Przeprowadź migrację ze SpiceWorks do LiveAgent i przenieś swoje zgłoszenia pomocy technicznej do nowego rozwiązania obsługi klienta. LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć zapewniać najlepszą obsługę klienta i dotrzeć do większej liczby osób za pośrednictwem ważnych kanałów komunikacji.
Nasz zespół pomocy technicznej może pomóc w bezpłatnej migracji wszystkich danych do LiveAgent. Czytaj dalej i dowiedz się, jakie są korzyści z przejścia na LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
SpiceWorks oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
SpiceWorks nie oferuje czatu na żywo.
|
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
SpiceWorks nie oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
SpiceWorks oferuje portal samoobsługowy.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viberem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Viber.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
SpiceWorks oferuje bazę wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
SpiceWorks nie oferuje forum klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
SpiceWorks oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
SpiceWorks oferuje funkcje API.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
SpiceWorks nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
SpiceWorks nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
|
SpiceWorks oferuje nieograniczoną historię.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
|
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
|
Przejście do innego oprogramowania pomocy technicznej nie musi być żmudnym procesem, jeśli otrzymasz wsparcie od właściwych osób. Nasz zespół obsługi klienta zapewni bezproblemową migrację. Dopilnujemy, aby przenieść wszystko, w tym profile agentów, listy kontaktów, zgłoszenia pomocy technicznej, tagi i opinie silny>.
Upewnimy się, że zgromadzimy i przeniesiemy wszystkie potrzebne informacje z działu pomocy technicznej
Cała komunikacja z klientem
Pełne listy kontaktów i dane agentów
Tagi i notatki nie zostaną pozostawione
Opinie i oceny klientów
Nasz system obsługi zgłoszeń obsługuje każdy ważny kanał komunikacji z klientem. E-mail, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber lub media społecznościowe – Facebook, Instagram i Twitter a>. Możesz wybrać, czego chcesz używać do komunikacji z klientami i załatwiać sprawy po swojemu.
Każde narzędzie w LiveAgent jest obsługiwane przez ponad 125 funkcji, których możesz użyć do tworzenia płynnych przepływów pracy i ułatwienia ładowania. Filtrowanie, tagowanie, inteligentne sortowanie – to wszystko. Możesz także łączyć aplikacje, z których korzystasz, dzięki ponad 140 integracjom. Zapoznaj się z pełną listą funkcji i integracje.
Pionierskie oprogramowanie
Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.
Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny LiveAgent już dziś i zapoznaj się z naszym rozwiązaniem obsługi klienta. Gdy będziesz gotowy, daj nam znać, a my przeniesiemy wszystkie potrzebne dane i zapewnimy najlepsze wsparcie dla Twoich klientów.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Chcesz przejść z LiveChat do LiveAgent?
Chcesz przenieść się z LiveChat do LiveAgent? Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha i O2 i zapewniaj światowej klasy wsparcie.
Chcesz przeprowadzić migrację z LiveCall?
Chcesz przeprowadzić migrację z LiveCall? U nas jest to możliwe! Skontaktuj się z zespołem pomocy technicznej LiveAgent i już dziś rozpocznij bezpłatną migrację danych.
Przenosisz się z Vision do LiveAgent?
Liveagent to najczęściej ocenianeoprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University w zapewnianiu światowej klasy wsparcia. Liveagent jest darmowe na zawsze lub płatne z jednym z naszych trzech planów.
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
Bezproblemowa migracja z CallPage do LiveAgent z pomocą techniczną 24/7. Rozpocznij darmowy okres próbny i dołącz do liderów branży!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team