Możemy pomóc w migracji danych z dowolnej wersji OTRS i pomóc w instalacji nowego oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent. Oszczędzaj czas i pliki dzięki pomocy naszego zespołu pomocy technicznej . Przenieś się do nowego rozwiązania obsługi klienta już dziś lub wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni.
Migracja z OTRS jest łatwa dzięki wtyczce migracyjnej LiveAgent. Ta wtyczka jest zawarta w instalacji działu pomocy LiveAgent i zaimportuje wszystkie Twoje zgłoszenia i inne pliki kopii zapasowych ze źródła.
Alternatywnie możemy przeprowadzić migrację za Ciebie i przesłać zgłoszenia e-mail oraz inne standardowe pliki. Pozwoli to zaoszczędzić czas podczas zapoznawania się z LiveAgent lub po prostu zrelaksuj się, gdy wszystko przeniesiemy.
Przenieś wszystkie rozmowy z klientami do jednej skrzynki odbiorczej
Importuj wszystko z katalogu kontaktów, użytkowników i agentów OTRS
Opinie klientów z oddzielnych zgłoszeń obsługiwanych przez Twoich agentów
Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych w naszym oprogramowaniu do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent integruje się z serwisami Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.
LiveAgent – Oprogramowanie pomocy technicznej oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku. Zamień odwiedzających witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Skorzystaj z proaktywnie , zaoferuj spersonalizowaną i kompetentną pomoc i ciesz się większa satysfakcja klientów przy jednoczesnym generowaniu większej sprzedaży.
Uprość wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy oraz w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowy strumień zgłoszeń.
Stwórz i stylizuj swoją własną bazę wiedzy używając naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Twórz własne treści pełne istotnych informacji i zwiększaj satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samopomocy, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub społeczność fora . Możesz także ustawić własny projekt pasujący do Twojej marki.
Rozpocznij bezpłatny okres próbny i użyj naszej wtyczki migracyjnej, aby przenieść wszystkie swoje dane. W międzyczasie możesz zapoznać się z naszym zestawem narzędzi, podczas gdy proces migracji importuje dane i zgłoszenia.
Gotowy do rozpoczęcia? Kliknij przycisk wersji próbnej i rozpocznij migrację już dziś.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.