Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientem LiveAgent zawsze dzieli Cię tylko jedno kliknięcie. Pozwól swoim klientom na samodzielną eksplorację, ale pozostań blisko. Daj im nieograniczone możliwości kontaktu i zapewniaj im doskonałą obsługę klienta za każdym razem.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Interakcja z klientami w każdym punkcie styku

Ułatwione interakcje z klientami

Nasze wielokanałowe oprogramowanie do interakcji z klientami przechowuje wszystkie zapytania klientów w scentralizowany pulpit nawigacyjny.

Odpowiadaj na tweety, wiadomości na czacie na żywo lub rozmowy telefoniczne z jednego interfejsu, przeglądając ważne informacje o klientach za pomocą naszego wbudowany CRM .

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mniej zgadywania, więcej spostrzeżeń

Nasze oprogramowanie do obsługi interakcji z klientem umożliwia śledzenie drogi rozwiązywania problemów klienta przez różne kanały, pozostając w tym samym wątek zgłoszenia .

Przechwytuj potencjalnych klientów i konwertuj

Skorzystaj z najszybszego na świecie widżetu czatu na żywo, który jest wyposażony w formularze przed czatem, aktywne wyzwalacze czatu i widok pisania w czasie rzeczywistym.

Z łatwością dostosuj animację, kolor, styl i tło każdego przycisku czatu.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Natychmiastowa obsługa Instagrama i Twittera

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger czy Viber? Mamy je wszystkie. Interakcja z klientami w mediach społecznościowych nigdy nie była łatwiejsza.

Zaczynasz publikować na Twitterze? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby uratować relacje z klientami, zanim będzie za późno.

Wirtualne centrum telefoniczne? Jest!

Automatyczna dystrybucja połączeń, bezpłatne połączenia wewnętrzne, złożone drzewa IVR, opcje oddzwaniania i nieograniczone nagrywanie rozmów. Najlepsza część? Agenci mogą zapewnić obsługę klienta w podróży i na wszystkich urządzeniach.

Dowiedz się więcej o naszym oprogramowaniu do obsługi interakcji z klientami call center .

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Społeczność & amp; samoobsługa

Zapewnij swoim klientom wyznaczoną przestrzeń do interakcji społecznościowych i samoobsługi.

Utwórz bazy wiedzy wielu marek , społecznościowe fora i formularze zgłoszeń dostosowane do estetyki Twojej firmy dzięki naszym edytorom WYSIWYG .

percentage graph

Raportuj, automatyzuj, grywalizuj, gotowe!

Oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientami gromadzi dane o wszystkich interakcjach z klientami i przekształca je w przydatne raporty . Uzyskaj przydatne informacje, zwiększ wydajność agentów dzięki zaawansowanej automatyzacji i zwiększ produktywność agentów dzięki gamification .

Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe?

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, e-mailami i innymi narzędziami do komunikacji?

Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie do interakcji z klientami, integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat za samo korzystanie z call center lub czatu na żywo.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

black Slido logo

Odkryj wszystko, co ma do zaoferowania LiveAgent

Zadowoleni klienci? Bezcenny.

Czy zauważyłeś, że oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientem jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku? Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.

Package Name

Ticket+Chat

Możliwości obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.

$39 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do interakcji z klientami. Na co czekasz?

Bezpłatna 14-dniowa wersja próbna Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zOprogramowanie do interakcji z klientami
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgencie? Poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent i o tym, jak może pomóc Ci odnieść sukces.

Umów się na demo

Umów się na demo LiveAgent i odkryj, jak usprawnić obsługę klienta. Zobacz możliwości systemu w praktyce!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x