Miej zawsze oko na swoich klientów

Chcesz wiedzieć, co robią i mówią Twoi klienci w internecie? Chcesz śledzić wszystkie ich żądania za pomocą jednego narzędzia?

Oprogramowanie do śledzenia klientów LiveAgent to narzędzie dla Ciebie! Zacznij już dziś poprawiać zadowolenie klienta i Twoją sprzedaż.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Śledź, usprawniaj, ucz się na podstawie spostrzeżeń i osiągaj zyski

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Więcej spostrzeżeń, większa sprzedaż

Śledź wszystkie ruchy klientów za pomocą jednego narzędzia do śledzenia klienta.

Zobacz, która witryna odesłała ich do Ciebie, jak długo przeglądają Twoją witrynę, jakie produkty ich interesują, w jakiej strefie czasowej się znajdują lub z jakiego kraju pochodzą.

Customer journey tracking in LiveAgent
LiveAgent failed payment message

Obejmuje każdy punkt styku

Oferujemy wielokanałowe oprogramowanie do śledzenia klientów, które łączy się zTwitterem, Instagramem, Facebookiem, and Viberem.

Można go również zintegrować z nieograniczoną liczbą plików adresów e-mailnumerów telefonów, jak również czatem na żywo i portalem klienta aby upewnić się, że wszystkie zapytania są uwzględniane i pod jednym dachem.

Dołącz do rozmowy

Nasze oprogramowanie do śledzenia klientów umożliwia śledzenie unikalnych słów kluczowych na Twitterze.

Z łatwością odpowiadaj na pytania lub wątpliwości klientów, nawet jeśli nie jesteś wyraźnie / oznaczony tagami wymienionymi w tweetach.

Rozpocznij DARMOWĄ wersję próbną już dziś Bezpłatna 14-dniowa wersja próbna    Nie wymagamy karty kredytowej

Wiedzieć wszystko, co trzeba

Zapewnij lepszą obsługę swoim klientom, rejestrując wszystkie spostrzeżenia klientów w wbudowanym CRM .

Twórz pola niestandardowe, aby rejestrować wszelkie informacje istotne dla Twojej firmy i ciesz się wyższym wskaźnikiem satysfakcji klientów.

Oszczędzaj czas dzięki odpowiedziom jednym kliknięciem

Skorzystaj z zaawansowanych funkcji oprogramowania do śledzenia klientów, takich jak wstępnie zdefiniowane odpowiedzi i gotowe odpowiedzi i udziel odpowiedzi na często zadawane pytania w ciągu kilku sekund.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Czas to pieniądz, oszczędzaj go

Połącz nasze oprogramowanie do śledzenia klientów z ponad 130 integracjami aby usprawnić przepływ pracy.

Podnieś swoją wydajność

Dowiedz się, ile czasu zajmuje Ci odpowiadanie na zapytania klientów, które kanały komunikacji są najczęściej używane i które są najbardziej efektywne w konwersji klientów.

Ucz się na podstawie ocen agentów i popraw obsługę klienta dzięki oprogramowaniu do śledzenia klientów już dziś.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmentuj i poprawiaj sprzedaż

Oprogramowanie do śledzenia klientów pomaga podzielić klientów na grupy zgodnie z ich zainteresowaniami i pochodzeniem.

Skorzystaj z tej funkcji i popraw komunikaty marketingowe , zadowolenie klientów, retencję i przychody.

Wzmocnij swoją bazę klientów

Za pomocą oprogramowania do śledzenia klientów możesz zbudować portal dla klientów, za pośrednictwem którego klienci mogą śledzić postępy w rozwiązywaniu ich zgłoszeń.

Nasi klienci mówią to najlepiej

Masz dość przełączania się między telefonami, czatami, e-mailami i innymi narzędziami komunikacji?

Nie musisz! LiveAgent to wyjątkowe oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji pod jednym dachem z przystępnymi i przejrzystymi cenami.

Nie płać dodatkowych opłat za narzędzia do śledzenia wielu klientów. LiveAgent to wszystko, czego potrzebujesz.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Oprogramowanie do śledzenia klientów i nie tylko

Zadowoleni klienci? Bezcenne

Czy zauważyłeś, że nasze oprogramowanie do śledzenia klientów jest najtańszą i jednocześnie najbardziej zaawansowaną opcją na rynku?

Zgadza się. Sprawdź wszystko, co mamy do zaoferowania na naszej stronie z cenami.

Package Name

Ticket+Chat

Funkcje obsługi zgłoszeń i czatu na żywo obsługiwane przez automatyzację.

$29 /mo
Package Name

All-Inclusive

Czat na żywo, call center, media społecznościowe, portal klienta i obsługę zgłoszeń.

$39 /mo

Będziesz w dobrych rękach!

Obsługiwaliśmy ponad 150 milionów użytkowników końcowych, ponad 30 000 firm i mamy prawie 17 lat doświadczenia jako wiodące oprogramowanie do śledzenia klientów.

Artykuły powiązane zOprogramowanie do śledzenia klientów
Opinie klientów są istotną częścią każdej firmy. Dowiedz się więcej o różnych typach opinii i sposobach zbierania opinii klientów w celu poprawy.

Opinie klientów

Dowiedz się, jak opinie klientów wpływają na sukces Twojej firmy i jak je skutecznie zbierać. Odkryj różnice między zamówionymi a niezamówionymi opiniami oraz metody ich zbierania, takie jak wywiady, ankiety mailowe i widgety na stronie. Popraw jakość obsługi klienta z LiveAgent i zwiększ lojalność klientów dzięki efektywnemu zarządzaniu opiniami. Sprawdź korzyści płynące z użytkowania LiveAgent!

Świetna klientka rozpoczyna się od nowego oprogramowania portalu klienta. Rozpocznij darmowy 14-dniowy okres próbny LiveAgent. Buduj relacje i zwiększ sprzedaż oraz lojalność klientów.

Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta

Poznaj LiveAgent, najlepsze oprogramowanie portalu klienta na 2022 rok! Zredukuj koszty i zwiększ produktywność dzięki samoobsługowemu wsparciu, które oferuje dostęp do bazy wiedzy, forów i historii zgłoszeń. Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez karty kredytowej i przekonaj się, jak prosta i skuteczna może być obsługa klienta.

Posiadanie dobrego oprogramowania obsługi klienta stało się koniecznością dla nowoczesnych firm, które dążą do budowania pozytywnych relacji z klientami.

Co to jest obsługa klienta?

Odkryj, dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy i jak nowoczesne oprogramowanie, takie jak chatboty i call center, może poprawić lojalność marki i satysfakcję klientów. Dowiedz się, jak automatyzacja procesów i integracja z narzędziami marketingowymi przynoszą korzyści, i zasmakuj innowacyjnych rozwiązań z LiveAgent.

Raporty obsługi klienta zapewniają firmom pełny przegląd wszystkich zgłoszeń do obsługi klienta. Dowiedz się więcej o jego zaletach.

Raporty obsługi klienta

Poznaj korzyści z raportów obsługi klienta z LiveAgent! Zoptymalizuj swoje działania dzięki zaawansowanym narzędziom i funkcjom wielokanałowej platformy. Od integracji z WhatsApp po wsparcie w mediach społecznościowych – LiveAgent podnosi jakość obsługi klienta na nowy poziom. Zacznij darmowy okres próbny i doświadcz doskonałej obsługi bez kart kredytowych.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x