Oprogramowanie bazy wiedzy

Z łatwością twórz doskonałe bazy wiedzy i sekcje często zadawanych pytań.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Oprogramowanie bazy wiedzy dla doskonałej samoobsługi

Zmagasz się z odpowiadaniem na zapytania klientów i marzysz, by rozwiązywały się same? Oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent oferuje bazę wiedzy i dedykowaną stronę portalu klienta. Wypełnij ją pomocnymi artykułami i często zadawanymi pytaniami, żeby klienci mogli sami rozwiązywać swoje problemy i wchodź w interakcje z klientami na forum. Wypróbuj LiveAgent już dziś i sprawdź, jak może ułatwić Ci pracę.

  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Podgląd wiadomości

Bo LiveAgent może pomóc Ci zacząć czerpać korzyści z bazy wiedzy w uczciwej cenie i przy minimalnym wysiłku. Od razu po rejestracji otrzymasz własną stronę bazy wiedzy, którą pomożesz rozbudowywać i pisać artykuły. Nasze funkcje mogą pomóc ci na każdym etapie, a liczne dostępne integracje jeszcze bardziej ulepszą Twoje procesy.

Message sneak-peeks

Demo bazy wiedzy /
Portalu klienta

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Oprogramowanie bazy wiedzy

LiveAgent może pomóc Ci zbudować własny portal klienta przy minimalnym wysiłku. Nasze oprogramowanie bazy wiedzy oferuje intuicyjny interfejs, edytor tekstu sformatowanego i inne funkcje, które pomogą Ci opracowywać treści dla swoich klientów. LiveAgent obsługuje też wiele języków, niestandardowe motywy, fora, wyszukiwanie i znacznie więcej!

  • Artykuły bazy wiedzy łatwo dostępne dla wszystkich klientów
  • Niezawodne zarządzanie wiedzą w jednym oprogramowaniu do obsługi klienta

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Zarządzanie bazą wiedzy

Zobacz, jak łatwo zacząć pracę z oprogramowaniem bazy wiedzy LiveAgent. Zacznij w czterech prostych krokach i zapewniaj niezwykłą, natychmiastową obsługę wszystkim klientom.

Lets talk

Zarządzanie wiedzą dla zespołów obsługi klienta

Zmniejsz ilość pracy zespołowi obsługi klienta dzięki zarządzaniu wiedzą. Możesz łatwo zarządzać wszystkimi treściami bazy wiedzy i zgłoszeniami bezpośrednio z panelu LiveAgent. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi to łatwe i skuteczne dla wszystkich rodzajów użytkowników.

Oto tylko niektóre z funkcji dostępnych dla Twoich agentów obsługi klienta:

  • Pisanie rozbudowanych artykułów dla klientów przy pomocy edytora WYSIWYG
  • Wewnętrzne i zewnętrzne bazy wiedzy dla dzielenia się artykułami
  • Konfigurowalne motywy i piękny interfejs bazy wiedzy

Oto co otrzymujesz z naszym oprogramowaniem bazy wiedzy

Przyjrzyj się niektórym z najważniejszych funkcji oferowanych przez nasze oprogramowanie bazy wiedzy i obsługi klienta.

Zarządzanie treściami

Edytor WYSIWYG (What you see is what you get, czyli Dostajesz to, co widzisz) od LiveAgent to idealne narzędzie do tworzenia artykułów. Oferuje świetny zestaw funkcji do edycji i formatowania, dzięki czemu możesz popuścić wodze wyobraźni i tworzyć wyjątkowe artykuły, poradniki, przewodniki i sekcje informacyjne, żeby rozbudowywać swoją bazę wiedzy. Dodawaj obrazy i filmy, a nawet fragmenty kodów HTML czy CSS, żeby jeszcze bardziej spersonalizować swoją bazę wiedzy.

  • Pisanie treści przy pomocy edytora WYSIWYG
  • Obsługa HTML, CSS i multimediów w artykułach

Dowiedz się więcej o edytorze WYSIWYG

Content management

Monitorowanie odwiedzających

Nasza funkcja forum to integralna część każdej bazy wiedzy LiveAgent. Każdy członek zespołu obsługi klienta i klient może udzielać się na forum, dzieląc się swoimi rozwiązaniami z innymi. LiveAgent oferuje też fora wewnętrzne i wewnętrzną bazę wiedzy, by umożliwiać wymianę informacji między pracownikami. Forum można wykorzystać też, żeby tworzyć zgłoszenia w celu monitorowania zgłoszeń.

  • Buduj relacje z klientami poprzez forum
  • Współpracuj z zespołem i klientami

Dowiedz się więcej o forum

Bardziej zadowoleni klienci

Opinie są integralną częścią każdej firmy, ponieważ pomagają Ci zidentyfikować swoje słabości oraz siły. LiveAgent może pomóc Ci być na bieżącą z opiniami klientów dzięki naszym funkcjom opinii i sugestii. Daj klientom szansę na sugerowanie zmian i dzielenie się pomysłami na ulepszenia. Możesz nawet spersonalizować przycisk opinii.

  • Zbieranie opinii i sugestii przy użyciu jednego przycisku
  • Lepsze relacje z klientami dzięki sugestiom
Happier customers

Zaawansowane wyszukiwanie

Szukanie artykułów może być przytłaczającym zadaniem, zwłaszcza w przypadku obszernych baz wiedzy. Dlatego ułatwiamy to dzięki naszemu widżetowi wyszukiwania. Pasuje idealnie do każdej bazy wiedzy LiveAgent i nie musisz nawet ruszać palcem, żeby go zintegrować. Jest łatwy w użyciu i może pomóc Tobie i Twoim klientom znaleźć potrzebne informacje.

  • Prosty, lecz skuteczny widżet dla łatwego wyszukiwania
  • Ulepszone doświadczenie użytkownika w bazie wiedzy

Dowiedz się więcej o widżetach wyszukiwania

Intuicyjny interfejs

Łatwy w obsłudze panel

Skuteczna baza wiedzy ma na celu pomaganie klientom w znalezieniu odpowiednich treści. Jednak nie możesz też zapominać o swoich pracownikach. LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze i nawigacji panel, który ułatwia przepływ pracy. Nie musisz przechodzić żadnych szkoleń – dokładamy starań, by nasze oprogramowanie było tak intuicyjne, jak to możliwe.

  • Intuicyjny interfejs dla łatwej nawigacji
  • Łatwy w użyciu nawet bez szkoleń czy doświadczenia
Intuitive interface

Łatwa organizacja

Kategorie

Wyszukiwanie artykułów może być jeszcze łatwiejsze, jeśli zorganizujesz je według kategorii. Z LiveAgent to możliwe. Możesz utworzyć tyle niestandardowych kategorii, ile potrzebujesz i odpowiednio zorganizować artykuły. W wyniku Twoi klienci i agenci będą mogli łatwo wyszukiwać treści.

  • Ulepsz dzielenie się informacjami dzięki kategoriom
  • Ułatw znajdowanie artykułów dzięki odpowiednim tematom

Ogólnoświatowy zasięg

Nie pozwól, by język stanowił barierę między Tobą a Twoimi klientami. Baza wiedzy LiveAgent obsługuje 40 języków, więc możesz zapewniać wsparcie wielu grupom docelowym. Zwiększ satysfakcję klientów i stwórz wielojęzykową bazę wiedzy, żeby docierać do klientów z różnych krajów.

  • Twórz treści bazy wiedzy w wielu językach
  • Dotrzyj do większej liczby grup docelowych z bazami wiedzy
Worldwide reach

Multi baza wiedzy

Potrzebujesz rozwiązania dla wielu firm lub chcesz podzielić artykuły, by ułatwić zarządzanie? Możesz na nas liczyć. LiveAgent obsługuje multi bazę wiedzy. Możesz tworzyć tyle baz wiedzy, ile chcesz i dostosować każdą z nich. Teraz możesz zarządzać wiedzą wielu marek lub firm przy użyciu jednego oprogramowania.

  • Zarządzaj wieloma zewnętrznymi bazami wiedzy
  • Twórz wiele prywatnych baz wiedzy dla agentów

Dowiedz się więcej o multi bazie wiedzy

Instrukcje obsługi

Artykuły

Dzięki naszemu świetnemu edytorowi tekstu tworzenie artykułów jest proste i pozbawione ograniczeń. Pisz łatwo i naturalnie dzięki bogatemu w funkcje edytorowi i używaj szybkiej konfiguracji artykułów, żeby ukrywać je lub edytować w krótkim czasie. Bezproblemowo twórz wewnętrzne i zewnętrzne artykuły z LiveAgent.

  • Pisz kompleksowe artykuły i przewodniki
  • Edukuj swoje zespoły obsługi klienta

Dowiedz się więcej o artykułach

User manuals

Obsługa plików

Tworząc treści w LiveAgent, nie musisz polegać na samym tekście. Dodawaj obrazy, zrzuty ekranu, pliki audio, a nawet wideo do swoich artykułów. Załączniki to świetny sposób, żeby wzbogacić artykuły i zwrócić uwagę na najważniejsze rzeczy.

  • Dodawaj załączniki wielu typów do artykułów
  • Wzbogać artykuły o zdjęcia, filmy i audio

Dowiedz się więcej o załącznikach

Medal

Zacznij korzystać z LiveAgent już teraz

Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania z 14-dniowym, darmowym okresem próbnym

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie

Rozwijaj się z elastycznym oprogramowaniem bazy wiedzy

Ulepszaj wszystkie ważne aspekty swojej firmy i zacznij spełniać oczekiwania klientów z odpowiednim oprogramowaniem bazy wiedzy.

Zdobądź przewagę

Większość firm skupia swoje działania obsługi klienta na bezpośrednim wsparciu. Zyskaj przewagę dzięki oprogramowaniu do zarządzania bazą wiedzy i zapewniaj klientom odpowiednie zasoby do samoobsługi.

  • Zyskaj przewagę dzięki świetnej bazie wiedzy
  • Ulepsz firmę dzięki lepszej obsłudze klienta
Chart

1%

firm używa baz wiedzy

Nie oszczędzaj na samoobsłudze i zyskaj przewagę nad konkurencją z bazą wiedzy. Zapewnij swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów.

Spełniaj oczekiwania

Klienci chcą otrzymywać odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Nasze funkcje wyszukiwania pomogą Ci zapewniać natychmiastowe rozwiązania, zmniejszając liczbę zapytań klientów.

  • Zwiększ satysfakcję klientów z bazą wiedzy
  • Zapewniaj natychmiastowe odpowiedzi i zmniejsz liczbę zgłoszeń do obsługi klienta
Chart

66%

klientów woli samoobsługę

Większość klientów próbuje samodzielnie rozwiązać problem przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Zadbaj o ich zadowolenie, zapewniając im narzędzia do samoobsługi.

Buduj lojalną bazę klientów

Odwiedzający bazę wiedzy mogą zamienić się w płacących klientów. Poszerz swoją bazę klientów dzięki skutecznemu oprogramowaniu bazy wiedzy.

  • Przyciągnij więcej klientów dzięki przydatnym treściom
  • Zwiększ zwrot z inwestycji i zarobki
Chart

90%

klientów pochodzi z baz wiedzy

Artykuły w bazie wiedzy mogą pomóc w zdobyciu większej liczby klientów i utrzymaniu ich dzięki pomocnym i kompetentnym poradom.

Zaoszczędź więcej na narzędziach do czatu

Wybierz świetne oprogramowanie obsługujące czat w przystępnej cenie. Zaoszczędź pieniądze dzięki naszemu kalkulatorowi ceny i uzyskaj funkcję czatu
w najlepszej cenie.

Opinie

Wybierz LiveAgent
i dołącz do 7000 zadowolonych klientów

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x