Nasze wielokanałowe oprogramowanie do interakcji z klientami przechowuje wszystkie zapytania klientów w scentralizowany pulpit nawigacyjny.
Odpowiadaj na tweety, wiadomości na czacie na żywo lub rozmowy telefoniczne z jednego interfejsu, przeglądając ważne informacje o klientach za pomocą naszego wbudowany CRM .
Nasze oprogramowanie do obsługi interakcji z klientem umożliwia śledzenie drogi rozwiązywania problemów klienta przez różne kanały, pozostając w tym samym wątek zgłoszenia .
Skorzystaj z najszybszego na świecie widżetu czatu na żywo, który jest wyposażony w formularze przed czatem, aktywne wyzwalacze czatu i widok pisania w czasie rzeczywistym.
Z łatwością dostosuj animację, kolor, styl i tło każdego przycisku czatu.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger czy Viber? Mamy je wszystkie. Interakcja z klientami w mediach społecznościowych nigdy nie była łatwiejsza.
Zaczynasz publikować na Twitterze? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby uratować relacje z klientami, zanim będzie za późno.
Automatyczna dystrybucja połączeń, bezpłatne połączenia wewnętrzne, złożone drzewa IVR, opcje oddzwaniania i nieograniczone nagrywanie rozmów. Najlepsza część? Agenci mogą zapewnić obsługę klienta w podróży i na wszystkich urządzeniach.
Dowiedz się więcej o naszym oprogramowaniu do obsługi interakcji z klientami call center .
Zapewnij swoim klientom wyznaczoną przestrzeń do interakcji społecznościowych i samoobsługi.
Utwórz bazy wiedzy wielu marek , społecznościowe fora i formularze zgłoszeń dostosowane do estetyki Twojej firmy dzięki naszym edytorom WYSIWYG .
Oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientami gromadzi dane o wszystkich interakcjach z klientami i przekształca je w przydatne raporty . Uzyskaj przydatne informacje, zwiększ wydajność agentów dzięki zaawansowanej automatyzacji i zwiększ produktywność agentów dzięki gamification .
Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe?
Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie do interakcji z klientami, integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami. Nie płać dodatkowych opłat za samo korzystanie z call center lub czatu na żywo.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.
Peter Komornik, CEO
Czy zauważyłeś, że oprogramowanie LiveAgent do interakcji z klientem jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku? Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.
Możliwości obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.
Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.
Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do interakcji z klientami. Na co czekasz?
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.