Usprawnij komunikację z klientami poprzeż rozmowy wychodzące

Aktywnie wspieraj swoich klientów, kontaktując się z nimi za pomocą oprogramowania do rozmów wychodzących centrów telefonicznych – popraw relacje z klientami, optymalizuj kontakty z klientami i generuj więcej możliwości sprzedaży. Dzięki oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej LiveAgent komunikacja wychodząca z klientami może być obsługiwana łatwo i wydajnie bezpośrednio z działu pomocy technicznej.

Badanie przeprowadzone przez inContact ujawniło, że większość konsumentów jest w rzeczywistości otwarta na proaktywny kontakt ze strony firm. 73% osób, które miały pozytywne doświadczenia z połączeniem przychodzącym od firmy/dostawcy usług, twierdzi, że pozytywnie zmieniło się ich postrzeganie organizacji, która do nich dzwoni.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Co to jest oprogramowanie do obsługi połączeń wychodzących?

W przeciwieństwie do oprogramowania do obsługi połączeń przychodzących, które jest używane przez firmy do obsługi przychodzących połączeń klientów, wychodzące oprogramowanie call center umożliwia wykonywanie połączeń wychodzących do potencjalnych potencjalnych i obecnych klientów. Połączenia wychodzące mogą być wykonywane z różnych powodów, takich jak aktywne wspieranie klientów, sprzedaż krzyżowa lub dosprzedaż istniejącym klientom, prowadzenie badań ankietowych itp.

Większość dzisiejszych rozwiązań oprogramowania call center łączy w sobie zarówno obsługę połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Wybór najlepszego oprogramowania do obsługi połączeń wychodzących zwykle sprowadza się do wyboru narzędzia z najbardziej odpowiednim zestawem funkcji.

Podejmij proaktywne podejście do komunikacji z klientami dzięki oprogramowaniu do obsługi połączeń wychodzących

question - icon

Proaktywna obsługa klienta

Zapewnij aktywne wsparcie i skontaktuj się z klientami, zanim będą musieli poprosić o pomoc.

7 day history-icon

Odnowienia produktów lub usług

Jeśli chodzi o odnowienie, terminowa rozmowa telefoniczna może pomóc firmom zapobiec utracie klientów.

Torba z pieniędzmi i moneta

Produkty typu up-selling i cross-selling

Rozszerz swoją ofertę dla obecnych klientów, oferując dosprzedaż lub sprzedaż krzyżową odpowiednich produktów.

business and finance - icon

Prowadzenie badań wśród klientów

Zbieraj opinie lub przeprowadzaj badania, dzwoniąc do klientów i szczerze rozmawiając.

Kompleksowe, bogate w funkcje oprogramowanie call center

Dzięki solidnym funkcjom oprogramowania przychodzącego i wychodzącego, centrum obsługi klienta LiveAgent może pomóc w usprawnieniu komunikacji z klientem, poprawie wydajności i produktywności zespołów obsługi klienta oraz zwiększeniu satysfakcji klientów. Połącz dowolnego dostawcę VOIP, skonfiguruj inteligentne przekierowywanie połączeń, twórz własne drzewa IVR, z łatwością obsługuj nieodebrane połączenia, przechowuj nieograniczoną liczbę nagrań połączeń, odbieraj połączenia ze swojej witryny internetowej i włączaj rozmowy wideo z czatem – wszystko w LiveAgent.

Kobieta w koszyku z postawą wygranej i smartfonem w ręku
Kobieta siedzi przy biurku i zastanawia się nad dobrym rozwiązaniem

Oprogramowanie call center w wielokanałowym help desku

Nasze oprogramowanie call center to tylko jedna z części naszej wielokanałowej platformy pomocy technicznej, która posiada ponad 180 funkcji , ponad 40 integracji i nieskończone możliwości dostosowywania. LiveAgent zawiera potężny system ticketowy z automatyzacją, natywnym czatem na żywo, integracją z mediami społecznościowymi i możliwością samoobsługi. Pozwól swoim klientom kontaktować się z Tobą z wybranego przez siebie kanału, jednocześnie umożliwiając agentom efektywną obsługę całej komunikacji z jednego miejsca.

Integracje oprogramowania Call Center

Dzięki ponad 40 integracjom możesz uprościć i usprawnić komunikację z klientami. Otrzymuj powiadomienia o nowych ticketach, gdy zajmujesz się biznesem na Slack, rejestruj nowe oferty PipeDrive, wystawiaj rachunki użytkownikom za pomocą ChargeDesk – wszystko z panelu zgłoszeń LiveAgent.

Projektant trzymający w ręku pióro

Ponad 3.000 recenzji na największych porównywarkach

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Użyj LiveAgent do wychodzącej komunikacji z klientami i zwiększania sprzedaży

Agent zapewniający obsługę klienta

Zainicjuj komunikację wychodzącą za pomocą kilku kliknięć

Zainicjuj połączenia wychodzące lub e-maile do potencjalnych klientów za pomocą zaledwie kilku kliknięć – bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Po włączeniu ta funkcja może być bardzo pomocna, zwłaszcza dla zespołów sprzedaży B2B, umożliwiając agentom sprzedaży szybką i wygodną obsługę interakcji wychodzących.

Łatwy dostęp do szczegółowych informacji o klientach

Dzięki oprogramowaniu CRM do obsługi ruchu wychodzącego LiveAgent uzyskasz natychmiastowy dostęp do kompleksowych informacji o klientach, w tym danych osobowych każdego klienta, poprzednich zakupów i historii usług – wszystko w jednym hybrydowym strumieniu zgłoszeń. Uzbrojeni w tę wiedzę agenci mogą aktywnie docierać do obecnych klientów i skutecznie oferować lub sprzedawać krzyżowo Twoje produkty zawsze, kiedy jest to stosowne.

Mężczyzna trzyma raport w ręku
Wykorzystaj nieograniczone nagrania

Korzystaj z nieograniczonej liczby nagrań rozmów

Dzięki nieograniczonej funkcji nagrywania rozmów możesz bezpiecznie i wygodnie przechowywać wszystkie rozmowy klientów i wiadomości poczty głosowej bezpośrednio na koncie LiveAgent. Ta funkcja gwarantuje, że żadne połączenia z klientami nie zostaną utracone, a agentom łatwy dostęp i odtworzenie nagrań rozmów, jeśli potrzebują przypomnienia o tym, co wydarzyło się w poprzedniej komunikacji, aby zwrócić się do klientów z odpowiednimi ofertami.

Użyj aktywnego czatu, aby zbobyć więcej klientów

Zaangażuj potencjalnych klientów w swojej witrynie internetowej, korzystając z proaktywnych zaproszeń do czatu, które są częścią wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej LiveAgent. Ustaw automatyczne zaproszenia do czatu dla niestandardowych adresów URL w swojej witrynie (na przykład na stronie z cenami) lub zaproś odwiedzających do rozmowy z agentami podczas procesu realizacji transakcji, aby zwiększyć ich zaufanie do zakupów, poprawić ich wrażenia i przekształcić ich w stałych klientów.

Korzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu, aby przekształcać odwiedzających w klientów
Kobieta trzyma smartfon i rozmawia w mediach społecznościowych

Śledź i angażuj potencjalnych klientów w mediach społecznościowych

Śledź zaangażowanie w mediach społecznościowych dzięki LiveAgent. Oprogramowanie bezproblemowo integruje się z najpopularniejszymi kanałami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter i Instagram. Z łatwością monitoruj i natychmiast odpowiadaj na wszystkie wiadomości, komentarze i wzmianki o marce w mediach społecznościowych z jednego pulpitu. Zapewnij szybką pomoc i zbobądż więcej klientów.

Ucz się z analiz call center

Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent ma wbudowane funkcje analityczne i raportowe. Uzyskaj cenne informacje dzięki niemal nieskończonym możliwościom raportowania, które śledzą różne wskaźniki call center i kluczowe wskaźniki efektywności. Generuj różnego rodzaju raporty, dowiedz się, jak działa Twoje centrum telefoniczne i identyfikuj obszary wymagające poprawy.

Ucz się na podstawie danych i spostrzeżeń klientów

Dlaczego oprogramowanie call center LiveAgent jest właściwym wyborem?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Łatwa w użyciu technologia oparta na chmurze

LiveAgent działa w chmurze i jest łatwe w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.

Oprogramowanie do centrum obsługi połączeń wychodzących

Połączenia wychodzące i przychodzące

LiveAgent łączy funkcje oprogramowania dla centrum obsługi połączeń wychodzących i przychodzących. Odbieraj nieograniczoną liczbę połączeń przychodzących lub proaktywnie kontaktuj się z klientami.

Zdezorientowana kobieta przed komputerem

Bez dodatkowych opłat za minutę

Uzyskaj najlepszą wartość za swoje pieniądze dzięki prostemu i przejrzystemu modelowi cenowemu, bez długoterminowych umów i bez dodatkowych opłat za minutę użytkowania.

Call center jako część help desk

Uniwersalna platforma wielokanałowa

Call center to tylko część bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie ticketami, e-mailami, czatami, komunikacją głosową i wiadomościami w mediach społecznościowych.

Uzyskaj oprogramowanie call center za uczciwą cenę

Uzyskaj profesjonalne oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących wbudowane w potężne rozwiązanie pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji.

Package Name

All-Inclusive

Odpowiedni dla małych firm, agencji, a nawet dużych korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zOprogramowanie do obsługi połączeń wychodzących
Call center przychodzące to call center, które wyłącznie lub głównie obsługuje przychodzące połączenia telefoniczne klientów.

Call center przychodzące

Odkryj, czym jest call center przychodzące i jak LiveAgent może podnieść jakość obsługi klienta za pomocą nowoczesnego oprogramowania. Zwiększ satysfakcję klientów dzięki automatycznemu oddzwanianiu, inteligentnemu kierowaniu połączeń i IVR. Wypróbuj bezpłatnie i popraw wydajność swojego zespołu!

Termin call center to oznacza jedno scentralizowane biuro używane do odbierania lub wykonywania dużej liczby połączeń. Przeczytaj więcej o centrach obsługi telefonicznej.

Funkcje call center

Termin call center to oznacza jedno scentralizowane biuro używane do odbierania lub wykonywania dużej liczby połączeń. Przeczytaj więcej o centrach obsługi telefonicznej.

Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych form kontaktu. Z LiveAgent stworzysz wirtualne call center w swoim oprogramowaniu obsługi klienta. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.

Oprogramowanie inbound call center

Zwiększ satysfakcję klientów i efektywność swojego działu obsługi dzięki oprogramowaniu inbound call center od LiveAgent. Skorzystaj z funkcji takich jak inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i analizowanie wyników. Rozpocznij 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak łatwo można personalizować i integrować nasze wszechstronne rozwiązanie chmurowe.

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, musisz skupić się na budowaniu lojalnych i długoterminowych relacji, a nie tylko na sprzedaży.

Najlepsza obsługa klienta

Odkryj tajniki najlepszej obsługi klienta! Dowiedz się, jak budować lojalne relacje, szybko reagować na potrzeby klientów i skutecznie rozwiązywać problemy. Poznaj 10 sprawdzonych metod, jak doskonalić obsługę klienta dzięki oprogramowaniu jak LiveAgent. Zainspiruj się sukcesami firm takich jak Google, Chick-fil-A, Ikea, i Amazon. Zacznij ulepszać swoją obsługę klienta już dziś z naszym darmowym okresem próbnym!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x