Przeprowadź migrację ze SpiceWorks do LiveAgent i przenieś swoje zgłoszenia pomocy technicznej do nowego rozwiązania obsługi klienta. LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć zapewniać najlepszą obsługę klienta i dotrzeć do większej liczby osób za pośrednictwem ważnych kanałów komunikacji.
Nasz zespół pomocy technicznej może pomóc w bezpłatnej migracji wszystkich danych do LiveAgent. Czytaj dalej i dowiedz się, jakie są korzyści z przejścia na LiveAgent lub rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny już dziś.
Funkcje | Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
|
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
|
SpiceWorks oferuje obsługę zgłoszeń.
|
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
|
LiveAgent oferuje czat na żywo.
|
SpiceWorks nie oferuje czatu na żywo.
|
Call Center
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
|
LiveAgent oferuje Call Center.
|
SpiceWorks nie oferuje Call Center.
|
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
|
LiveAgent oferuje portal samoobsługowy.
|
SpiceWorks oferuje portal samoobsługowy.
|
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Facebookiem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Facebookiem.
|
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
|
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Twitterem.
|
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Instagramem.
|
Wibracja
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
|
LiveAgent oferuje integrację z Viberem.
|
SpiceWorks nie oferuje integracji z Viber.
|
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
|
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
|
SpiceWorks oferuje bazę wiedzy.
|
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
|
LiveAgent oferuje forum klientów.
|
SpiceWorks nie oferuje forum klientów.
|
Automatyzacja i reguły
Przepływy pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
|
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły.
|
SpiceWorks oferuje automatyzację i reguły.
|
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
|
LiveAgent oferuje funkcje API.
|
SpiceWorks oferuje funkcje API.
|
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
|
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
|
SpiceWorks nie oferuje funkcji IVR.
|
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
|
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
|
SpiceWorks nie oferuje rozmów wideo.
|
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię.
|
SpiceWorks oferuje nieograniczoną historię.
|
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych.
|
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu.
|
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonej liczby przycisków czatu.
|
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
SpiceWorks oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili.
|
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
|
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
|
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
|
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
|
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
|
SpiceWorks nie oferuje nieograniczonego wsparcia 24/7.
|
Przejście do innego oprogramowania pomocy technicznej nie musi być żmudnym procesem, jeśli otrzymasz wsparcie od właściwych osób. Nasz zespół obsługi klienta zapewni bezproblemową migrację. Dopilnujemy, aby przenieść wszystko, w tym profile agentów, listy kontaktów, zgłoszenia pomocy technicznej, tagi i opinie silny>.
Upewnimy się, że zgromadzimy i przeniesiemy wszystkie potrzebne informacje z działu pomocy technicznej
Cała komunikacja z klientem
Pełne listy kontaktów i dane agentów
Tagi i notatki nie zostaną pozostawione
Opinie i oceny klientów
Nasz system obsługi zgłoszeń obsługuje każdy ważny kanał komunikacji z klientem. E-mail, czat na żywo, call center, portal klienta, Viber lub media społecznościowe – Facebook, Instagram i Twitter a>. Możesz wybrać, czego chcesz używać do komunikacji z klientami i załatwiać sprawy po swojemu.
Każde narzędzie w LiveAgent jest obsługiwane przez ponad 125 funkcji, których możesz użyć do tworzenia płynnych przepływów pracy i ułatwienia ładowania. Filtrowanie, tagowanie, inteligentne sortowanie – to wszystko. Możesz także łączyć aplikacje, z których korzystasz, dzięki ponad 140 integracjom. Zapoznaj się z pełną listą funkcji i integracje.
Pionierskie oprogramowanie
Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.
Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.
Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.
Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.
Rozpocznij bezpłatny 14-dniowy okres próbny LiveAgent już dziś i zapoznaj się z naszym rozwiązaniem obsługi klienta. Gdy będziesz gotowy, daj nam znać, a my przeniesiemy wszystkie potrzebne dane i zapewnimy najlepsze wsparcie dla Twoich klientów.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!
Chcesz przeprowadzić migrację danych z Groove?
Przenieś swoje dane z Groove do LiveAgent szybko, bezpiecznie i bezpłatnie! Skorzystaj z naszej bezpłatnej migracji i ciesz się kompleksową obsługą techniczną z ponad 179 funkcjami oraz znacznymi oszczędnościami. Dołącz do firm takich jak Huawei i BMW, które zaufały LiveAgent. Rozpocznij darmowy okres próbny już dziś!
Przenieś swoje dane do LiveAgent
Przenieś swoje dane do LiveAgent bez problemów! Skorzystaj z gotowych wtyczek lub zaufaj naszym specjalistom, a przeprowadzimy migrację za Ciebie. Oferujemy darmowy okres próbny do 30 dni, bez wymogu karty kredytowej. Zapewniamy pełną obsługę klienta 24/7, uniwersalną skrzynkę odbiorczą i wsparcie wielojęzyczne. Odkryj oszczędności i znakomitą funkcjonalność LiveAgent. Rozpocznij migrację i popraw jakość obsługi klienta już dziś!
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
Bezproblemowa migracja z CallPage do LiveAgent z pomocą techniczną 24/7. Rozpocznij darmowy okres próbny i dołącz do liderów branży!
Zastanawiasz się nad migracją z SolarWinds?
Rozważ migrację z SolarWinds? Wypróbuj LiveAgent z darmową migracją i 30-dniowym okresem próbnym. Popraw obsługę klienta teraz!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.