LiveAgent oferuje obsługę telefoniczną VoIP opartą na protokole SIP jako część rozwiązania wirtualnego call center.
Zapewnij nienaganną obsługę telefoniczną już dziś – niezależnie od lokalizacji. Zaoferuj wsparcie w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży –/ dzięki naszej natywnej aplikacji!
Oprogramowanie typu softphone to narzędzie ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych przez Internet zamiast korzystania z tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.
Nasz system może być używany z komputerami lub telefonami komórkowymi, zamiast dedykowanego sprzętu lub telefonów stacjonarnych.
LiveAgent jest zintegrowany z ponad 35 międzynarodowymi partnerami VoIP. Kup łącze SIP za niewielką miesięczną opłatą i pożegnaj się z dodatkowymi kosztami za minutę połączenia.
Wykonuj i odbieraj połączenia z przeglądarki lub urządzeń z systemem iOS i Android. Pożegnaj się z telefonami sprzętowymi, telefonami stacjonarnymi, kablami i starymi gadżetami.
Korzystanie z oprogramowania softphone daje możliwość pracy z dowolnego miejsca. Odbieraj połączenia w zaciszu własnego domu, biura, a nawet w podróży!
Technologia softphone zapewnia takie korzyści jak rejestrowanie połączeń, nagrywanie rozmów, przekazywanie połączeń, krystalicznie czyste dźwięki, drzewa IVR i opcje oddzwaniania, dzięki czemu rozwiązanie to jest płynne i niezapomniane.
Oferujemy usługi migracji z concierge dla większości popularnych rozwiązań typu help desk na rynku.
LiveAgent przekierowuje połączenia przychodzące do odpowiednich działów i agentów w sposób losowy lub priorytetowy.
Połączenia są kierowane tylko do agentów, którzy są aktualnie online i mogą odbierać połączenia.
LiveAgent umożliwia tworzenie niestandardowego menu IVR, które zawiera opcję oddzwonienia.
Możesz albo nagrać własne wiadomości IVR bezpośrednio w LiveAgent, albo przesłać gotowe powitania IVR i komunikaty menu.
LiveAgent obsługuje bezpłatne połączenia wewnętrzne (i czaty!) między wszystkimi agentami. Wszystkie połączenia są oparte na przeglądarce i odbywają się w aplikacji. Nie ma potrzeby pobierania żadnego oprogramowania zewnętrznego ani aplikacji innych firm.
Chcesz porozmawiać z klientem osobiście, ale jest on za daleko? Rozpocznij rozmowę wideo! LiveAgent umożliwia przeniesienie wszystkich połączeń inicjowanych przez przeglądarkę na rozmowy wideo.
Monitoruj liczbę połączeń przychodzących i wychodzących. Sprawdź, który agent odpowiada na większość połączeń, jak długo trwa każde połączenie, i analizuj wiele innych wskaźników, które dają Ci wgląd w Twoje statystyki, dzięki czemu możesz poprawić obsługę klienta.
Oprogramowanie softphone LiveAgent może przechowywać nieograniczoną liczbę nagrań rozmów. Każde połączenie przychodzące i wychodzące, które wykonujesz, będzie nagrywane i przechowywane w LiveAgent.
Jeśli kiedykolwiek będziesz potrzebować dostępu do nagrań w celu zapewnienia jakości, szkolenia agentów, przekazania zgłoszeń lub w celach prawnych, możesz to zrobić jednym kliknięciem.
LiveAgent integruje się z wieloma klientami softphone, co umożliwia użytkownikom wykonywanie połączeń VoIP.
LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala nam zapewniać doskonałe wsparcie klientów.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent działa w chmurze i jest łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z naszego niezawodnego oprogramowania dla call center w ciągu kilku minut, bez angażowania działu IT.
Oprogramowanie softphone jest tylko częścią bardziej złożonego rozwiązania, które umożliwia łatwe zarządzanie zgłoszeniami, emailami, czatami, połączeniami i wiadomościami w mediach społecznościowych.
LiveAgent pomaga firmom zapewnić najlepszą możliwą obsługę klienta od 2004 roku. Dołącz do LiveAgent i dowiedz się, dlaczego zajmujemy pierwsze miejsce w kategorii oprogramowania pomocy technicznej dla małych i średnich firm.
Nasze oprogramowanie jest używane na całym świecie i zapewnia pełne lub częściowe wsparcie wielojęzyczne. Oferuje ponad 40 języków i pozwala w pełni znaki diakrytyczne w aplikacji.
Już nie musisz tego robić! LiveAgent to unikalne oprogramowanie integrujące wiele kanałów komunikacji w jednym rozwiązaniu z przystępnymi cenami. Zapomnij o dodatkowych opłatach! Porównaj nasze rozwiązanie wielokanałowe z innymi dostawcami na rynku.
3,000+ Nagrody i certyfikaty
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!
Szukasz alternatywy dla HelpCrunch?
Odkryj, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla HelpCrunch! Zintegrowany system z najszybszym czatem na żywo, wsparciem call center i ponad 175 funkcjami zapewnia doskonałą obsługę klienta przez e-mail, media społecznościowe i telefon. Wypróbuj za darmo – bez potrzeby karty kredytowej!
Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?
Zastanawiasz się, co sprawia, że LiveAgent jest dobrym wyborem dla firm tworzących oprogramowanie? Oto trzy powody, dla których jesteśmy wybierani.
Szukasz alternatywy dla SolarWinds?
Szukasz lepszej obsługi klienta? LiveAgent to niezawodna alternatywa dla SolarWinds z ponad 175 funkcjami i 40 integracjami!
Szukasz alternatywy dla ZenDesk Talk?
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla obsługi klienta dla Twojej firmy. LiveAgent oferuje email, czat na żywo, media społecznościowe, bazę wiedzy i call center w jednej cenie. Wybierz jeden z naszych trzech płatnych planów lub wybierz poszczególne funkcje i dostosuj oprogramowanie do swoich potrzeb.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team