Samoobsługa szybko staje się pierwszym wyborem klientów, którzy szukają pomocy. Badania wskazują, że 2 na 3 klientów woli samodzielnie poszukać odpowiedzi niż kontaktować się z pracownikiem obsługi. Sekcja najczęściej zadawanych pytań to najczęściej używane rozwiązanie dla samoobsługi.
Oprogramowanie obsługi klienta z FAQ od LiveAgent umożliwi Twoim klientom łatwe i wygodne znalezienie odpowiedzi na swoje pytania.
Kiedy klienci ciągle zadają te same pytania Twojemu działowi obsługi, Twój zespół ma mniej czasu na rozwiązywanie innych problemów i staje się mniej produktywny. Oprogramowanie FAQ (najczęściej zadawane pytania) to narzędzie, dzięki któremu odpowiesz na najczęstsze pytania klientów o produkty i usługi. Dzięki temu twój dział obsługi klienta będzie miał mniej pracy. FAQ zazwyczaj jest częścią bardziej kompleksowego centrum obsługi klienta.
Oprogramowanie FAQ oferuje wiele sposobów na organizację, przechowywanie i prezentowanie informacji klientom. Skorzystają na tym zarówno klienci, jak i pracownicy. Zobacz, w jaki sposób:
FAQ to efektywny dodatek do Twojego centrum samoobsługi, który zmniejsza liczbę powtarzających się pytań od klientów i tym samym oszczędza czas Twojego zespołu, który może skupić się na bardziej skomplikowanych problemach.
Ponad 70% klientów woli samodzielnie poszukać odpowiedzi na Twojej stronie, zamiast kontaktować się z działem obsługi. Sekcja FAQ im to umożliwia i zwiększa ich satysfakcję.
Oprogramowanie FAQ zwiększa produktywność Twojego zespołu. Zbuduj wewnętrzną bazę wiedzy dla Twojego działu obsługi klienta i przechowuj ważne informacje w jednym, łatwo dostępnym miejscu.
Wyczerpująca baza wiedzy z najczęściej zadawanymi pytaniami daje klientom poczucie profesjonalizmu. Zyskaj ich zaufanie z niezawodnym źródłem odpowiedzi na ich pytania.
Stwórz wyczerpującą bazę wiedzy z FAQ w 4 prostych krokach i odpowiedz na najczęściej zadawane pytania swoich klientów. Zapewnij wsparcie 24/7 i umożliwiaj klientom znalezienie niezbędnych informacji.
Dzięki prostemu, ale skutecznemu, wbudowanemu edytorowi WYSIWYG możesz łatwo tworzyć i formatować treści oraz organizować je w artykuły według konkretnych kategorii. Dodaj obrazy i inne materiały, żeby przyciągnąć uwagę i uatrakcyjnić swoje teksty.
Chcesz, żeby Twoja baza wiedzy była jeszcze bardziej skuteczna i pomocna? Dołącz załączniki do ściągnięcia, które Twoi klienci mogą przechowywać na swoim dysku i zawsze mieć pod ręką.
Podczas tworzenia artykułów i kategorii do Twojej bazy wiedzy i FAQ, możesz wybrać, czy będą dostępne publicznie dla Twoich klientów, czy jedynie wewnętrznie, w panelu pracowniczym Twojego zespołu obsługi.
Stwórz nieograniczoną liczbę baz wiedzy i FAQ dla różnych grup docelowych w ramach jednego konta LiveAgent. Każda z nich może mieć własny design, ustawienia i treści. To bardzo przydatne, jeśli zarządzasz kilkoma firmami, produktami, usługami czy markami.
Umożliwiaj klientom łatwe i szybkie wyszukiwanie informacji z widgetem wyszukiwania, który na bieżąco wyświetla propozycje. Widget zasugeruje treści z Twojej bazy wiedzy w oparci o słowa klucze.
Upewnij się, że Twoje centrum samoobsługi jest spójne z wizją Twojej marki. Z łatwością dostosuj bazę wiedzy z szablonem, który najbardziej pasuje do Twojej firmy, logo, kolorów. Zmieniaj nagłówki i stopki, dostosuj CSS i wykorzystaj jeszcze więcej możliwości.
Oprogramowanie bazy wiedzy i FAQ to tylko część naszego kompleksowego, wielokanałowego rozwiązania, które zawiera ponad 180 funkcji. Ulepsz swoją strategię obsługi klienta i zwiększ satysfakcję klientów z zaawansowanymi funkcjami, oferowanymi przez LiveAgent.
Ciesz się zaawansowanym systemem ticketowym, który zawiera inteligentne kolejkowanie zgłoszeń, zasady automatyzacji, funkcje SLA, zarządzanie odpowiedzialnością, szablony wiadomości, narzędzia do współpracy, funkcje raportowania i wiele więcej. Z łatwością zarządzaj wiadomościami z wielu kanałów dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
63% klientów chętniej wraca do stron internetowych, które obsługują czat na żywo. Narzędzie czatu na żywo LiveAgent oferuje zarówno podstawowe, jak i zaawansowane funkcje — między innymi opcje dystrybucji czatu, zaproszenia do czatu, monitoring odwiedzających, historię czatu, czat wewnętrzny i podgląd czatu na żywo.
Stwórz wirtualne call center w chmurze i zintegruj je z wybranym dostawcą VoIP. Odbieraj telefony stacjonarnie lub bezpośrednio przez swoją stronę (dotyczy rozmów i wideo rozmów) bez dodatkowych kosztów za połączenie. Zaprojektuj kompleksowe i dostosowane menu głosowe, nagrywaj rozmowy bez ograniczeń i więcej!
LiveAgent z łatwością integruje najpopularniejsze kanały social media, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram. Bądź na bieżąco z wiadomościami, komentarzami i oznaczeniami oraz zarządzaj nimi w jednym panelu, bez konieczności monitorowania wielu kont czy dzielenia się danymi do logowania.
90% klientów oczekuje od firm zapewnienia portalu online do samoobsługi. Oprócz bazy wiedzy i FAQ, możesz rozwinąć swoje centrum obsługi klienta poprzez forum dla użytkowników, gdzie klienci łatwo wyślą zapytania do zespołu i sprawdzą ich status w portalu klienta.
LiveAgent oferuje 4 różne plany – bez umów i z przejrzystymi, przystępnymi cenami. Nasze funkcje dla samoobsługi, wliczając bazę wiedzy i FAQ, są dostępne w każdym z płatnych planów. Wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom i podnieś poziom swojej obsługi klienta.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.