Potrzebujesz oprogramowania do nagrywania rozmów jak najszybciej?

Chcesz monitorować jakość swojej usługi? Chcesz poprawić umiejętności swoich agentów?

Użyj oprogramowania do nagrywania rozmów! To doskonałe narzędzie do zapewniania jakości, szkolenia agentów i przechowywania połączeń do celów prawnych.

Oferujemy bezpłatny 14-dniowy okres próbny, bez karty płatniczej. Przetestuj nasze oprogramowanie już dziś.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie
Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Czym jest oprogramowanie do nagrywania rozmów?

Oprogramowanie do nagrywania rozmów to narzędzie, które rejestruje rozmowy telefoniczne i przechowuje nagrania jako pliki cyfrowe. Oprogramowanie do nagrywania rozmów zazwyczaj działa przez VoIP lub PSTN.

Oprócz nagrywania rozmów zaawansowane oprogramowanie do nagrywania rozmów ma również możliwość śledzenia i rejestrowania szczegółów połączenia i dzwoniącego.

Dlaczego firmy używają oprogramowania do nagrywania rozmów?

customer feedback satisfaction rewards

Lepsza obsługa

Kiedy przedstawiciele obsługi klienta wiedzą, że są nagrywani, zachowują się jak najlepiej. W rezultacie świadczona przez nich usługa jest bardziej spersonalizowana, kompetentna i pomocna.

Service desk manager

Szkolenie agentów

Nagrania rozmów mogą być wykorzystywane do szkolenia agentów. Najlepsze przykłady rozmów dają agentom możliwość zapoznania się z najlepszymi metodami.

Uprawnienia

Ochrona prawna

Nagrania rozmów mogą chronić Twoją firmę, jeśli chodzi o kwestie prawne. Przechowuj wszystkie połączenia, które wykonujesz i odbierasz. LiveAgent oferuje nieograniczone miejsce na nagrywanie rozmów.

Widok zgłoszenia

Przejrzystość usług

Zapewnij przejrzystość obsługi klienta. Dysponując nagraniami każdej rozmowy, agenci mogą bezproblemowo przekazywać zgłoszenia. Można łatwo kontynuować tam, gdzie skończył inny agent. Jest tam wszystko!

To nie tylko oprogramowanie do nagrywania rozmów

LiveAgent to kompleksowe centrum obsługi klienta. Jest to najczęściej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla małych i średnich firm, które oferuje obsługę zgłoszeń, czat na żywo, call center i inne funkcje.

Inteligentne przekierowywanie połączeń

LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów według losowego przydziału lub priorytetu.

Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.

Korzyści z nadzorowanych transferów połączeń
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M217SYoutube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO  LiveAgent
Live Agent

IVR i opcje oddzwaniania

LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.

Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać ogólne, gotowe powitania IVR i komunikaty menu.

Połączenia wewnętrzne między współpracownikami

LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrznente (i czaty!) Między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm. 

Zacznij rozmawiać już dziś!

 

Oprogramowanie call center dla połączeń inbound i outbound
dwie osoby podczas rozmowy wideo

Spersonalizowana usługa połączeń wideo

Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.

Śledzenie połączeń, dzienniki i raporty

Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.

percentage graph

Dlaczego oprogramowanie softphone LiveAgent jest właściwym wyborem dla Ciebie?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

Zachowaj spokój

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Zmniejsz straty

Nieograniczone miejsce na nagrania

Nagrywaj i przechowuj nieograniczoną liczbę rozmów. Każde połączenie wykonane przez LiveAgent zostanie nagrane, zapisane ze zgłoszeniem. Będzie dostępne, gdy będzie potrzebne.

zainspiruj się

Zaufało nam ponad 21 000 firm

LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do rodziny LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm. 

Co mówią nasi klienci?

Zebraliśmy ponad 3000 recenzji użytkowników w witrynach z recenzjami oprogramowania, takich jak Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp oraz Software Advice.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty płatniczej
Artykuły powiązane zOprogramowanie do nagrywania rozmów
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgencie? Poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent i o tym, jak może pomóc Ci odnieść sukces.

Umów się na demo

Umów się na demo LiveAgent i odkryj, jak usprawnić obsługę klienta. Zobacz możliwości systemu w praktyce!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x