LiveAgent oferuje oprogramowanie inbound call center, które zwiększa satysfakcję klientów i efektywność poprzez menu głosowe, inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i raportowanie. Wypróbuj 14 dni za darmo bez opłat konfiguracyjnych.
Mimo gwałtownego wzrostu popularności kanałów online, wsparcie telefoniczne to dalej najpopularniejsza forma kontaktu, zarówno dla firm B2B i B2C. Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych kanałów komunikacji.
Z LiveAgent założysz wirtualne call center wewnątrz swojego oprogramowania obsługi klienta, żeby odbierać połączenia z linii telefonicznej lub ze swojej strony internetowej. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.
Oprogramowanie inbound call canter pozwala firmom na sprawne zarządzanie dużą ilością połączeń od klientów. Oprogramowanie wykorzystuje IVR (menu głosowe) i system inteligentnego kolejkowania połączeń, które zmniejszają ilość przerwanych połączeń i czas oczekiwania. Dzięki temu twoi klienci zostaną połączeni z odpowiednimi członkami zespołu.
Dowiedz się więcej
Używanie oprogramowania inbound call center to świetny sposób na podniesienie poziomu telefonicznej obsługi klienta.
Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.
Z menu głosowym (IVR) możesz zarządzać połączeniami i przekazywać je do odpowiednich działów czy pracowników, tym samym zmniejszając czas oczekiwania i zwiększając satysfakcję klientów.
Zautomatyzowane przekazywanie połączeń to sposób na zarządzanie czasem pracowników i na równe rozdzielenie pracy. Dzięki temu możesz mieć pewność, że twój zespół zajmuje się pomaganiem klientów.
Z dostępem do szczegółowej informacji na temat klienta twoi pracownicy mogą polecać odpowiednie produkty czy usługi i zwiększyć sprzedaż.
Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.
LiveAgent oferuje łatwą integrację i obsługuje 99+% krajowych, regionalnych i światowych partnerów VoIP — wybierz swojego dostawcę VoIP i połącz dowolną ilość SIP trunks oraz lokalnych numerów. Możesz również zezwolić na połączenia PC do PC, żeby umożliwić klientom skontaktowanie się z tobą poprzez przycisk na twojej stronie.
Dowiedz się więcej
W celu zapewnienia szybkiej i skutecznej komunikacji, oprogramowanie call center od LiveAgent automatycznie kolejkuje połączenia, według ustalonych preferencji lub losowo. W przypadku ustalania pierwszeństwa połączenia są przekazywane do dostępnego pracownika o najwyższym stopniu pierwszeństwa i najdłuższą przerwą między połączeniami. Losowe kolejkowanie przekazuje połączenia dostępnym pracownikom.
Z rozbudowanym narzędziem do tworzenia menu głosowego (IVR) możesz stworzyć niezwykle złożone i spersonalizowane menu głosowe, zautomatyzować i przyspieszyć telefoniczną obsługę klienta, oszczędzić czas i pieniądze. Będziesz mieć pewność, że połączenia trafią do odpowiedniego działu czy pracownika.
Dowiedz się więcej
Ciesz się nieograniczonym nagrywaniem bez dodatkowego oprogramowania i bezpiecznie przechowuj wszystkie rozmowy z klientami i wiadomości głosowe na swoim koncie LiveAgent w celach prawnych czy szkoleniowych. Odtwarzaj, ściągaj i wracaj do nagranych rozmów, kiedy tylko zechcesz i pomagaj swoim klientom jeszcze lepiej.
Umieść przycisk wideo czatu w dowolnym miejscu na swojej stronie i zapewnij klientom bardziej zindywidualizowaną obsługę dzięki połączeniom online. Wideo rozmowy LiveAgent wymagają jedynie przeglądarki, nie potrzebujesz żadnych zewnętrznych aplikacji. Wideo rozmowy są bezpiecznie przechowywane jako tickety.
Miej pełny wgląd w wyniki twojego inbound call center dzięki szczegółowym raportom. Wygeneruj różne raporty i śledź najważniejsze metryki i KPI, w tym produktywność zespołu i ocenę wyników pracowników. Dowiesz się, którzy pracownicy zapewniają świetną obsługę klientom, a którzy mogą potrzebować nieco więcej szkolenia.
LiveAgent to oprogramowanie call center w chmurze, którego liczne funkcje pomogą twoim pracownikom zwiększyć sprzedaż przychodzącą przy jednoczesnym zapewnianiu świetnej obsługi klienta.
Komunikacja z klientami ze wszystkich kanałów jest przechowywana na tym samym hybrydowym tickecie, z tym samym ID ticketu i wszystkimi ważnymi informacjami na temat klienta i jego problemu.
Dzięki wbudowanemu CRM od LiveAgent twoi pracownicy uzyskają natychmiastowy dostęp do informacji o kliencie. Dodaj pola do każdego kontaktu i przechowuj dane klientów, twórz notatki i przeglądaj historię ticketów. Dzięki informacjom o klientach zapewnisz im lepszą obsługę i podniesiesz swoje wyniki up-selling i cross-selling.
Inbound call center to tylko część bardziej zaawansowanego rozwiązania dla obsługi klienta. Dzięki LiveAgent twoi klienci skontaktują się z tobą, jak tylko chcą. Niezależnie od kanału — maila, telefonu, czatu na żywo czy mediów społecznościowych — twoi pracownicy mogą łatwo, wygodnie i efektywnie zarządzać interakcjami z klientami w jednym uniwersalnym panelu i zapewniać klientom skuteczną, wielokanałową obsługę. Oprogramowanie zawiera 180+ funkcji, 40+ integracji i niemal nieograniczone opcje personalizacji, dzięki którym dostosujesz oprogramowanie do potrzeb swojej firmy.
Jeśli szukasz darmowego oprogramowania inbound call center, najprawdopodobniej znajdziesz narzędzia o ograniczonej funkcjonalności. W swoich poszukiwaniach zwróć uwagę na najważniejsze funkcje, takie jak menu głosowe, opcje kolejkowania połączeń, nielimitowane nagrywanie rozmów, raportowanie itd. Oprogramowanie powinno być łatwe w instalacji, żeby twój zespół mógł w kilka minut zacząć korzystać z call center.
Uzyskaj dostęp do oprogramowania call center w chmurze dla przychodzących i wychodzących połączeń bez dodatkowych kosztów od minuty połączenia — jako część twojego oprogramowania obsługi klienta. LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny i stałą, przejrzystą cenę za miesięczne używanie. Bez długich umów, płać tylko za korzystanie.
Idealny zarówno dla małych firm jak i dużych korporacji
€39
/m-c
Wypróbuj
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!
Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej
Oprogramowanie call center od LiveAgent to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania relacjami z klientami i integracji telefonii komputerowej. Dzięki niemu łatwo zarządzasz wieloma kanałami komunikacyjnymi, zapewniając spersonalizowaną obsługę klienta. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji i 40 integracji, dopasowanych do potrzeb każdej firmy. Wypróbuj za darmo i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom!
Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Poznaj LiveAgent, najlepsze oprogramowanie portalu klienta na 2022 rok! Zredukuj koszty i zwiększ produktywność dzięki samoobsługowemu wsparciu, które oferuje dostęp do bazy wiedzy, forów i historii zgłoszeń. Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez karty kredytowej i przekonaj się, jak prosta i skuteczna może być obsługa klienta.
Miej zawsze oko na swoich klientów
Uzyskaj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów z LiveAgent i popraw zadowolenie oraz sprzedaż! Śledź wszystkie ruchy klientów w jednym narzędziu, integruj się z różnymi kanałami i korzystaj z zaawansowanych funkcji CRM. Skorzystaj z darmowej wersji próbnej bez karty kredytowej już dziś!
Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?
Popraw obsługę klienta z niezawodnym oprogramowaniem telefonicznym LiveAgent. Wypróbuj za darmo, bez karty kredytowej!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team