Samoobsługa szybko staje się pierwszym wyborem klientów, którzy szukają pomocy. Badania wskazują, że 2 na 3 klientów woli samodzielnie poszukać odpowiedzi niż kontaktować się z pracownikiem obsługi. Sekcja najczęściej zadawanych pytań to najczęściej używane rozwiązanie dla samoobsługi.
Oprogramowanie obsługi klienta z FAQ od LiveAgent umożliwi Twoim klientom łatwe i wygodne znalezienie odpowiedzi na swoje pytania.
Kiedy klienci ciągle zadają te same pytania Twojemu działowi obsługi, Twój zespół ma mniej czasu na rozwiązywanie innych problemów i staje się mniej produktywny. Oprogramowanie FAQ (najczęściej zadawane pytania) to narzędzie, dzięki któremu odpowiesz na najczęstsze pytania klientów o produkty i usługi. Dzięki temu twój dział obsługi klienta będzie miał mniej pracy. FAQ zazwyczaj jest częścią bardziej kompleksowego centrum obsługi klienta.
Oprogramowanie FAQ oferuje wiele sposobów na organizację, przechowywanie i prezentowanie informacji klientom. Skorzystają na tym zarówno klienci, jak i pracownicy. Zobacz, w jaki sposób:
FAQ to efektywny dodatek do Twojego centrum samoobsługi, który zmniejsza liczbę powtarzających się pytań od klientów i tym samym oszczędza czas Twojego zespołu, który może skupić się na bardziej skomplikowanych problemach.
Ponad 70% klientów woli samodzielnie poszukać odpowiedzi na Twojej stronie, zamiast kontaktować się z działem obsługi. Sekcja FAQ im to umożliwia i zwiększa ich satysfakcję.
Oprogramowanie FAQ zwiększa produktywność Twojego zespołu. Zbuduj wewnętrzną bazę wiedzy dla Twojego działu obsługi klienta i przechowuj ważne informacje w jednym, łatwo dostępnym miejscu.
Wyczerpująca baza wiedzy z najczęściej zadawanymi pytaniami daje klientom poczucie profesjonalizmu. Zyskaj ich zaufanie z niezawodnym źródłem odpowiedzi na ich pytania.
Stwórz wyczerpującą bazę wiedzy z FAQ w 4 prostych krokach i odpowiedz na najczęściej zadawane pytania swoich klientów. Zapewnij wsparcie 24/7 i umożliwiaj klientom znalezienie niezbędnych informacji.
Dzięki prostemu, ale skutecznemu, wbudowanemu edytorowi WYSIWYG możesz łatwo tworzyć i formatować treści oraz organizować je w artykuły według konkretnych kategorii. Dodaj obrazy i inne materiały, żeby przyciągnąć uwagę i uatrakcyjnić swoje teksty.
Chcesz, żeby Twoja baza wiedzy była jeszcze bardziej skuteczna i pomocna? Dołącz załączniki do ściągnięcia, które Twoi klienci mogą przechowywać na swoim dysku i zawsze mieć pod ręką.
Podczas tworzenia artykułów i kategorii do Twojej bazy wiedzy i FAQ, możesz wybrać, czy będą dostępne publicznie dla Twoich klientów, czy jedynie wewnętrznie, w panelu pracowniczym Twojego zespołu obsługi.
Stwórz nieograniczoną liczbę baz wiedzy i FAQ dla różnych grup docelowych w ramach jednego konta LiveAgent. Każda z nich może mieć własny design, ustawienia i treści. To bardzo przydatne, jeśli zarządzasz kilkoma firmami, produktami, usługami czy markami.
Umożliwiaj klientom łatwe i szybkie wyszukiwanie informacji z widgetem wyszukiwania, który na bieżąco wyświetla propozycje. Widget zasugeruje treści z Twojej bazy wiedzy w oparci o słowa klucze.
Upewnij się, że Twoje centrum samoobsługi jest spójne z wizją Twojej marki. Z łatwością dostosuj bazę wiedzy z szablonem, który najbardziej pasuje do Twojej firmy, logo, kolorów. Zmieniaj nagłówki i stopki, dostosuj CSS i wykorzystaj jeszcze więcej możliwości.
Oprogramowanie bazy wiedzy i FAQ to tylko część naszego kompleksowego, wielokanałowego rozwiązania, które zawiera ponad 180 funkcji. Ulepsz swoją strategię obsługi klienta i zwiększ satysfakcję klientów z zaawansowanymi funkcjami, oferowanymi przez LiveAgent.
Ciesz się zaawansowanym systemem ticketowym, który zawiera inteligentne kolejkowanie zgłoszeń, zasady automatyzacji, funkcje SLA, zarządzanie odpowiedzialnością, szablony wiadomości, narzędzia do współpracy, funkcje raportowania i wiele więcej. Z łatwością zarządzaj wiadomościami z wielu kanałów dzięki uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
63% klientów chętniej wraca do stron internetowych, które obsługują czat na żywo. Narzędzie czatu na żywo LiveAgent oferuje zarówno podstawowe, jak i zaawansowane funkcje — między innymi opcje dystrybucji czatu, zaproszenia do czatu, monitoring odwiedzających, historię czatu, czat wewnętrzny i podgląd czatu na żywo.
Stwórz wirtualne call center w chmurze i zintegruj je z wybranym dostawcą VoIP. Odbieraj telefony stacjonarnie lub bezpośrednio przez swoją stronę (dotyczy rozmów i wideo rozmów) bez dodatkowych kosztów za połączenie. Zaprojektuj kompleksowe i dostosowane menu głosowe, nagrywaj rozmowy bez ograniczeń i więcej!
LiveAgent z łatwością integruje najpopularniejsze kanały social media, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram. Bądź na bieżąco z wiadomościami, komentarzami i oznaczeniami oraz zarządzaj nimi w jednym panelu, bez konieczności monitorowania wielu kont czy dzielenia się danymi do logowania.
90% klientów oczekuje od firm zapewnienia portalu online do samoobsługi. Oprócz bazy wiedzy i FAQ, możesz rozwinąć swoje centrum obsługi klienta poprzez forum dla użytkowników, gdzie klienci łatwo wyślą zapytania do zespołu i sprawdzą ich status w portalu klienta.
LiveAgent oferuje 4 różne plany – bez umów i z przejrzystymi, przystępnymi cenami. Nasze funkcje dla samoobsługi, wliczając bazę wiedzy i FAQ, są dostępne w każdym z płatnych planów. Wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom i podnieś poziom swojej obsługi klienta.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Poznaj LiveAgent, najlepsze oprogramowanie portalu klienta na 2022 rok! Zredukuj koszty i zwiększ produktywność dzięki samoobsługowemu wsparciu, które oferuje dostęp do bazy wiedzy, forów i historii zgłoszeń. Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez karty kredytowej i przekonaj się, jak prosta i skuteczna może być obsługa klienta.
Alternatywa dla HelpSpot - LiveAgent
Discover a powerful alternative to HelpSpot with LiveAgent! Streamline communication and enhance customer support with its intuitive interface and robust features. Achieve higher sales and customer satisfaction while benefiting from fast, accurate responses and comprehensive tracking capabilities. Trusted by companies like Huawei and BMW, LiveAgent is your cost-effective solution for maximizing business potential.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team