Zmagasz się z odpowiadaniem na zapytania klientów i marzysz, by rozwiązywały się same? Oprogramowanie bazy wiedzy LiveAgent oferuje bazę wiedzy i dedykowaną stronę portalu klienta. Wypełnij ją pomocnymi artykułami i często zadawanymi pytaniami, żeby klienci mogli sami rozwiązywać swoje problemy i wchodź w interakcje z klientami na forum. Wypróbuj LiveAgent już dziś i sprawdź, jak może ułatwić Ci pracę.
Podgląd wiadomości
Bo LiveAgent może pomóc Ci zacząć czerpać korzyści z bazy wiedzy w uczciwej cenie i przy minimalnym wysiłku. Od razu po rejestracji otrzymasz własną stronę bazy wiedzy, którą pomożesz rozbudowywać i pisać artykuły. Nasze funkcje mogą pomóc ci na każdym etapie, a liczne dostępne integracje jeszcze bardziej ulepszą Twoje procesy.
00:00/05:06
Oprogramowanie bazy wiedzy
LiveAgent może pomóc Ci zbudować własny portal klienta przy minimalnym wysiłku. Nasze oprogramowanie bazy wiedzy oferuje intuicyjny interfejs, edytor tekstu sformatowanego i inne funkcje, które pomogą Ci opracowywać treści dla swoich klientów. LiveAgent obsługuje też wiele języków, niestandardowe motywy, fora, wyszukiwanie i znacznie więcej!
Zobacz, jak łatwo zacząć pracę z oprogramowaniem bazy wiedzy LiveAgent. Zacznij w czterech prostych krokach i zapewniaj niezwykłą, natychmiastową obsługę wszystkim klientom.
Zmniejsz ilość pracy zespołowi obsługi klienta dzięki zarządzaniu wiedzą. Możesz łatwo zarządzać wszystkimi treściami bazy wiedzy i zgłoszeniami bezpośrednio z panelu LiveAgent. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi to łatwe i skuteczne dla wszystkich rodzajów użytkowników.
Oto tylko niektóre z funkcji dostępnych dla Twoich agentów obsługi klienta:
Baza wiedzy jest prosta w użyciu dla wszystkich klientów. Nasz zestaw zaawansowanych funkcji może pomóc Ci w wyszukiwaniu artykułów, projektowaniu strony internetowej i znacznie więcej. Zapewnij klientom dedykowany portal klientów i zmniejsz ilość pracy zespołowi obsługi klienta dzięki możliwościom samoobsługi.
Oto tylko niektóre z funkcji dostępnych dla Twoich klientów:
Przyjrzyj się niektórym z najważniejszych funkcji oferowanych przez nasze oprogramowanie bazy wiedzy i obsługi klienta.
Zarządzanie treściami
Edytor WYSIWYG (What you see is what you get, czyli Dostajesz to, co widzisz) od LiveAgent to idealne narzędzie do tworzenia artykułów. Oferuje świetny zestaw funkcji do edycji i formatowania, dzięki czemu możesz popuścić wodze wyobraźni i tworzyć wyjątkowe artykuły, poradniki, przewodniki i sekcje informacyjne, żeby rozbudowywać swoją bazę wiedzy. Dodawaj obrazy i filmy, a nawet fragmenty kodów HTML czy CSS, żeby jeszcze bardziej spersonalizować swoją bazę wiedzy.
Dowiedz się więcej o edytorze WYSIWYG
Monitorowanie odwiedzających
Nasza funkcja forum to integralna część każdej bazy wiedzy LiveAgent. Każdy członek zespołu obsługi klienta i klient może udzielać się na forum, dzieląc się swoimi rozwiązaniami z innymi. LiveAgent oferuje też fora wewnętrzne i wewnętrzną bazę wiedzy, by umożliwiać wymianę informacji między pracownikami. Forum można wykorzystać też, żeby tworzyć zgłoszenia w celu monitorowania zgłoszeń.
Dowiedz się więcej o forum
Bardziej zadowoleni klienci
Opinie są integralną częścią każdej firmy, ponieważ pomagają Ci zidentyfikować swoje słabości oraz siły. LiveAgent może pomóc Ci być na bieżącą z opiniami klientów dzięki naszym funkcjom opinii i sugestii. Daj klientom szansę na sugerowanie zmian i dzielenie się pomysłami na ulepszenia. Możesz nawet spersonalizować przycisk opinii.
Zaawansowane wyszukiwanie
Szukanie artykułów może być przytłaczającym zadaniem, zwłaszcza w przypadku obszernych baz wiedzy. Dlatego ułatwiamy to dzięki naszemu widżetowi wyszukiwania. Pasuje idealnie do każdej bazy wiedzy LiveAgent i nie musisz nawet ruszać palcem, żeby go zintegrować. Jest łatwy w użyciu i może pomóc Tobie i Twoim klientom znaleźć potrzebne informacje.
Dowiedz się więcej o widżetach wyszukiwania
Intuicyjny interfejs
Skuteczna baza wiedzy ma na celu pomaganie klientom w znalezieniu odpowiednich treści. Jednak nie możesz też zapominać o swoich pracownikach. LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze i nawigacji panel, który ułatwia przepływ pracy. Nie musisz przechodzić żadnych szkoleń – dokładamy starań, by nasze oprogramowanie było tak intuicyjne, jak to możliwe.
Łatwa organizacja
Wyszukiwanie artykułów może być jeszcze łatwiejsze, jeśli zorganizujesz je według kategorii. Z LiveAgent to możliwe. Możesz utworzyć tyle niestandardowych kategorii, ile potrzebujesz i odpowiednio zorganizować artykuły. W wyniku Twoi klienci i agenci będą mogli łatwo wyszukiwać treści.
Ogólnoświatowy zasięg
Nie pozwól, by język stanowił barierę między Tobą a Twoimi klientami. Baza wiedzy LiveAgent obsługuje 40 języków, więc możesz zapewniać wsparcie wielu grupom docelowym. Zwiększ satysfakcję klientów i stwórz wielojęzykową bazę wiedzy, żeby docierać do klientów z różnych krajów.
Multi baza wiedzy
Potrzebujesz rozwiązania dla wielu firm lub chcesz podzielić artykuły, by ułatwić zarządzanie? Możesz na nas liczyć. LiveAgent obsługuje multi bazę wiedzy. Możesz tworzyć tyle baz wiedzy, ile chcesz i dostosować każdą z nich. Teraz możesz zarządzać wiedzą wielu marek lub firm przy użyciu jednego oprogramowania.
Dowiedz się więcej o multi bazie wiedzy
Instrukcje obsługi
Dzięki naszemu świetnemu edytorowi tekstu tworzenie artykułów jest proste i pozbawione ograniczeń. Pisz łatwo i naturalnie dzięki bogatemu w funkcje edytorowi i używaj szybkiej konfiguracji artykułów, żeby ukrywać je lub edytować w krótkim czasie. Bezproblemowo twórz wewnętrzne i zewnętrzne artykuły z LiveAgent.
Dowiedz się więcej o artykułach
Obsługa plików
Tworząc treści w LiveAgent, nie musisz polegać na samym tekście. Dodawaj obrazy, zrzuty ekranu, pliki audio, a nawet wideo do swoich artykułów. Załączniki to świetny sposób, żeby wzbogacić artykuły i zwrócić uwagę na najważniejsze rzeczy.
Dowiedz się więcej o załącznikach
Wypróbuj wszystko, co mamy do zaoferowania z 14-dniowym, darmowym okresem próbnym
Ulepszaj wszystkie ważne aspekty swojej firmy i zacznij spełniać oczekiwania klientów z odpowiednim oprogramowaniem bazy wiedzy.
Zdobądź przewagę
Większość firm skupia swoje działania obsługi klienta na bezpośrednim wsparciu. Zyskaj przewagę dzięki oprogramowaniu do zarządzania bazą wiedzy i zapewniaj klientom odpowiednie zasoby do samoobsługi.
1%
firm używa baz wiedzy
Nie oszczędzaj na samoobsłudze i zyskaj przewagę nad konkurencją z bazą wiedzy. Zapewnij swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów.
Spełniaj oczekiwania
Klienci chcą otrzymywać odpowiedzi na pytania bez konieczności kontaktowania się z zespołem obsługi klienta. Nasze funkcje wyszukiwania pomogą Ci zapewniać natychmiastowe rozwiązania, zmniejszając liczbę zapytań klientów.
66%
klientów woli samoobsługę
Większość klientów próbuje samodzielnie rozwiązać problem przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Zadbaj o ich zadowolenie, zapewniając im narzędzia do samoobsługi.
Buduj lojalną bazę klientów
Odwiedzający bazę wiedzy mogą zamienić się w płacących klientów. Poszerz swoją bazę klientów dzięki skutecznemu oprogramowaniu bazy wiedzy.
90%
klientów pochodzi z baz wiedzy
Artykuły w bazie wiedzy mogą pomóc w zdobyciu większej liczby klientów i utrzymaniu ich dzięki pomocnym i kompetentnym poradom.
Wybierz świetne oprogramowanie obsługujące czat w przystępnej cenie. Zaoszczędź pieniądze dzięki naszemu kalkulatorowi ceny i uzyskaj funkcję czatu
w najlepszej cenie.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team