LiveAgent to kompleksowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, call center i portalem klienta, które zwiększa lojalność i konwersję. Oferuje 14-dniowy darmowy okres próbny, integrując wszystkie kanały komunikacji w jednym miejscu.
LiveAgent łączy w sobie potencjał uniwersalnej skrzynki odbiorczej, czatu na żywo, wbudowanego call center i solidnego portalu klienta. Zaawansowane funkcje automatyzacji, reguły i ogromna liczba integracji razem tworzą niezwykle skuteczne rozwiązanie dla profesjonalnej obsługi klienta, idealnie dopasowane do potrzeb Twojej firmy.
Narzędzie obsługi klienta LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje prawie 200 funkcji.
LiveAgent zawiera wiele bogatych w funkcje kanałów, dzięki czemu jest wszechstronnym narzędziem dla Twojej firmy.
E-maile
Czat na żywo
Połączenia głosowe
Social media
Funkcje samoobsługi
E-maile
Czat na żywo
Połączenia głosowe
Social media
Funkcje samoobsługi
Śledzenie każdego klienta i każdej rozmowy może być trudne. Możesz ułatwić ten proces i skoncentrować się na tym, co w Twojej firmie naprawdę ważne, wdrażając oprogramowanie do obsługi zgłoszeń i wsparcia klienta LiveAgent. Nasze narzędzie łączy wszystkie Twoje adresy e-mail w jedną uniwersalną skrzynkę odbiorczą, którą naprawdę łatwo zarządzać dzięki możliwości tworzenia nieograniczonej liczby działów, tagów czy przełożenia zgłoszeń. Każdy rodzaj komunikacji jest „konwertowany” na zgłoszenia, więc czaty, e-maile, a nawet połączenia, mają ten sam interfejs.
67% klientów oczekuje, że czat na żywo będzie integralnym elementem na stronach internetowych, ponieważ zapewnia łatwy dostęp do informacji i odpowiedzi na pytania. Bądź bliżej klientów, wdrażając czat na żywo: ciesz się podglądem pisania ich wiadomości na klawiaturze w czasie rzeczywistym i zwiększaj szybkość odpowiadania. Uzyskaj wgląd w czasie rzeczywistym na temat tego, kto korzysta z wtyczki, kto czeka w kolejce na dostępnego agenta, a kto przegląda Twoją witrynę. Jedno kliknięcie dzieli Cię od rozmowy z odwiedzającymi Twoją stronę!
Kontaktuj się ze swoimi klientami również za pośrednictwem połączeń telefonicznych lub wideo, korzystając z narzędzia obsługi klienta LiveAgent. W pełni funkcjonalne centrum telefoniczne w chmurze obsługuje szeroką gamę urządzeń, od zwykłych telefonów sprzętowych, telefonów programowych, po rozmowy między komputerami za pośrednictwem przeglądarki. Wystarczy podłączyć swoich ulubionych operatorów VoIP, by dostarczać świetne wsparcie klientom również za pośrednictwem głosu. Chcesz pójść o krok dalej? LiveAgent obsługuje również rozmowy wideo!
Oferuj swoim klientom stałą dostępność, nawet wtedy, kiedy jesteś offline.
Buduj liczne bazy wiedzy, fora klientów lub listy często zadawanych pytań i pozwól swoim klientom samodzielnie szukać odpowiedzi, nawet wtedy, kiedy jesteś offline. Prawie 70% klientów woli samodzielnie znaleźć odpowiedzi, zanim skontaktuje się z działem obsługi klienta. Z łatwością skonfiguruj portal klienta za pomocą zaledwie kilku kliknięć lub utwórz wiele baz wiedzy i dostosuj je do stylu swojej firmy. Sugestie lub ankiety również odgrywają ważną rolę dla klientów, ponieważ dają im szerokie możliwości kontaktu.
Poznaj nasze historie sukcesu i referencje. Dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę Twoich klientów i zwiększyć satysfakcję partnerów biznesowych.
Szybko połącz swoją stronę na Facebooku, Twitterze lub Instagramie i rozwiązuj problemy klientów bezpośrednio z poziomu panelu help desk. Odpowiadaj na komentarze, posty lub wzmianki bez konieczności otwierania oddzielnych stron w ujednoliconym interfejsie LiveAgent. Oszczędzaj czas i pieniądze, zaskakując swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami.
Nasz darmowy plan LiveAgent oferuje między innymi bezpłatną bazę wiedzy. Dzięki płatnemu abonamentowi możesz dostać jeszcze więcej, i to w rozsądnej cenie.
Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów
$15
/mo
Wypróbuj!
Dla małych biznesów i profesjonalnych marketerów
$29
/mo
Wypróbuj!
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!
Wypróbuj już teraz za darmo!
Nie wymagamy karty kredytowej.
Oprogramowanie call center od LiveAgent to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania relacjami z klientami i integracji telefonii komputerowej. Dzięki niemu łatwo zarządzasz wieloma kanałami komunikacyjnymi, zapewniając spersonalizowaną obsługę klienta. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji i 40 integracji, dopasowanych do potrzeb każdej firmy. Wypróbuj za darmo i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom!
Oprogramowanie inbound call center
Zwiększ satysfakcję klientów i efektywność swojego działu obsługi dzięki oprogramowaniu inbound call center od LiveAgent. Skorzystaj z funkcji takich jak inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i analizowanie wyników. Rozpocznij 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak łatwo można personalizować i integrować nasze wszechstronne rozwiązanie chmurowe.
Szukasz alternatywy dla CallHub?
Odkryj alternatywę dla CallHub z LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie call center, które oferuje wsparcie klientów w wielu kanałach w jednej, stałej cenie. Skorzystaj z bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się, dlaczego znane marki wybierają LiveAgent!
Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia
Odkryj dlaczego LiveAgent to najlepsza alternatywa dla call center w 2024. Bez opłat, 24/7 wsparcie i darmowy miesiąc próbny!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team