Usprawnij swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem.
Masz dość przełączania między oprogramowaniem i korzystania z niezadowalających rozwiązań? Wypróbuj LiveAgent i przekonaj się, jak wygląda praca z wielokanałowym, bogatym w funkcje oprogramowaniem help desk. Oferuje system obsługi zgłoszeń, który ułatwia komunikację poprzez e-mail, czat na żywo, call center, media społecznościowe, aplikacje do wysyłania wiadomości i bazę wiedzy. Zapisz się do naszego bezpłatnego okresu próbnego i przetestuj LiveAgent już dziś.
Oprogramowanie do obsługi klienta
Dzisiejsze firmy muszą odpowiadać na liczne zapytania klientów, dlatego potrzebują skutecznej komunikacji. Usprawnij obsługę klienta już dziś i wypróbuj LiveAgent za darmo!
Wielokanałowy system zgłoszeń obsługujący wszystkie popularne kanały komunikacji
Przypadki użycia
LiveAgent jest używane przez wiele firm z różnych branż na całym świecie i ma wiele przypadków użycia. Pomaga firmom ulepszyć komunikację w zakresie obsługi klienta, wsparcia technicznego i więcej.
Skuteczne, wielokanałowe narzędzia komunikacyjne w jednym miejscu
Oprogramowanie do obsługi klienta LiveAgent oferuje zróżnicowany, bogaty zestaw narzędzi i funkcji dla wielu przypadków użycia.
Nasz nowoczesny system zgłoszeń obsługuje wszystkie rodzaje komunikacji i przechowuje je w uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Może zamienić każdy rodzaj wiadomości w zgłoszenie, zapewniając dobrą organizację.
Hybrydowa komunikacja ze wszystkich kanałów w jednym miejscu
Łatwe przechowywanie i organizacja komunikacji
Czat na żywo od LiveAgent można bardzo łatwo wdrożyć i świetnie sprawdza się na stronach internetowych wszystkich rodzajów. Może pomóc ci odpowiadać na zapytania klientów znacznie szybciej niż konkurencja i jest niezwykle wygodny dla klientów.
Łatwe, szybkie wdrażanie na każdej witrynie
Wygodny i niezwykle szybki
Połączenia telefoniczne nigdzie się nie wybierają – to najlepsza metoda na bardziej osobiste rozmowy. LiveAgent oferuje call center, które można zintegrować z systemem przy użyciu wszystkich popularnych usług VoIP.
Rozwiązuj złożone problemy przez telefon
Odpowiednie dla obsługi klienta, ale też wielu innych przypadków użycia
Media społecznościowe są kluczowe dla promowania Twojej marki. Bądź tam, gdzie spędzają czas Twoi klienci z naszymi integracjami Facebooka, Twittera, Instagrama, Messengera, Vibera i WhatsAppa.
Zapewniaj wsparcie przez popularne kanały mediów społecznościowych
Bądź bliżej swoich klientów i promuj swoją markę
Baza wiedzy może pomóc ci zaoszczędzić czas i zmniejszyć ilość zapytań klientów. Pomoże ci zapewniać wsparcie online i udzielać ważnych informacji.
Dziel się ważnymi informacji we własnym portalu
Dostępna zewnętrzna i wewnętrzna baza wiedzy oraz multi baza wiedzy
LiveAgent oferuje liczne przydatne funkcje usprawniające przepływ pracy dla każdego kanału.
Zarządzania zadaniami
Szukasz sposobu na poprawienie zarządzania zadaniami, żeby móc skupić się na naprawdę ważnych rzeczach? Funkcja reguł LiveAgent może Ci w tym pomóc, ułatwiając organizację i zarządzanie zadaniami. Wykorzystaj ją, żeby automatycznie przenosić i rozwiązywać zgłoszenia, dodawać tagi i znacznie więcej. Oszczędzaj czas i skup się na tym, co ważne.
Automatyzuj zadania i przepływy pracy przy pomocy reguł
Oszczędzaj czas i skup się na ważniejszych zadaniach
Odkryj automatyzację i reguły
Funkcje raportowania
LiveAgent automatycznie monitoruje wszystko, co dzieje się w wirtualnym centrum obsługi klienta, dostarczając ci ważne dane, które mogą pomóc ci usprawnić procesy. Mierz wszystkie ważne wskaźniki, od użycia poszczególnych kanałów po wyniki agentów i liczbę rozwiązanych zgłoszeń, aktywnych czatów oraz ocen agentów.
Integracje oprogramowań
Jeśli chcesz ujednolicić przepływ pracy i spędzać mniej czasu na przełączaniu aplikacji, LiveAgent pomoże ci w wielu przypadkach. Obsługuje ponad 200 integracji innych programów, w tym oprogramowań CRM. Co więcej, LiveAgent ma wbudowaną funkcję CRM, która zapewnia kluczowe funkcje CRM.
Zarządzanie relacjami
Wyjątkowa obsługa klienta LiveAgent zawsze jest do Twojej dyspozycji. Nasz zespół wsparcia jest dostępny 24/7, żeby pomóc ci, kiedy tylko czegoś potrzebujesz. Skontaktuj się z nami przez e-mail, czat na żywo lub zadzwoń do nas, a dołożymy starań, żeby Ci pomóc. Możesz też poszukać informacji w naszej bazie wiedzy.
Łatwe wdrażanie
LiveAgent otrzymał nagrodę dla oprogramowania o najszybszym wdrażaniu dzięki łatwej instalacji i implementacji w większości scenariuszy biznesowych. Dołożyliśmy starań, by LiveAgent było łatwe w użyciu dla wszystkich, a dowodem są liczne nagrody. Wypróbuj oprogramowanie już dziś i przekonaj się, jak łatwo zacząć pracę z LiveAgent.
Lepsze wyniki finansowe
Udowodniono, że klienci chętniej wydają pieniądze w firmach, które oferują świetną obsługę klienta. Nie oszczędzaj na komunikacji i zdobądź przewagę nad konkurencją dzięki wygodnej, wielokanałowej obsłudze klienta.
Zarządzanie problemami
Mniej przełączania między aplikacjami, lepsza organizacja komunikacji, szybkie odpowiedzi i znacznie więcej – to wszystko zyskujesz z LiveAgent. Nasze narzędzia i funkcje pomogą ci wykonywać swoją pracę lepiej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.
Zadowolenie klientów
Doświadczenie klienta i satysfakcja klienta idą ramię w ramię. LiveAgent może pomóc ci z jednym i drugim, zdobywając więcej powracających klientów dla Twojej firmy. Kluczem jest szybka i wydajna komunikacja poprzez wszystkie popularne kanały komunikacji.
Wydajne rozwiązanie
Przestań marnować czas z nieskutecznymi rozwiązaniami i daj sobie więcej czasu. LiveAgent łączy Twoje narzędzia w jednym wygodnym panelu o łatwym dostępie, co pozwala ci szybciej rozwiązywać zapytania klientów.
Ekonomiczne rozwiązanie
Płacenie za dedykowane narzędzia do obsługi klienta oddzielnie może być bardzo drogie. Ujednolicony, wielokanałowy zestaw funkcji LiveAgent może dać Ci wszystko, czego potrzebujesz w świetnej cenie, a do tego oferuje szybsze wdrażanie niż w przypadku zakupu kilku rozwiązań.
Zarejestruj się i rozpocznij darmowy, 14-dniowy okres próbny, żeby przekonać się, jak wygląda praca z bogatym w funkcje, wielokanałowym oprogramowaniem do obsługi klienta
„Do każdego klienta podchodź z chęcią pomocy, rozwiązania problemu lub osiągnięcia celu, nie sprzedaży produktu bądź usługi.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Kierownik sprzedaży
Odkryj, dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy i jak nowoczesne oprogramowanie, takie jak chatboty i call center, może poprawić lojalność marki i satysfakcję klientów. Dowiedz się, jak automatyzacja procesów i integracja z narzędziami marketingowymi przynoszą korzyści, i zasmakuj innowacyjnych rozwiązań z LiveAgent.
Recenzja oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych Re:amaze
Odkryj funkcjonalności Re:amaze - oprogramowania obsługi klienta w mediach społecznościowych. Integracja z Twitterem, łatwa kategoryzacja zgłoszeń i organizacja komunikacji. Dowiedz się więcej o doświadczeniu użytkownika i planach cenowych. Sprawdź, jak Re:amaze zdobywa ocenę 4.2!
Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż
LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.