Portal klienta LiveAgent zawiera bazę wiedzy, forum i opinie klientów.
Z LiveAgent obsługa klienta jest o wiele prostsza, a teraz czas odpowiedzi jest nawet o 26% krótszy.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Korzystaj ze wszystkich funkcji portalu klienta i wspieraj swoich klientów, nawet gdy przedstawiciele obsługi klienta są w trybie offline, korzystając z naszego przystępnego planu cenowego.
Najpopularniejsze
Oprogramowanie portalu klienta LiveAgent integruje różne kanały komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.
Oprogramowanie inbound call center
Zwiększ satysfakcję klientów i efektywność swojego działu obsługi dzięki oprogramowaniu inbound call center od LiveAgent. Skorzystaj z funkcji takich jak inteligentne kolejkowanie, nagrywanie rozmów i analizowanie wyników. Rozpocznij 14-dniowy okres próbny i odkryj, jak łatwo można personalizować i integrować nasze wszechstronne rozwiązanie chmurowe.
Odkryj, dlaczego obsługa klienta jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy i jak nowoczesne oprogramowanie, takie jak chatboty i call center, może poprawić lojalność marki i satysfakcję klientów. Dowiedz się, jak automatyzacja procesów i integracja z narzędziami marketingowymi przynoszą korzyści, i zasmakuj innowacyjnych rozwiązań z LiveAgent.
Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia
Odkryj dlaczego LiveAgent to najlepsza alternatywa dla call center w 2024. Bez opłat, 24/7 wsparcie i darmowy miesiąc próbny!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.