W dzisiejszych czasach klient komunikuje się za pośrednictwem wielu różnych platform, ale na której z nich Twoja firma powinna się przede wszystkim skupić?
Naprawdę łatwo jest stracić klienta na rzecz konkurencji. Dlatego ważne jest, aby zapewnić doskonałą obsługę klienta / wsparcie dla wszystkich klientów przez cały czas. Czy wiedziałeś o tym:
42% klientów woli czat na żywo w porównaniu z zaledwie 23% fanów e-maili i 16% dla social mediów lub forów .
J. D. Power
Przycisk czatu LiveAgent to doskonałe narzędzie zapewniające wysoką jakość obsługi klienta. Przyciski czatu umożliwiają klientom natychmiastowe zażądanie czatu z przedstawicielem klienta. LiveAgent oferuje wiele różnych projektów gprzycisków. Możesz je dostosowywać i tworzyć samodzielnie.
Przykład z życia:
Funkcje przycisków czatu
Wybierz język
Jeśli jesteś firmą działającą w wielu krajach, możesz skorzystać z funkcji języka, w której wybierasz preferowany język dla widżetu czatu. LiveAgent oferuje obecnie 43 języki do wyboru.
Kieruj klientów do odpowiedniego działu
Natychmiast kieruj zapytania klientów do właściwego działu, włączając formularze przed czatem. Formularze przed czatem są wyświetlane po kliknięciu przez klienta przycisku czatu na żywo. W LiveAgent możesz w pełni dostosować formularz przedczatu w zależności od potrzeb Twojej firmy.
Włącz pozostawianie wiadomości offline
Pozwól swoim klientom dotrzeć do Ciebie, nawet jeśli Twoja obsługa klienta jest niedostępna. Daj im możliwość skontaktowania się z Tobą i zajmij się zapytaniem, gdy tylko Twoi agenci będą online lub dostępni.
Jak LiveAgent wpłynie na szybkość Twojej witryny?
Posiadanie przycisku do czatu ma ulepszyć twoją witrynę. Jednak wiele widżetów czatu dostępnych na rynku może jednocześnie spowolnić Twoją witrynę. W rezultacie firma LiveAgent utworzyła przycisk czatu, który nie wpływa na szybkość Twojej witryny. Dlatego możesz czerpać korzyści tylko z jego używania.
Jak utworzyć przycisk czatu w LiveAgent?
1. Zaloguj się do konta LiveAgent
2. Kliknij Konfiguracja
3. Wybierz Czat & gt; Przyciski czatu
4. Kliknij przycisk UTWÓRZ
Uwaga: jeśli chcesz mieć spersonalizowany przycisk czatu, kliknij Niestandardowy i prześlij swój kod HTML / obraz.
Jak możesz dodać przycisk czatu na żywo do swojej witryny z LiveAgent?
Istnieje sekcja Integracja, w której można znaleźć kod, który należy zaimplementować na swojej stronie internetowej. Zdecydowanie radzimy poprosić administratora sieci w swojej firmie o osadzenie czatu. Po osadzeniu czatu każda zmiana zostanie automatycznie zapisana bez konieczności ponownej zmiany kodu.
Aby uzyskać szczegółowy przewodnik wideo, przejdź do Jak tworzyć przyciski czatu w LiveAgent w naszej Bazie wiedzy.
Korzyści biznesowe:
- Utrzymanie klienta
- Satysfakcja klientów
- Oszczędność czasu klienta i agenta
- Oszczędność pieniędzy
- Zwiększa sprzedaż
- Szybciej rozwiązuje problemy
- Dźwignia finansowa w stosunku do konkurentów
Integrate a chat button for free!
LiveAgent offers a 30-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.
Jakie typy przycisków czatu znajdują się w LiveAgent?
1. Regulowane przyciski, takie jak: dymek, slajd, narożnik, wbudowany
2. Niestandardowy przycisk obrazu
3. Niestandardowy przycisk HTML
Opcje projektowania przycisków czatu na żywo
Przycisk online:
W tej sekcji możesz stworzyć swój preferowany projekt przycisku.
Tutaj możesz łatwo zdecydować:
- Pozycja
- Kolory
- Animacja
- Efekt zawisu
- Możliwość dostosowania go do urządzeń telefonicznych
- Z-index: Pomoże Ci to ustawić przycisk dla preferowanej pozycji w Twojej witrynie. Przykład: jeśli chciałbyś mieć przycisk przed stopką, w tym miejscu możesz go ustawić
Okno czatu:
Po dostosowaniu przycisku online możesz również zaprojektować okno czatu.
Oto rzeczy, które możesz zmienić:
- Kolory
- Tytuł
- Wiadomość powitalna / ukryj wiadomość powitalną
- Styl
- Rozmiar okna czatu
- Ukryj przycisk rozpoczęcia czatu ponownie
- Włącz pozostawienie wiadomości offline
- Z-index
- Pozycja
- Niestandardowe CSS
Jeśli chcesz przeczytać więcej, przejdź do dokowania okna czatu.
Przycisk offline:
Ten przycisk zostanie aktywowany, jeśli nikt nie jest dostępny do rozmowy z klientem. Ponownie możesz w pełni dostosować ten przycisk do potrzeb swojej firmy.
Funkcje, które możesz dostosować:
- Animacja
- Pozycja
- Z-index
- Wygląd na telefonach komórkowych
- Kolory
Formularz kontaktowy:
Dostosowanie formularza kontaktowego umożliwia klientom kontakt z Tobą za pośrednictwem Twojej witryny internetowej. Stworzyliśmy obszerny przewodnik ze wszystkimi funkcjami specjalnie dla formularzy kontaktowych.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj formularze kontaktowe.
Dodatkowe wskazówki, jak efektywnie korzystać z przycisku czatu na żywo w Twojej witrynie:
Obsługa klienta / wsparcie otrzymuje codziennie kwantowe zapytania klientów. Wiele zapytań to powtarzające się pytania lub prośby. Aby stworzyć efektywny przepływ pracy w zakresie obsługi klienta, a także jak najlepszą obsługę klienta, możesz:
Wykorzystaj gotowe wiadomości
Jeśli zrezygnujesz z LiveAgent, zdecydowanie powinieneś skorzystać z gotowych wiadomości. Gotowe wiadomości to świetne rozwiązanie w przypadku powtarzających się problemów. Jest to świetne narzędzie, które jest wydajne i pozwala Twojemu zespołowi przez cały czas wyglądać profesjonalnie, zawsze udzielając szybkich i zgrabnych odpowiedzi. Na przykład, jeśli potrzebujesz zwrotu pieniędzy, nie musisz myśleć o prawidłowym sposobie zapisania ogólnych informacji. Możesz użyć szablonu (wiadomości w puszkach), co pozwoli Ci zaoszczędzić czas na skupieniu się na zadaniu / zwrocie środków.
Twórz często zadawane pytania / artykuły z bazy wiedzy na podstawie powtarzających się pytań
Przedstawiliśmy już zalety i funkcje chatboxa dla stron internetowych. Naszą drugą wskazówką jest obrócenie wady powtarzających się pytań na korzyść. W jaki sposób? Wystarczy napisać dogłębny artykuł bazy wiedzy lub sekcję z często zadawanymi pytaniami. W rezultacie klient może skorzystać z opcji samopomocy, zamiast czekać w kolejce na odpowiedź. Ponadto obsługa klienta może zapewnić szybkie i wydajne wsparcie.
Get a Live chat button for FREE
LiveAgent offers a 30-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!
Zasoby bazy wiedzy:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do LiveAgent – czatu na żywo.
Jeśli chcesz zintegrować czat obsługi klienta ze swoją witryną, postępuj zgodnie z z tym przewodnikiem.
Prznosisz się z Vocalcom do LiveAgent?
Przenieś swoje dane z Vocalcom do LiveAgent za darmo! Nasz zespół wsparcia zapewni bezpieczną migrację bez ukrytych opłat. Skorzystaj z 14-dniowego lub 30-dniowego okresu próbnego bez konieczności podawania danych karty kredytowej. Dołącz do liderów, takich jak Huawei i BMW, i zapewnij klientom obsługę najwyższej klasy. Rozpocznij migrację już dziś!
Przechodzisz z CallPage na LiveAgent?
Bezproblemowa migracja z CallPage do LiveAgent z pomocą techniczną 24/7. Rozpocznij darmowy okres próbny i dołącz do liderów branży!
Przenosisz się z LeadDesk do LiveAgent?
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i najlepiej ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Już dziś przenieś swoje dane z LeadDesk do Liveagent.
Przechodzisz z Extend do LiveAgent?
Chcesz przenieść swoje dane z Extend do innego rozwiązania? Zajrzyj do LiveAgent i zobacz korzyści. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.