LiveAgent oferuje narzędzie self-service, które zwiększa satysfakcję klientów, zmniejsza liczbę zgłoszeń i poprawia wydajność agentów. Dzięki elastycznym funkcjom i przejrzystym cenom, to kompleksowe rozwiązanie wspiera obsługę klienta 24/7. Wypróbuj za darmo!
Dzisiejsi konsumenci stali się bardziej wymagający, ale i samodzielni niż kiedykolwiek wcześniej. Właśnie dlatego samoobsługowe wsparcie klienta dla wielu firm jest już koniecznością.
W rzeczywistości 70% konsumentów woli szukać odpowiedzi online, zanim zwrócą się o pomoc do obsługi klienta.
Dzięki narzędziu LiveAgent, możesz rozszerzyć możliwości pomocy technicznej i umożliwić klientom samodzielne rozwiązywanie problemów – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnym miejscu i czasie. Zapewniając swoim klientom efektywne, samoobsługowe wsparcie, wyświadczasz zarówno im, jak i swoim agentom obsługi klienta, wielką przysługę.
Narzędzie self service umożliwia klientom dostęp do informacji o produktach i usługach, znajdowanie odpowiedzi na pytania i rozwiązywanie problemów bez interakcji z agentem obsługi klienta. Portale samoobsługowe mogą zawierać artykuły z bazy wiedzy, strony z często zadawanymi pytaniami (FAQ), przewodniki rozwiązywania problemów, samouczki wideo, społeczności klientów, a także możliwości przesyłania i śledzenia zgłoszeń.
Aż 90% konsumentów na całym świecie oczekuje, że marki i organizacje będą oferować samoobsługowe rozwiązania. Przewidywania wskazują na to, że rynek oprogramowania samoobsługowego dla klientów osiągnie 18,12 mld USD do 2024 r.
Kiedy klienci mają możliwość pomocy sobie samym – sytuacja staje się lepsza dla wszystkich. Najbardziej innowacyjne firmy dostrzegły już liczne zalety oferowania klientom opcji samoobsługowego wsparcia.
Samoobsługa zmniejsza całkowitą liczbę przychodzących zgłoszeń, ponieważ klienci są w stanie znaleźć odpowiedzi na swoje pytania i samodzielnie rozwiązać proste problemy bez konieczności kontaktu się z Twoim zespołem.
Funkcje samolobsługi poprawiają wydajność i produktywność agentów. Zamiast poświęcać czas na obsługę drobnych, powtarzających się problemów, agenci mogą skupić się zapytaniach, które z perspektywy biznesowej są nieco bardziej istotne.
Dzięki całodobowemu dostępowi do odpowiednich informacji portale samoobsługowe zwiększają satysfakcję, umożliwiając klientom łatwe znajdowanie rozwiązań wtedy, gdy jest to dla nich najwygodniejsze.
Inwestowanie w samoobsługowe rozwiązania pomaga obniżyć koszty operacyjne, ponieważ wspierasz swoich klientów nawet poza godzinami pracy, eliminując w ten sposób potrzebę zatrudniania dodatkowych agentów obsługi klienta.
Zapewnij swoim klientom doskonałe doświadczenie obsługi klienta. Pozwól im odwoływać się do artykułów bazy wiedzy, angażować się na forach społeczności, wystawiać opinie, przesyłać i monitorować zgłoszenia do pomocy technicznej – wszystko w ramach jednego, samoobsługowego portalu.
Skonfiguruj kompleksową bazę wiedzy w 4 prostych krokach. Zapewnij swoim klientom wszystkie przydatne informacje, których potrzebują – przewodniki dla początkujących, artykuły instruktażowe, wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów czy często zadawane pytania. Twoi klienci mogą z łatwością odwoływać się do tych materiałów, gdy Twoi agenci są offline lub poza godzinami pracy. Stwórz wiele baz wiedzy – każdą z unikalnym projektem, ustawieniami i zawartością. Jeśli Twoja firma sprzedaje kilka produktów lub zarządzasz wieloma markami, Twoje wewnętrzne bazy wiedzy będą dostępne tylko dla Twoich agentów.
Dowiedz się więcej
Poszerz swoją ofertę samoobsługi dzięki forum, które sprzyja interakcji między klientami i zwiększa ich zaangażowanie. Zachęcaj klientów, aby pomagali sobie nawzajem, odpowiadając na pytania, dzieląc się wiedzą, spostrzeżeniami, wskazówkami i sprawdzonymi metodami. Każdy wpis na forum jest przekształcany w zgłoszenie, dzięki czemu agenci obsługi klienta mogą zawsze wkroczyć i zaoferować pomoc w razie potrzeby.
Czy wiesz, jakie funkcje cenią Twoi klienci i co chcieliby zobaczyć w Twoich produktach? Poinformuj swoich klientów, że ich opinie mają znaczenie – pozwól im dzielić się sugestiami, głosować na istniejące opinie i śledzić postępy wdrażania. Umieść przycisk opinii w dowolnym miejscu w swojej witrynie i dostosuj go według preferencji, aby zacząć otrzymywać cenny feedback.
Upewnij się, że klienci, którzy samodzielnie szukają pomocy, mogą bezproblemowo wysyłać zgłoszenia, jeśli nie byli w stanie znaleźć tego, czego szukali.
Zasoby takie jak portal klienta umożliwiają klientom zarządzanie własnymi zgłoszeniami oraz śledzenie ich postępów.
LiveAgent ma do zaoferowania zdecydowanie więcej niż funkcje samoobsługowego wsparcia. Przenieś obsługę klienta na wyższy poziom, wykorzystując wszystkie możliwości i funkcje LiveAgent, zaprojektowane w celu zapewnienia wielokanałowej, bezproblemowej obsługi.
LiveAgent zapewnia zaawansowane funkcje obsługi zgłoszeń – w tym inteligentną dystrybucję zgłoszeń, automatyzację przepływu pracy, zarządzanie SLA, gotowe szablony odpowiedzi, dzielenie i łączenie zgłoszeń, narzędzia do współpracy zespołowej, raportowanie i analizy. Dzięki przechowywaniu całej komunikacji z klientami w jednym miejscu, możesz szybko i skutecznie rozwiązywać ich zgłoszenia.
Dowiedz się wiecej
Pomimo szybkiego rozwoju kanałów samoobsługowych i cyfrowych, ogromna liczba konsumentów nadal preferuje pomoc telefoniczną. LiveAgent zawiera wbudowane call center w chmurze, które pozwala scentralizować połączenia z Twojej strony internetowej lub infolinii stacjonarnej w jednym miejscu. Projektuj niestandardowe drzewa IVR, automatyzuj przekierowywanie połączeń, nagrywaj nieograniczoną liczbę połączeń i korzystaj z wielu innych funkcji LiveAgent.
Pozwól swoim klientom na szybki kontakt, zapewniając natychmiastowe wsparcie za pomocą czatu na żywo. Narzędzie czatu LiveAgent łączy w sobie zarówno typowe, jak i unikalne funkcje, w tym wiele opcji przekierowań i dystrybucji, proaktywne zaproszenia do czatu, monitorowanie odwiedzających online, widok pisania w czasie rzeczywistym i wiele innych.
Dowiedz się więcej
Zintegruj obsługę klienta z najpopularniejszymi platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter i Instagram. Możesz łatwo monitorować i odpowiadać na wszystkie wiadomości w mediach społecznościowych, komentarze i wzmianki o marce, a następnie zapoznawać się z nimi w formie zgłoszeń. Zarządzaj wszystkim z jednego panelu i oszczędzaj swój cenny czas na przełączanie się między wieloma kontami.
To kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich Twoich potrzeb w zakresie obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo, centrum telefonicznego i obsługi mediów społecznościowych.
LiveAgent było najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych firm w latach 2019-2020.
Narzędzie posiada ponad 179 funkcji, ponad 40 integracji i niemal nieograniczone opcje dostosowywania, aby sprostać Twoim wymaganiom.
Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych sektorów wybrało właśnie LiveAgent spośród setek innych dostawców.
Bez długoterminowych umów i ukrytych opłat, LiveAgent zapewnia najlepszą wartość w stosunku do opłat dzięki w pełni przejrzystym i rozsądnym opcjom cenowym, rozliczanym co miesiąc, i to wyłącznie za rzeczywiste użytkowanie. Funkcje samoobsługi są wbudowane w każdy (oprócz bezpłatnego) plan.
Rozpocznij darmowy okres próbny
Oprogramowanie help desk dla agencji
Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2023 roku.
Zautomatyzowana obsługa klienta
Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.
Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team