Nagrodyi certyfikaty

Dowiedz się więcej o różnych nagrodach i certyfikatach jakości zdobytych przez LiveAgent na przestrzeni lat.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana    
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Awards header logo
Smiling woman with crossed arms
Medal icon

LiveAgent i jego nagrody

Nasza usługa została wyróżniona nagrodami branżowymi od kilku wiodących B2B & Organizacje związane z SaaS, w tym pozytywne uznanie ze strony popularnych platform przeglądowych i ekspertów w dziedzinie rozwiązań help desk. Ugruntował swoją pozycję lidera w kilku kategoriach, w tym w oprogramowaniu pomocy technicznej, oprogramowaniu do czatu na żywo i oprogramowaniu do obsługi klienta.

Select year
  • 2024-pl
  • 2021-pl
  • 2020-pl
  • 2019-pl

2021-pl

2020-pl

2019-pl

Artykuły powiązane zNagrody i certyfikaty
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.

Dowiedz się, jak prawidłowo obsługiwać komunikację z klientem; za pośrednictwem e-maili, czatów lub połączeń. Dowiedz się więcej w tym artykule.

Co to jest komunikacja z klientem?

Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się z klientami dzięki naszym wskazówkom i narzędziom LiveAgent. Poznaj zalety wielokanałowej obsługi, zintegrowanego systemu zgłoszeń i czatu na żywo. Popraw zadowolenie klientów, zwiększ ich lojalność i zyskaj przewagę konkurencyjną. Odwiedź naszą stronę i odkryj, jak podnieść jakość swojej obsługi klienta!

Raporty obsługi klienta zapewniają firmom pełny przegląd wszystkich zgłoszeń do obsługi klienta. Dowiedz się więcej o jego zaletach.

Raporty obsługi klienta

Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest uznawany za najlepsze dostępne na rynku oprogramowanie pomocy technicznej, oferujące zaawansowane funkcje i doskonałe recenzje użytkowników.

LiveAgent uznany przez GetApp za najwyżej oceniane niedrogie oprogramowanie pomocy technicznej

LiveAgent uznany przez GetApp za top oprogramowanie pomocy technicznej, oferuje świetny stosunek jakości do ceny już od 9 USD miesięcznie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x