Oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami

Komunikacja odgrywa fundamentalną rolę we wszystkich aspektach biznesu. Odpowiednio zarządzana i innowacyjna komunikacja z klientem kształtuje tożsamość marki i znacząco przyczynia się do budowania znaczących i trwałych relacji z klientami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
analyze - illustration

Co warto wiedzieć?

Firmy muszą komunikować się ze swoimi klientami z różnych powodów. Aby informować i angażować odbiorców, organizacje wykorzystują szeroką gamę kanałów i metod komunikacji, takich jak e-maile, wiadomości tekstowe, czat na żywo, rozmowy głosowe, media społecznościowe i nie tylko.

Innowacyjne rozwiązania komunikacyjne to platformy oparte na chmurze, oferujące ściśle zintegrowane możliwości, które z kolei umożliwiają zapewnienie silnych, spójnych i pozytywnych doświadczeń klientów. Zapewnienie tego typu doświadczeń jest wyzwaniem dla większości firm, ponieważ klienci są bardziej obeznani z technologią, i surowi w przypadku słabych interakcji z marką.

Dlaczego warto używać narzędzia do zarządzania komunikacją z klientami?

W dzisiejszych czasach klienci oczekują spersonalizowanej, szybkiej i fachowej obsługi. Przyjrzyjmy się kluczowym  statystykom i trendom dotyczącym e-commerce od 2019:

koło zębate

Spersonalizowana treść

43% konsumentów preferuje te firmy, które personalizują ich doświadczenia.

bad feedback - icon

Odchodzenie klientów

41% konsumentów zmieniło firmę z powodu słabej personalizacji.

business and finance - icon

Większe wydatki

48% klientów wydaje więcej, gdy ich doświadczenie jest spersonalizowane.

no social media-icon

Nieistotne treści

74% ludzi nienawidzi wyświetlania nieistotnych treści.

feeling proud - illustration

Dlaczego warto wybrać oprogramowanie CCM?

Podsumowując, efektywne zarządzanie komunikacją z klientami oznacza dostarczanie ściśle dostosowanej do potrzeb klienta, odpowiedniej komunikacji kanałami preferowanymi przez klientów. Aby zapewnić takie spersonalizowane, scentralizowane i usprawnione doświadczenia, zespoły zaangażowane w komunikację z klientami potrzebują zaawansowanych narzędzi.

Narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami to aplikacja do komunikacji, która umożliwia firmom zarządzanie dużą liczbą wychodzących i przychodzących komunikacji z klientami w wielu różnych kanałach i wspiera współpracę w zespole. Dzięki takiej aplikacji, komunikacja skierowana do klienta jest istotna, responsywna, spójna i oparta na danych, zebranych z wcześniejszych doświadczeń.

Zaawansowane oprogramowanie CCM

W pełni funkcjonalne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami LiveAgent zostało zaprojektowane w celu ujednolicenia wielu kanałów kontaktu i zapewnienia między nimi spójności. All-in-one rozwiązanie help desk od LiveAgent zapewnia firmom pojedynczy widok interakcji z klientami, zapewnia przejrzysty rejestr wszystkich istotnych danych i bezproblemowo integruje się z istniejącymi aplikacjami i systemami przedsiębiorstwa, aby zapewnić wysoce spersonalizowaną obsługę klienta.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Kto używa oprogramowania CCM?

Zgodnie z najnowszym Przewodnikiem rynkowym dla CCM autorstwa Gartner, rozwiązania CCM są używane głównie w branżach takich jak ubezpieczenia, bankowość, opieka zdrowotna i usługi komunalne, ale znajduje zastosowania także do generowania komunikatów, takich jak faktury, wyciągi, korespondencja lub alerty/powiadomienia.

Zarządzanie komunikacją z klientami jest szeroko stosowane przez organizacje do celów marketingowych i rozliczeniowych. Zazwyczaj narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami jest wykorzystywane przez zespoły ds. marketingu produktów, sprzedaży i wsparcia.

Najważniejsze cechy najlepszego oprogramowania CCM

Wybierając oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami, należy zwrócić uwagę na jego kluczowe funkcje. Oprogramowanie powinno umożliwiać spersonalizowanie nawiązania kontaktu z klientem i dostarczać właściwy komunikat we właściwym kanale i czasie.

Połącz ulubionego dostawcę VoIP i kontakty

Wielokanałowa i krzyżowa konsolidacja

Poszukując najlepszego rozwiązania do zarządzania komunikacją z klientami, upewnij się, że zapewni ono przejrzyste, bezbłędne i spójne doświadczenia klientów we wszystkich kanałach (przez telefon, czat na żywo, e-mail i media społecznościowe).

koło zębate

Automatyzacja i personalizacja

Inteligentna automatyzacja i jej zasady
umożliwiają dostarczanie treści ściśle dostosowanych do klienta, gdy spełnione są określone kryteria. Na przykład, jeśli klient wielokrotnie kupił określony produkt, może otrzymać promocyjną wiadomość e-mail, gdy artykuł zostanie uzupełniony w sklepie lub jest przeceniony.

cloud - icon

Przejście na usługi w chmurze

Kolejnym ważnym wymaganiem współczesnego biznesu jest funkcjonalność zaprojektowana z myślą o optymalizacji procesów. Platformy oparte na chmurze lub rozwiązaniach hybrydowych rozwiązują to wyzwanie i zmniejszają wysokie koszty utrzymania starszych i własnych systemów CCM.

Handle missed calls icon

Dwukierunkowa komunikacja

Nowoczesne oprogramowanie CCM powinno obsługiwać komunikację przychodzącą i wychodzącą, a wszystkie rekordy klientów przechowywane powinny być w jednym miejscu. Firmy oczekują możliwości przeglądania wszystkich danych klientów i zarządzania nimi z poziomu jednego, łatwo dostępnego panelu.

Zaawansowane rozwiązanie CCM od LiveAgent

LiveAgent zapewnia w pełni funkcjonalne rozwiązanie przeznaczone do zarządzania komunikacją z klientami. Korzystając z LiveAgent, Twój zespół będzie dobrze przygotowany do generowania, dystrybuowania i śledzenia komunikacji. Zaawansowaną technologicznie platformę do zarządzania komunikacją z klientamimożna dostosowywać oraz bezproblemowo integrować z istniejącymi aplikacjami i systemami w organizacji. Jeśli szukasz najlepszego oprogramowania do zarządzania komunikacją z klientami, które poprawi rozpoznawalność marki i zwiększy retencję klientów, wypróbuj LiveAgent. Dzięki potężnemu pakietowi funkcji zaprojektowanym w celu zmaksymalizowania wydajności operacyjnej call center, LiveAgent jest najczęściej i najwyżej recenzowanym i ocenianym oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku.

support illustration

Sprawdź więcej kluczowych funkcji

Oprócz powyższych funkcji, dobre oprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientami powinno również zawierać zaawansowane narzędzia do tworzenia treści i analizy zaangażowania klientów. Sprawdź więcej kluczowych funkcji, które powinno zawierać dobre oprogramowanie CCM, klikając przycisk poniżej.

help desk no clue about team performance - icon

Potężne narzędzia autorskie

Coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z dedykowanego rozwiązania CCM z wbudowaną funkcjonalnością do tworzenia i zarządzania treścią i komunikacją. Najbardziej zaawansowane rozwiązania CCM zapewniają obecnie bardzo wydajne możliwości tworzenia lub edycji i umożliwiają nawet mniej zaawansowanym technicznie użytkownikom biznesowym aktualizowanie komunikacji bez utraty jakości i czasu.

live chat increases sales

Analiza zaangażowania klientów

Analiza danych jest podstawową funkcją oprogramowania do zarządzania komunikacją z klientami, ponieważ pozwala firmom gromadzić dane dotyczące kluczowych funkcji biznesowych (najbardziej responsywne kanały, liczba zgłoszeń, wskaźniki rozwiązania, koszt dotknięcia). Informacje te dostarczają firmom inteligentne, oparte na danych analizy, które wspierają wzrost przychodów i rentowność.

Artykuły powiązane zOprogramowanie do zarządzania komunikacją z klientem
Dowiedz się, jak prawidłowo obsługiwać komunikację z klientem; za pośrednictwem e-maili, czatów lub połączeń. Dowiedz się więcej w tym artykule.

Co to jest komunikacja z klientem?

Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się z klientami dzięki naszym wskazówkom i narzędziom LiveAgent. Poznaj zalety wielokanałowej obsługi, zintegrowanego systemu zgłoszeń i czatu na żywo. Popraw zadowolenie klientów, zwiększ ich lojalność i zyskaj przewagę konkurencyjną. Odwiedź naszą stronę i odkryj, jak podnieść jakość swojej obsługi klienta!

Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych form kontaktu. Z LiveAgent stworzysz wirtualne call center w swoim oprogramowaniu obsługi klienta. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.

Oprogramowanie inbound call center

Zwiększ satysfakcję klientów i efektywność swojego działu obsługi dzięki oprogramowaniu inbound call center od LiveAgent. Skorzystaj z funkcji takich jak inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i analizowanie wyników. Rozpocznij 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak łatwo można personalizować i integrować nasze wszechstronne rozwiązanie chmurowe.

Wykonuj i odbieraj połączenia przez Internet dzięki naszemu zaawansowanemu oprogramowaniu do telefonii. Wykonuj połączenia międzynarodowe i regionalne po cenach lokalnych.

Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?

Popraw obsługę klienta z niezawodnym oprogramowaniem telefonicznym LiveAgent. Wypróbuj za darmo, bez karty kredytowej!

Aby zapewnić doskonałą obsługę klienta, musisz skupić się na budowaniu lojalnych i długoterminowych relacji, a nie tylko na sprzedaży.

Najlepsza obsługa klienta

Odkryj tajniki najlepszej obsługi klienta! Dowiedz się, jak budować lojalne relacje, szybko reagować na potrzeby klientów i skutecznie rozwiązywać problemy. Poznaj 10 sprawdzonych metod, jak doskonalić obsługę klienta dzięki oprogramowaniu jak LiveAgent. Zainspiruj się sukcesami firm takich jak Google, Chick-fil-A, Ikea, i Amazon. Zacznij ulepszać swoją obsługę klienta już dziś z naszym darmowym okresem próbnym!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x