegoś nowego, koniecznie skontaktuj się z nami. Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące LiveAgent.
Zobacz, co otrzymasz, gdy zdecydujesz się na migrację do LiveAgent
E-maile, czat na żywo, call center, portal klienta, Facebook, Instagram, Twitter i Viber
Płać za to, czego potrzebujesz i nic więcej. Dodaj niestandardowe funkcje do swojego planu, gdy ich potrzebujesz
Każde narzędzie ma kopię zapasową z funkcjami zwiększającymi produktywność, które pomagają zautomatyzować i ułatwić przepływ pracy
Zintegruj aplikacje z naszymi wtyczkami, które pomogą Ci zachować koncentrację i mniej przełączać się między oknami
Podczas migracji możesz spodziewać się rozszerzenia zasięgu i objęcia większej liczby kanałów komunikacji niż wcześniej. Obsługa
Zapoznaj się z nowym zestawem narzędzi podczas migracji danych i dowiedz się, jak zapewnić wsparcie we wszystkich ważne kanały komunikacji.
Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny i zapoznaj się z LiveAgent. Gdy zdecydujesz, że chcesz przenieść swoje dane, zadzwoń do nas lub zostaw nam wiadomość za pośrednictwem czatu na żywo lub e-mail. Omówimy migrację danych i upewnimy się, że wszystkie dane z osTicket zostaną przeniesione do LiveAgent.
Chcesz dowiedzieć się więcej pierwszy? Obejrzyj nasz film z wycieczki lub przejrzyj funkcje, integracje lub inne strony, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.