Rozważasz migrację z OTRS?

Możemy pomóc w migracji danych z dowolnej wersji OTRS i pomóc w instalacji nowego oprogramowania pomocy technicznej LiveAgent. Oszczędzaj czas i pliki dzięki pomocy naszego zespołu pomocy technicznej . Przenieś się do nowego rozwiązania obsługi klienta już dziś lub wypróbuj bezpłatnie przez 14 dni.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Agents in Help desk software - LiveAgent

Import danych za pomocą wtyczki LiveAgent

Migracja z OTRS jest łatwa dzięki wtyczce migracyjnej LiveAgent. Ta wtyczka jest zawarta w instalacji działu pomocy LiveAgent i zaimportuje wszystkie Twoje zgłoszenia i inne pliki kopii zapasowych ze źródła.

Oto, co zyskujesz pod jednym dachem podczas migracji do LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bezpłatna migracja z naszą pomocą

Alternatywnie możemy przeprowadzić migrację za Ciebie i przesłać zgłoszenia e-mail oraz inne standardowe pliki. Pozwoli to zaoszczędzić czas podczas zapoznawania się z LiveAgent lub po prostu zrelaksuj się, gdy wszystko przeniesiemy.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Jakie dane możesz migrować?

ticket thread

Zgłoszenia

Przenieś wszystkie rozmowy z klientami do jednej skrzynki odbiorczej

Contacts - icon

Ludzie

Importuj wszystko z katalogu kontaktów, użytkowników i agentów OTRS

Tags - icon

Tagi

Kompletna kopia zapasowa tagów, aby zapewnić prawidłowe działanie działu pomocy

rating stars icon

Opinie

Opinie klientów z oddzielnych zgłoszeń obsługiwanych przez Twoich agentów

Zapewnij odpowiednie usługi za pomocą odpowiedniego zestawu narzędzi

Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych w naszym oprogramowaniu do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent integruje się z serwisami Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.

LiveAgent – Oprogramowanie pomocy technicznej oferuje najszybszy widżet czatu na żywo na rynku. Zamień odwiedzających witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Skorzystaj z proaktywnie , zaoferuj spersonalizowaną i kompetentną pomoc i ciesz się większa satysfakcja klientów przy jednoczesnym generowaniu większej sprzedaży.

Uprość wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy oraz w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowy strumień zgłoszeń.

Stwórz i stylizuj swoją własną bazę wiedzy używając naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Twórz własne treści pełne istotnych informacji i zwiększaj satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samopomocy, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub społeczność fora . Możesz także ustawić własny projekt pasujący do Twojej marki.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Gotowy do migracji do nowego narzędzia obsługi klienta?

Rozpocznij bezpłatny okres próbny i użyj naszej wtyczki migracyjnej, aby przenieść wszystkie swoje dane. W międzyczasie możesz zapoznać się z naszym zestawem narzędzi, podczas gdy proces migracji importuje dane i zgłoszenia.

Gotowy do rozpoczęcia? Kliknij przycisk wersji próbnej i rozpocznij migrację już dziś.

Migracja z innej platformy?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Desk.com Drift Extend Freshcaller Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Artykuły powiązane zMigracja OTRS
LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Sprawdź cennik LiveAgent! Plany od $15/miesiąc, darmowy okres próbny, brak umów. Wybierz idealne rozwiązanie dla swojej firmy!

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x