Aktywnie wspieraj swoich klientów, kontaktując się z nimi za pomocą oprogramowania do rozmów wychodzących centrów telefonicznych – popraw relacje z klientami, optymalizuj kontakty z klientami i generuj więcej możliwości sprzedaży. Dzięki oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej LiveAgent komunikacja wychodząca z klientami może być obsługiwana łatwo i wydajnie bezpośrednio z działu pomocy technicznej.
Badanie przeprowadzone przez inContact ujawniło, że większość konsumentów jest w rzeczywistości otwarta na proaktywny kontakt ze strony firm. 73% osób, które miały pozytywne doświadczenia z połączeniem przychodzącym od firmy/dostawcy usług, twierdzi, że pozytywnie zmieniło się ich postrzeganie organizacji, która do nich dzwoni.
W przeciwieństwie do oprogramowania do obsługi połączeń przychodzących, które jest używane przez firmy do obsługi przychodzących połączeń klientów, wychodzące oprogramowanie call center umożliwia wykonywanie połączeń wychodzących do potencjalnych potencjalnych i obecnych klientów. Połączenia wychodzące mogą być wykonywane z różnych powodów, takich jak aktywne wspieranie klientów, sprzedaż krzyżowa lub dosprzedaż istniejącym klientom, prowadzenie badań ankietowych itp.
Większość dzisiejszych rozwiązań oprogramowania call center łączy w sobie zarówno obsługę połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Wybór najlepszego oprogramowania do obsługi połączeń wychodzących zwykle sprowadza się do wyboru narzędzia z najbardziej odpowiednim zestawem funkcji.
Zapewnij aktywne wsparcie i skontaktuj się z klientami, zanim będą musieli poprosić o pomoc.
Jeśli chodzi o odnowienie, terminowa rozmowa telefoniczna może pomóc firmom zapobiec utracie klientów.
Rozszerz swoją ofertę dla obecnych klientów, oferując dosprzedaż lub sprzedaż krzyżową odpowiednich produktów.
Zbieraj opinie lub przeprowadzaj badania, dzwoniąc do klientów i szczerze rozmawiając.
Dzięki solidnym funkcjom oprogramowania przychodzącego i wychodzącego, centrum obsługi klienta LiveAgent może pomóc w usprawnieniu komunikacji z klientem, poprawie wydajności i produktywności zespołów obsługi klienta oraz zwiększeniu satysfakcji klientów. Połącz dowolnego dostawcę VOIP, skonfiguruj inteligentne przekierowywanie połączeń, twórz własne drzewa IVR, z łatwością obsługuj nieodebrane połączenia, przechowuj nieograniczoną liczbę nagrań połączeń, odbieraj połączenia ze swojej witryny internetowej i włączaj rozmowy wideo z czatem – wszystko w LiveAgent.
Nasze oprogramowanie call center to tylko jedna z części naszej wielokanałowej platformy pomocy technicznej, która posiada ponad 180 funkcji , ponad 40 integracji i nieskończone możliwości dostosowywania. LiveAgent zawiera potężny system ticketowy z automatyzacją, natywnym czatem na żywo, integracją z mediami społecznościowymi i możliwością samoobsługi. Pozwól swoim klientom kontaktować się z Tobą z wybranego przez siebie kanału, jednocześnie umożliwiając agentom efektywną obsługę całej komunikacji z jednego miejsca.
Dzięki ponad 40 integracjom możesz uprościć i usprawnić komunikację z klientami. Otrzymuj powiadomienia o nowych ticketach, gdy zajmujesz się biznesem na Slack, rejestruj nowe oferty PipeDrive, wystawiaj rachunki użytkownikom za pomocą ChargeDesk – wszystko z panelu zgłoszeń LiveAgent.
Zainicjuj połączenia wychodzące lub e-maile do potencjalnych klientów za pomocą zaledwie kilku kliknięć – bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Po włączeniu ta funkcja może być bardzo pomocna, zwłaszcza dla zespołów sprzedaży B2B, umożliwiając agentom sprzedaży szybką i wygodną obsługę interakcji wychodzących.
Dzięki oprogramowaniu CRM do obsługi ruchu wychodzącego LiveAgent uzyskasz natychmiastowy dostęp do kompleksowych informacji o klientach, w tym danych osobowych każdego klienta, poprzednich zakupów i historii usług – wszystko w jednym hybrydowym strumieniu zgłoszeń. Uzbrojeni w tę wiedzę agenci mogą aktywnie docierać do obecnych klientów i skutecznie oferować lub sprzedawać krzyżowo Twoje produkty zawsze, kiedy jest to stosowne.
Dzięki nieograniczonej funkcji nagrywania rozmów możesz bezpiecznie i wygodnie przechowywać wszystkie rozmowy klientów i wiadomości poczty głosowej bezpośrednio na koncie LiveAgent. Ta funkcja gwarantuje, że żadne połączenia z klientami nie zostaną utracone, a agentom łatwy dostęp i odtworzenie nagrań rozmów, jeśli potrzebują przypomnienia o tym, co wydarzyło się w poprzedniej komunikacji, aby zwrócić się do klientów z odpowiednimi ofertami.
Zaangażuj potencjalnych klientów w swojej witrynie internetowej, korzystając z proaktywnych zaproszeń do czatu, które są częścią wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej LiveAgent. Ustaw automatyczne zaproszenia do czatu dla niestandardowych adresów URL w swojej witrynie (na przykład na stronie z cenami) lub zaproś odwiedzających do rozmowy z agentami podczas procesu realizacji transakcji, aby zwiększyć ich zaufanie do zakupów, poprawić ich wrażenia i przekształcić ich w stałych klientów.
Śledź zaangażowanie w mediach społecznościowych dzięki LiveAgent. Oprogramowanie bezproblemowo integruje się z najpopularniejszymi kanałami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter i Instagram. Z łatwością monitoruj i natychmiast odpowiadaj na wszystkie wiadomości, komentarze i wzmianki o marce w mediach społecznościowych z jednego pulpitu. Zapewnij szybką pomoc i zbobądż więcej klientów.
Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent ma wbudowane funkcje analityczne i raportowe. Uzyskaj cenne informacje dzięki niemal nieskończonym możliwościom raportowania, które śledzą różne wskaźniki call center i kluczowe wskaźniki efektywności. Generuj różnego rodzaju raporty, dowiedz się, jak działa Twoje centrum telefoniczne i identyfikuj obszary wymagające poprawy.
LiveAgent działa w chmurze i jest łatwe w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.
LiveAgent łączy funkcje oprogramowania dla centrum obsługi połączeń wychodzących i przychodzących. Odbieraj nieograniczoną liczbę połączeń przychodzących lub proaktywnie kontaktuj się z klientami.
Uzyskaj najlepszą wartość za swoje pieniądze dzięki prostemu i przejrzystemu modelowi cenowemu, bez długoterminowych umów i bez dodatkowych opłat za minutę użytkowania.
Call center to tylko część bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie ticketami, e-mailami, czatami, komunikacją głosową i wiadomościami w mediach społecznościowych.
Uzyskaj profesjonalne oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących wbudowane w potężne rozwiązanie pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!
Oprogramowanie inbound call center
Zwiększ satysfakcję klientów i efektywność swojego działu obsługi dzięki oprogramowaniu inbound call center od LiveAgent. Skorzystaj z funkcji takich jak inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i analizowanie wyników. Rozpocznij 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak łatwo można personalizować i integrować nasze wszechstronne rozwiązanie chmurowe.
Odkryj, jak RingCentral i LiveAgent mogą usprawnić zarządzanie Twoim call center. Oprogramowanie RingCentral oferuje rozwiązania do połączeń głosowych, tekstowych, faksów, konferencji i spotkań online, a integracja z LiveAgent pozwala na efektywne śledzenie i zarządzanie komunikacją z klientami. Wypróbuj za darmo i zobacz, jak możesz poprawić obsługę klienta bez zmiany oprogramowania.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.