Chcesz przenieść swoją obsługę klienta na wyższy poziom? Pożegnaj się z Outlookiem i przeprowadź migrację danych do LiveAgent. Połącz swoje konta e-mail z naszym narzędziem, aby zwiększać satysfakcję klientów, lepiej śledzić ich żądania i szybciej je rozwiązywać.
LiveAgent to najlepsze rozwiązanie dla działu pomocy technicznej, zapewniające większą liczbą narzędzi, funkcji, integracji i wsparcia, które pomogą C dostarczyć najlepszą obsługę klienta z poziomu jednego panelu. Czytaj dalej i dowiedz się więcej, lub już dziś rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny.
System obsługi zgłoszeń organizuje całą komunikację według różnych standardów ważności
E-mail, czat na żywo, call center, baza wiedzy, a nawet wsparcie w mediach społecznościowych
Jesteśmy do Twojej dyspozycji, gdy potrzebujesz dodatkowych informacji lub rozwiązania problemu
Wszystko jest zawarte w jednym rozwiązaniu, aby zaoszczędzić Twój czas i energię
Migracja do LiveAgent nie musi oznaczać pozbycia się konta Microsoft Outlook. To integracja konta e-mail z LiveAgent i przeniesienie danych, dzięki czemu można je lepiej śledzić.
Jeśli nie masz pewności, jak przenieść wszystkie swoje dane z Outlooka do LiveAgent, skontaktuj się z nami po utworzeniu nowego konta, a z przyjemnością Ci pomożemy lub przeprowadzimy za Ciebie migrację danych. Proces migracji jest bezpieczny, więc nie musisz się martwić, że utracisz dane. Rozpocznij bezpłatny okres próbny i daj nam znać, kiedy chcesz rozpocząć proces migracji!
Przenieś swoją listę kontaktów do LiveAgent
E-maile i inne rodzaje komunikacji z Outlooka
Tagi również mogą zostać przeniesione
Przenieś informacje o opiniach
Twoja poczta e-mail może przekształcić się w zorganizowany system obsługi zgłoszeń, w którym możesz lepiej śledzić żądania klientów, oznaczać problemy jako rozwiązane i po prostu lepiej zarządzać działem pomocy. A poczta e-mail to dopiero początek!
Nasz system zgłoszeń obejmuje również inne narzędzia. Warto wspomnieć o najszybszym widżecie czatu na żywo dla Twojej strony internetowej, call center, bazie wiedzy czy nawet wsparciu mediów społecznościowych. Połącz swój Facebook Messenger, Twitter, Instagram lub Viber. Zapoznaj się z najważniejszymi kanałami, z których najczęściej korzystają klienci na całym świecie i śledź je na jednym pulpicie nawigacyjnym. Możesz usprawnić przepływ pracy dzięki większej liczbie integracji i skorzystać z różnych funkcji.
Rozumiemy, jak ważne jest zapewnienie doskonałej obsługi klienta. Właśnie dlatego dokładamy wszelkich starań, aby pomagać naszym klientom, gdy tego potrzebują. LiveAgent oferuje całodobową pomoc techniczną w obrębie wszystkich planów.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta ze świetnym wsparciem LiveAgent. Skontaktuj się z nami, gdy potrzebujesz informacji, gdy masz problem do rozwiązania, lub gdy chcesz dowiedzieć się więcej o korzystaniu z LiveAgent. Możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie i dowolnym miejscu – e-mail, baza wiedzy, call center, media społecznościowe lub czat na żywo pozostają do Twojej dyspozycji. Czy chcesz uzyskać świetne wsparcie w Twoim nowym dziale pomocy? Kliknij poniższy przycisk.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Przenieś bezpłatnie swoje dane od dowolnego z wymienionych poniżej dostawców rozwiązań pomocy technicznej. Dokonaj zmiany już dziś. Mamy coś dla Ciebie.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.