Nasza usługa została wyróżniona nagrodami branżowymi od kilku wiodących B2B & Organizacje związane z SaaS, w tym pozytywne uznanie ze strony popularnych platform przeglądowych i ekspertów w dziedzinie rozwiązań help desk. Ugruntował swoją pozycję lidera w kilku kategoriach, w tym w oprogramowaniu pomocy technicznej, oprogramowaniu do czatu na żywo i oprogramowaniu do obsługi klienta.
Co to jest komunikacja z klientem?
Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się z klientami dzięki naszym wskazówkom i narzędziom LiveAgent. Poznaj zalety wielokanałowej obsługi, zintegrowanego systemu zgłoszeń i czatu na żywo. Popraw zadowolenie klientów, zwiększ ich lojalność i zyskaj przewagę konkurencyjną. Odwiedź naszą stronę i odkryj, jak podnieść jakość swojej obsługi klienta!
Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.
LiveAgent uznany przez GetApp za najwyżej oceniane niedrogie oprogramowanie pomocy technicznej
LiveAgent uznany przez GetApp za top oprogramowanie pomocy technicznej, oferuje świetny stosunek jakości do ceny już od 9 USD miesięcznie.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.