Aktywnie wspieraj swoich klientów, kontaktując się z nimi za pomocą oprogramowania do rozmów wychodzących centrów telefonicznych – popraw relacje z klientami, optymalizuj kontakty z klientami i generuj więcej możliwości sprzedaży. Dzięki oprogramowaniu centrum obsługi telefonicznej LiveAgent komunikacja wychodząca z klientami może być obsługiwana łatwo i wydajnie bezpośrednio z działu pomocy technicznej.
Badanie przeprowadzone przez inContact ujawniło, że większość konsumentów jest w rzeczywistości otwarta na proaktywny kontakt ze strony firm. 73% osób, które miały pozytywne doświadczenia z połączeniem przychodzącym od firmy/dostawcy usług, twierdzi, że pozytywnie zmieniło się ich postrzeganie organizacji, która do nich dzwoni.
W przeciwieństwie do oprogramowania do obsługi połączeń przychodzących, które jest używane przez firmy do obsługi przychodzących połączeń klientów, wychodzące oprogramowanie call center umożliwia wykonywanie połączeń wychodzących do potencjalnych potencjalnych i obecnych klientów. Połączenia wychodzące mogą być wykonywane z różnych powodów, takich jak aktywne wspieranie klientów, sprzedaż krzyżowa lub dosprzedaż istniejącym klientom, prowadzenie badań ankietowych itp.
Większość dzisiejszych rozwiązań oprogramowania call center łączy w sobie zarówno obsługę połączeń przychodzących, jak i wychodzących. Wybór najlepszego oprogramowania do obsługi połączeń wychodzących zwykle sprowadza się do wyboru narzędzia z najbardziej odpowiednim zestawem funkcji.
Zapewnij aktywne wsparcie i skontaktuj się z klientami, zanim będą musieli poprosić o pomoc.
Jeśli chodzi o odnowienie, terminowa rozmowa telefoniczna może pomóc firmom zapobiec utracie klientów.
Rozszerz swoją ofertę dla obecnych klientów, oferując dosprzedaż lub sprzedaż krzyżową odpowiednich produktów.
Zbieraj opinie lub przeprowadzaj badania, dzwoniąc do klientów i szczerze rozmawiając.
Dzięki solidnym funkcjom oprogramowania przychodzącego i wychodzącego, centrum obsługi klienta LiveAgent może pomóc w usprawnieniu komunikacji z klientem, poprawie wydajności i produktywności zespołów obsługi klienta oraz zwiększeniu satysfakcji klientów. Połącz dowolnego dostawcę VOIP, skonfiguruj inteligentne przekierowywanie połączeń, twórz własne drzewa IVR, z łatwością obsługuj nieodebrane połączenia, przechowuj nieograniczoną liczbę nagrań połączeń, odbieraj połączenia ze swojej witryny internetowej i włączaj rozmowy wideo z czatem – wszystko w LiveAgent.
Nasze oprogramowanie call center to tylko jedna z części naszej wielokanałowej platformy pomocy technicznej, która posiada ponad 180 funkcji , ponad 40 integracji i nieskończone możliwości dostosowywania. LiveAgent zawiera potężny system ticketowy z automatyzacją, natywnym czatem na żywo, integracją z mediami społecznościowymi i możliwością samoobsługi. Pozwól swoim klientom kontaktować się z Tobą z wybranego przez siebie kanału, jednocześnie umożliwiając agentom efektywną obsługę całej komunikacji z jednego miejsca.
Dzięki ponad 40 integracjom możesz uprościć i usprawnić komunikację z klientami. Otrzymuj powiadomienia o nowych ticketach, gdy zajmujesz się biznesem na Slack, rejestruj nowe oferty PipeDrive, wystawiaj rachunki użytkownikom za pomocą ChargeDesk – wszystko z panelu zgłoszeń LiveAgent.
Zainicjuj połączenia wychodzące lub e-maile do potencjalnych klientów za pomocą zaledwie kilku kliknięć – bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Po włączeniu ta funkcja może być bardzo pomocna, zwłaszcza dla zespołów sprzedaży B2B, umożliwiając agentom sprzedaży szybką i wygodną obsługę interakcji wychodzących.
Dzięki oprogramowaniu CRM do obsługi ruchu wychodzącego LiveAgent uzyskasz natychmiastowy dostęp do kompleksowych informacji o klientach, w tym danych osobowych każdego klienta, poprzednich zakupów i historii usług – wszystko w jednym hybrydowym strumieniu zgłoszeń. Uzbrojeni w tę wiedzę agenci mogą aktywnie docierać do obecnych klientów i skutecznie oferować lub sprzedawać krzyżowo Twoje produkty zawsze, kiedy jest to stosowne.
Dzięki nieograniczonej funkcji nagrywania rozmów możesz bezpiecznie i wygodnie przechowywać wszystkie rozmowy klientów i wiadomości poczty głosowej bezpośrednio na koncie LiveAgent. Ta funkcja gwarantuje, że żadne połączenia z klientami nie zostaną utracone, a agentom łatwy dostęp i odtworzenie nagrań rozmów, jeśli potrzebują przypomnienia o tym, co wydarzyło się w poprzedniej komunikacji, aby zwrócić się do klientów z odpowiednimi ofertami.
Zaangażuj potencjalnych klientów w swojej witrynie internetowej, korzystając z proaktywnych zaproszeń do czatu, które są częścią wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej LiveAgent. Ustaw automatyczne zaproszenia do czatu dla niestandardowych adresów URL w swojej witrynie (na przykład na stronie z cenami) lub zaproś odwiedzających do rozmowy z agentami podczas procesu realizacji transakcji, aby zwiększyć ich zaufanie do zakupów, poprawić ich wrażenia i przekształcić ich w stałych klientów.
Śledź zaangażowanie w mediach społecznościowych dzięki LiveAgent. Oprogramowanie bezproblemowo integruje się z najpopularniejszymi kanałami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook, Twitter i Instagram. Z łatwością monitoruj i natychmiast odpowiadaj na wszystkie wiadomości, komentarze i wzmianki o marce w mediach społecznościowych z jednego pulpitu. Zapewnij szybką pomoc i zbobądż więcej klientów.
Oprogramowanie centrum obsługi klienta LiveAgent ma wbudowane funkcje analityczne i raportowe. Uzyskaj cenne informacje dzięki niemal nieskończonym możliwościom raportowania, które śledzą różne wskaźniki call center i kluczowe wskaźniki efektywności. Generuj różnego rodzaju raporty, dowiedz się, jak działa Twoje centrum telefoniczne i identyfikuj obszary wymagające poprawy.
LiveAgent działa w chmurze i jest łatwe w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania personelu IT.
LiveAgent łączy funkcje oprogramowania dla centrum obsługi połączeń wychodzących i przychodzących. Odbieraj nieograniczoną liczbę połączeń przychodzących lub proaktywnie kontaktuj się z klientami.
Uzyskaj najlepszą wartość za swoje pieniądze dzięki prostemu i przejrzystemu modelowi cenowemu, bez długoterminowych umów i bez dodatkowych opłat za minutę użytkowania.
Call center to tylko część bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie ticketami, e-mailami, czatami, komunikacją głosową i wiadomościami w mediach społecznościowych.
Uzyskaj profesjonalne oprogramowanie do obsługi połączeń przychodzących i wychodzących wbudowane w potężne rozwiązanie pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś… to LiveAgent!
Oprogramowanie inbound call center
Zwiększ satysfakcję klientów i efektywność swojego działu obsługi dzięki oprogramowaniu inbound call center od LiveAgent. Skorzystaj z funkcji takich jak inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i analizowanie wyników. Rozpocznij 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak łatwo można personalizować i integrować nasze wszechstronne rozwiązanie chmurowe.
Odkryj tajniki najlepszej obsługi klienta! Dowiedz się, jak budować lojalne relacje, szybko reagować na potrzeby klientów i skutecznie rozwiązywać problemy. Poznaj 10 sprawdzonych metod, jak doskonalić obsługę klienta dzięki oprogramowaniu jak LiveAgent. Zainspiruj się sukcesami firm takich jak Google, Chick-fil-A, Ikea, i Amazon. Zacznij ulepszać swoją obsługę klienta już dziś z naszym darmowym okresem próbnym!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team