LiveAgent oferuje oprogramowanie inbound call center, które zwiększa satysfakcję klientów i efektywność poprzez menu głosowe, inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i raportowanie. Wypróbuj 14 dni za darmo bez opłat konfiguracyjnych.
Mimo gwałtownego wzrostu popularności kanałów online, wsparcie telefoniczne to dalej najpopularniejsza forma kontaktu, zarówno dla firm B2B i B2C. Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych kanałów komunikacji.
Z LiveAgent założysz wirtualne call center wewnątrz swojego oprogramowania obsługi klienta, żeby odbierać połączenia z linii telefonicznej lub ze swojej strony internetowej. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.
Oprogramowanie inbound call canter pozwala firmom na sprawne zarządzanie dużą ilością połączeń od klientów. Oprogramowanie wykorzystuje IVR (menu głosowe) i system inteligentnego kolejkowania połączeń, które zmniejszają ilość przerwanych połączeń i czas oczekiwania. Dzięki temu twoi klienci zostaną połączeni z odpowiednimi członkami zespołu.
Dowiedz się więcej
Używanie oprogramowania inbound call center to świetny sposób na podniesienie poziomu telefonicznej obsługi klienta.
Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.
Z menu głosowym (IVR) możesz zarządzać połączeniami i przekazywać je do odpowiednich działów czy pracowników, tym samym zmniejszając czas oczekiwania i zwiększając satysfakcję klientów.
Zautomatyzowane przekazywanie połączeń to sposób na zarządzanie czasem pracowników i na równe rozdzielenie pracy. Dzięki temu możesz mieć pewność, że twój zespół zajmuje się pomaganiem klientów.
Z dostępem do szczegółowej informacji na temat klienta twoi pracownicy mogą polecać odpowiednie produkty czy usługi i zwiększyć sprzedaż.
Nieważne, czy chodzi o odpowiadanie na zapytania klientów czy finalizowanie sprzedaży — twoi pracownicy potrzebują oprogramowania, które zapewnia im odpowiednie narzędzia.
LiveAgent oferuje łatwą integrację i obsługuje 99+% krajowych, regionalnych i światowych partnerów VoIP — wybierz swojego dostawcę VoIP i połącz dowolną ilość SIP trunks oraz lokalnych numerów. Możesz również zezwolić na połączenia PC do PC, żeby umożliwić klientom skontaktowanie się z tobą poprzez przycisk na twojej stronie.
Dowiedz się więcej
W celu zapewnienia szybkiej i skutecznej komunikacji, oprogramowanie call center od LiveAgent automatycznie kolejkuje połączenia, według ustalonych preferencji lub losowo. W przypadku ustalania pierwszeństwa połączenia są przekazywane do dostępnego pracownika o najwyższym stopniu pierwszeństwa i najdłuższą przerwą między połączeniami. Losowe kolejkowanie przekazuje połączenia dostępnym pracownikom.
Z rozbudowanym narzędziem do tworzenia menu głosowego (IVR) możesz stworzyć niezwykle złożone i spersonalizowane menu głosowe, zautomatyzować i przyspieszyć telefoniczną obsługę klienta, oszczędzić czas i pieniądze. Będziesz mieć pewność, że połączenia trafią do odpowiedniego działu czy pracownika.
Dowiedz się więcej
Ciesz się nieograniczonym nagrywaniem bez dodatkowego oprogramowania i bezpiecznie przechowuj wszystkie rozmowy z klientami i wiadomości głosowe na swoim koncie LiveAgent w celach prawnych czy szkoleniowych. Odtwarzaj, ściągaj i wracaj do nagranych rozmów, kiedy tylko zechcesz i pomagaj swoim klientom jeszcze lepiej.
Umieść przycisk wideo czatu w dowolnym miejscu na swojej stronie i zapewnij klientom bardziej zindywidualizowaną obsługę dzięki połączeniom online. Wideo rozmowy LiveAgent wymagają jedynie przeglądarki, nie potrzebujesz żadnych zewnętrznych aplikacji. Wideo rozmowy są bezpiecznie przechowywane jako tickety.
Miej pełny wgląd w wyniki twojego inbound call center dzięki szczegółowym raportom. Wygeneruj różne raporty i śledź najważniejsze metryki i KPI, w tym produktywność zespołu i ocenę wyników pracowników. Dowiesz się, którzy pracownicy zapewniają świetną obsługę klientom, a którzy mogą potrzebować nieco więcej szkolenia.
LiveAgent to oprogramowanie call center w chmurze, którego liczne funkcje pomogą twoim pracownikom zwiększyć sprzedaż przychodzącą przy jednoczesnym zapewnianiu świetnej obsługi klienta.
Komunikacja z klientami ze wszystkich kanałów jest przechowywana na tym samym hybrydowym tickecie, z tym samym ID ticketu i wszystkimi ważnymi informacjami na temat klienta i jego problemu.
Dzięki wbudowanemu CRM od LiveAgent twoi pracownicy uzyskają natychmiastowy dostęp do informacji o kliencie. Dodaj pola do każdego kontaktu i przechowuj dane klientów, twórz notatki i przeglądaj historię ticketów. Dzięki informacjom o klientach zapewnisz im lepszą obsługę i podniesiesz swoje wyniki up-selling i cross-selling.
Inbound call center to tylko część bardziej zaawansowanego rozwiązania dla obsługi klienta. Dzięki LiveAgent twoi klienci skontaktują się z tobą, jak tylko chcą. Niezależnie od kanału — maila, telefonu, czatu na żywo czy mediów społecznościowych — twoi pracownicy mogą łatwo, wygodnie i efektywnie zarządzać interakcjami z klientami w jednym uniwersalnym panelu i zapewniać klientom skuteczną, wielokanałową obsługę. Oprogramowanie zawiera 180+ funkcji, 40+ integracji i niemal nieograniczone opcje personalizacji, dzięki którym dostosujesz oprogramowanie do potrzeb swojej firmy.
Jeśli szukasz darmowego oprogramowania inbound call center, najprawdopodobniej znajdziesz narzędzia o ograniczonej funkcjonalności. W swoich poszukiwaniach zwróć uwagę na najważniejsze funkcje, takie jak menu głosowe, opcje kolejkowania połączeń, nielimitowane nagrywanie rozmów, raportowanie itd. Oprogramowanie powinno być łatwe w instalacji, żeby twój zespół mógł w kilka minut zacząć korzystać z call center.
Uzyskaj dostęp do oprogramowania call center w chmurze dla przychodzących i wychodzących połączeń bez dodatkowych kosztów od minuty połączenia — jako część twojego oprogramowania obsługi klienta. LiveAgent oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny i stałą, przejrzystą cenę za miesięczne używanie. Bez długich umów, płać tylko za korzystanie.
Idealny zarówno dla małych firm jak i dużych korporacji
€39
/m-c
Wypróbuj
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!
Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej
Oprogramowanie call center od LiveAgent to kompleksowy zestaw narzędzi do zarządzania relacjami z klientami i integracji telefonii komputerowej. Dzięki niemu łatwo zarządzasz wieloma kanałami komunikacyjnymi, zapewniając spersonalizowaną obsługę klienta. LiveAgent oferuje ponad 179 funkcji i 40 integracji, dopasowanych do potrzeb każdej firmy. Wypróbuj za darmo i podnieś jakość obsługi klienta na wyższy poziom!
Dedykowane centrum z oprogramowaniem portalu klienta
Poznaj LiveAgent, najlepsze oprogramowanie portalu klienta na 2022 rok! Zredukuj koszty i zwiększ produktywność dzięki samoobsługowemu wsparciu, które oferuje dostęp do bazy wiedzy, forów i historii zgłoszeń. Wypróbuj za darmo przez 14 dni bez karty kredytowej i przekonaj się, jak prosta i skuteczna może być obsługa klienta.
Miej zawsze oko na swoich klientów
Uzyskaj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów z LiveAgent i popraw zadowolenie oraz sprzedaż! Śledź wszystkie ruchy klientów w jednym narzędziu, integruj się z różnymi kanałami i korzystaj z zaawansowanych funkcji CRM. Skorzystaj z darmowej wersji próbnej bez karty kredytowej już dziś!
Potrzebujesz niezawodnego oprogramowania telefonicznego?
Popraw obsługę klienta z niezawodnym oprogramowaniem telefonicznym LiveAgent. Wypróbuj za darmo, bez karty kredytowej!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.