Uzyskując dostęp do programu afiliacyjnego, uczestnicząc w nim lub angażując się w niego w inny sposób, użytkownik niniejszym oświadcza, że:

1. Użytkownik potwierdza, że dokładnie przeczytał, zrozumiał i wyraził zgodę na niniejszą Umowę partnera afiliacyjnego („Umowa”).
2. Użytkownik posiada zdolność prawną do zawarcia wiążącej umowy z: QualityUnit s.r.o., Vajnorska 100/A, 83104 Bratysława, Słowacja (Unia Europejska), OIN: 35908301 („QualityUnit”).
3. Użytkownik posiada wymagane upoważnienia do zawarcia niniejszej Umowy w swoim imieniu lub w imieniu podmiotu, który reprezentuje. Jeśli użytkownik nie wyraża zgody na przestrzeganie niniejszej Umowy, nie może uzyskać dostępu do programu afiliacyjnego ani zarejestrować się w nim.

Definicje

• LiveAgent: Produkt, znak towarowy i prawa autorskie należące do QualityUnit s.r.o.
• Kwalifikujące się polecenie: Polecenie, które spełnia kryteria określone w niniejszej Umowie. Partner afiliacyjny będzie uprawniony do otrzymania prowizji za polecenie tylko wtedy, gdy prześle do QualityUnit polecenie spełniające kryteria określone w niniejszej Umowie („Kwalifikujące się polecenie”). QualityUnit zachowuje wyłączną kompetencję w określeniu, czy polecenie kwalifikuje się jako Kwalifikujące się polecenie.
• Prawo do negocjacji: Partner afiliacyjny zgadza się nie negocjować warunków ani nie podejmować zobowiązań w imieniu QualityUnit. QualityUnit będzie pobierać stosowne opłaty subskrypcyjne za Produkty QualityUnit bezpośrednio od Klienta.
• Link polecający: Adres URL wykorzystywany przez QualityUnit do przesyłania poleceń.
• Aktywna promocja: Angażowanie się w działania marketingowe, takie jak prowadzenie mikrowitryny, wykorzystywanie platform mediów społecznościowych, dystrybucja newsletterów i inne działania promocyjne w celu reklamowania LiveAgent, bez fałszywego przedstawiania lub podszywania się pod LiveAgent bądź QualityUnit.
• Partner: Każdy podmiot lub osoba fizyczna uczestnicząca w Programie afiliacyjnym LiveAgent.
• Partner podstawowy: Partner spełniający wymagania poziomu podstawowego.
• Partner zaawansowany: Partner spełniający wymagania poziomu zaawansowanego.
• Partner profesjonalny: Partner spełniający wymagania poziomu profesjonalnego.
• Prowizja roczna: Skumulowana prowizja należna za sprzedaż wygenerowaną w ciągu roku.
• Minimalna liczba sprzedanych kont: Minimalna liczba kont (nie agentów) sprzedanych na jedno konto afiliacyjne w ciągu jednego roku.
• Limit prowizji: Płatność prowizji jest rozliczana od pierwszej płatności; prowizja jest wypłacana wyłącznie z zapłaconej i wykorzystanej kwoty.
• Limit nieaktywności: Czas od ostatniej aktywności, po którym konto afiliacyjne jest dezaktywowane. Ponowna aktywacja jest dopuszczalna, ale prowizje nie zostaną przywrócone.
• Koszt stały: Stały koszt w wysokości 8% pobierany przez nasz procesor płatności od każdej transakcji. Prowizje są obliczane na podstawie pozostałych 92% całkowitej kwoty zamówienia.
• Prowizja za polecenie: Prowizja wypłacana osobie, która wprowadzi nowych klientów do LiveAgent.
• Sponsorowane konta demo: Konta wyposażone w najnowsze funkcje uruchomione do celów wewnętrznych testów partnera.

Adresy:

QualityUnit s.r.o.:
Vajnorska 100/A, 83104, Bratysława, Słowacja (Unia Europejska)
OIN: 35908301, TIN: 2021910891, VAT IN: SK2021910891

Obowiązki partnera afiliacyjnego

Partner afiliacyjny niniejszym oświadcza, gwarantuje i zobowiązuje się, że:
• Użytkownik jest właścicielem firmy i nie istnieją żadne przeszkody prawne uniemożliwiające mu zawarcie wiążącej umowy.
• Użytkownik jest właścicielem witryny lub posiada odpowiednią licencję na wykorzystywanie wszystkich jej treści.
• Witryna i/lub newsletter nie naruszają żadnych obowiązujących przepisów prawa ani regulacji.
• Witryna i/lub newsletter nie zawierają fałszywych oświadczeń ani treści, które są zniesławiające lub naruszają jakiekolwiek prawa do prywatności czy reklamy.
• Witryna i/lub newsletter nie naruszają praw autorskich, znaków towarowych, patentów ani innych praw własności.
• Użytkownik będzie umieszczał nasze banery na swojej stronie internetowej według własnego uznania lub w wiadomościach e-mail niebędących spamem.
• ZABRONIONE: Używanie banerów lub linków w grupach dyskusyjnych, pokojach czatu, sieciach banerowych, licznikach, księgach gości lub na tablicach ogłoszeń jest surowo zabronione.
• ZABRONIONE: Wszelkie kampanie PPC, w tym licytowanie w ramach systemów PPC, takich jak Google Ads lub Microsoft Ads, oraz wszelki inny podejrzany ruch internetowy, są surowo zabronione.
• Użytkownik nie będzie wysyłał niechcianych wiadomości, wiadomości-śmieci, spamu ani innych form zduplikowanych lub niechcianych wiadomości do potencjalnych klientów.
• Użytkownik nie będzie prowadzić więcej niż jednego Konta.
• Użytkownik nie będzie posiadać Konta u więcej niż jednego (1) Sprzedawcy.
• Użytkownik na potrzeby działań sprzedażowych i marketingowych Partnera afiliacyjnego będzie korzystał wyłącznie z materiałów dostarczonych przez QualityUnit.
• Użytkownik nie będzie angażował się w nadmierne działania telemarketingowe w celu promowania Produktów QualityUnit.
• Użytkownik nie będzie promował QualityUnit na stronach zawierających treści niezgodne z prawem, nienawistne, zawierające przemoc, obraźliwe lub pornograficzne.
• Użytkownik nie będzie podszywał się pod LiveAgent lub QualityUnit.
• Użytkownik będzie przestrzegał wszystkich obowiązujących przepisów prawa.
• Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że QualityUnit zastrzega sobie jednostronne prawo do odstąpienia od umowy w przypadku jakiegokolwiek naruszenia lub nieetycznego postępowania, z oceną według własnego uznania QualityUnit.
• Jeśli okaże się, że Partner afiliacyjny naruszył niniejsze warunki, wszelkie oczekujące wypłaty zostaną unieważnione, a umowa zostanie natychmiast rozwiązana.
• Użytkownik zgadza się wynagrodzić straty, bronić i zwolnić z odpowiedzialności firmę QualityUnit, s.r.o. przed wszelkimi roszczeniami, szkodami, zobowiązaniami i wydatkami (w tym rozsądnymi honorariami prawników) wynikającymi z naruszenia niniejszej Umowy, strony internetowej i/lub udziału w programie afiliacyjnym.

Poziomy partnerów i wymagania

PodstawowyZaawansowanyProfesjonalny

Oczekiwania

Roczna prowizja

do 1000 EUR

do 5000 EUR

powyżej 5000 EUR

Minimalna liczb sprzedanych kont rocznie

235

Minimalny wymagany okres użytkowania konta (miesiące)

333

Limit prowizji

12 miesięcy12 miesięcy12 miesięcy

Aktywne promowanie LiveAgent

nieobowiązkoweTAKTAK

Szkolenie partnerskie i sprzedażowe

nieobowiązkoweTAKTAK

Limit nieaktywności

12 miesięcy12 miesięcy12 miesięcy

Stały koszt

8%8%8%

Korzyści

Prowizja za polecenie

10%20%30%

Logo partnera LiveAgent

Partner podstawowy LiveAgentPartner zaawansowany LiveAgentPartner profesjonalny LiveAgent

Sponsorowane konta demo

013

Dedykowany opiekun klienta

NIENIETAK

Dostęp do listy przedpremierowej

NIENIETAK

Działania współpracy marketingowej

NIETAKTAK

Partner podstawowy

• Prowizja: Do 1000 EUR rocznie.
• Wymagania dotyczące sprzedaży: Minimum 2 sprzedane konta rocznie.
• Aktywność konta: Każde konto musi być aktywne przez co najmniej 3 miesiące.
• Stawka prowizji: 10%.

Dodatkowe funkcje:

• Brak obowiązkowej promocji LiveAgent.
• Brak sponsorowanych kont demo.
• Dostępna ogólna obsługa klienta.
• Brak dostępu do list przedpremierowych lub działań współpracy marketingowej.

Partner zaawansowany

• Prowizja: Do 5000 EUR rocznie.
• Wymagania dotyczące sprzedaży: Minimum 3 sprzedane konta rocznie.
• Aktywność konta: Każde konto musi być aktywne przez co najmniej 3 miesiące.
• Stawka prowizji: 20%.

Dodatkowe funkcje:

• Obowiązkowa promocja za pośrednictwem mikrostrony, mediów społecznościowych lub newslettera.
• Wymagane użycie logo LiveAgent Advanced Partner.
• Jedno konto demo do testowania aktualizacji.
• Dostępna ogólna obsługa klienta.
• Informacje o nowych wersjach wysyłane pocztą e-mail z tygodniowym wyprzedzeniem.
• Udział w działaniach współpracy marketingowej.

Partner profesjonalny

• Prowizja: Przekraczająca 10000 EUR rocznie.
• Wymagania dotyczące sprzedaży: Minimum 5 sprzedanych kont rocznie.
• Aktywność konta: Każde konto musi być aktywne przez co najmniej 3 miesiące.
• Stawka prowizji: 30%.

Dodatkowe funkcje:

• Obowiązkowa promocja za pośrednictwem mikrostrony, mediów społecznościowych lub newslettera.
• Wymagane użycie logo LiveAgent Pro Partner.
• Trzy konta demo prezentujące nowe funkcje.
• Dedykowany przedstawiciel obsługi klienta.
• Wczesny dostęp do nadchodzących funkcji.
• Udział w działaniach współpracy marketingowej.

Ogólne warunki

• Przestrzeganie zasad: Partner musi przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa i regulacji.
• Niezbywalność: Korzyści i zobowiązania partnerów są niezbywalne.
• Modyfikacje: QualityUnit zastrzega sobie prawo do zmiany warunków, w tym korzyści i wymagań, według własnego uznania. Partnerzy zostaną powiadomieni o zmianach.
• Zakończenie umowy: QualityUnit zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia uczestnictwa każdemu partnerowi, który nie przestrzega zasad i warunków lub w przypadku braku aktywności wykraczającej poza określone limity.
• Poufność: Informacje wymieniane pomiędzy QualityUnit i Partnerem w ramach programu są poufne i nie mogą być ujawniane osobom trzecim.
• Prawo właściwe: Niniejsze warunki podlegają prawu jurysdykcji, w której działa QualityUnit.
• Rozstrzyganie sporów: Wszelkie spory wynikające z niniejszych warunków obie strony najpierw spróbują rozwiązać na drodze negocjacji w dobrej wierze. W przypadku niepowodzenia spory będą rozstrzygane na drodze arbitrażu we właściwej jurysdykcji.
• Ograniczenie odpowiedzialności: Odpowiedzialność QualityUnit wynikająca z niniejszej Umowy lub z nią związana nie przekroczy całkowitej prowizji wypłaconej bądź należnej Partnerowi afiliacyjnemu na mocy niniejszej Umowy.
• Brak gwarancji: QualityUnit nie udziela żadnych wyraźnych ani dorozumianych gwarancji czy oświadczeń w odniesieniu do programu afiliacyjnego lub jakichkolwiek produktów sprzedawanych za pośrednictwem programu.
• Kurs wymiany i wypłaty: QualityUnit nie ponosi odpowiedzialności za żadne wahania kursów wymiany walut, które mogą mieć wpływ na wartość wypłat dla partnerów. Wszystkie wypłaty będą dokonywane w uzgodnionej walucie, a za wszelkie wymiany na inną walutę odpowiada partner. QualityUnit zastrzega sobie prawo do dostosowania kwot wypłat na podstawie znaczących zmian kursów wymiany walut lub innych względów finansowych.

Polityka prywatności:

W Quality Unit przestrzegamy najwyższych standardów prywatności i zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych i biznesowych naszych użytkowników. Nie ujawniamy żadnych takich informacji stronom trzecim bez uzyskania wyraźnej zgody użytkownika i jego firmy. Zapewniamy, że imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i wszelkie inne dane osobowe są poufne i nie są sprzedawane żadnym podmiotom zewnętrznym. Przechowujemy te informacje w ścisłej tajemnicy. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących prawa do prywatności prosimy o kontakt pod adresem support@QualityUnit.com.

Płatności dla partnerów

• QualityUnit ponosi odpowiedzialność za wypłatę prowizji afiliacyjnych i wszystkie transakcje finansowe związane z Programem afiliacyjnym QualityUnit.
• Prowizje są przyznawane za generowanie autoryzowanej sprzedaży za pośrednictwem linków polecających. Przed użyciem linków QualityUnit musi zatwierdzić wniosek o przystąpienie do programu afiliacyjnego.
• Wypłat dokonuje się piętnastego (15) dnia każdego miesiąca, pod warunkiem że saldo konta spełnia minimalny próg wypłaty w wysokości 250 EUR.
• Środki przyznane kontu użytkownika nie są oprocentowane.
• Jeśli użytkownik zdecyduje się na wypłatę za pomocą przelewu bankowego, to on będzie odpowiedzialny za wszystkie powiązane opłaty bankowe.
• Partnerzy są odpowiedzialni za podanie dokładnych informacji o rachunku bankowym. QualityUnit, s.r.o. nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wynikające z podania nieprawidłowych lub brakujących danych konta bankowego przez partnera.
• Program afiliacyjny zezwala na samodzielne zakupy, jednak aby zakwalifikować się do wypłaty prowizji, należy polecić co najmniej dwóch różnych klientów, z których każdy składa osobne zamówienia.

Zwroty środków, obciążenia zwrotne i niewystarczające fundusze

• W przypadku zwrotu zamówienia, zainicjowania obciążenia zwrotnego przez klienta lub zwrócenia czeku klienta z powodu niewystarczających środków odpowiednia prowizja za polecenie i wszelkie obowiązujące opłaty za obciążenie zwrotne Partnera zostaną odjęte od kolejnej miesięcznej płatności wydanej Partnerowi.

Powiązane artykuły
Podprocesor to osoba trzecia przetwarzająca dane zaangażowana przez LiveAgent, która ma lub potencjalnie będzie mieć dostęp do danych usługi lub je przetwarzać.

Podprocesory LiveAgent

Podprocesor to osoba trzecia przetwarzająca dane zaangażowana przez LiveAgent, która ma lub potencjalnie będzie mieć dostęp do danych usługi lub je przetwarzać.

Chcesz znaleźć konkretną stronę w witrynie LiveAgent? Sprawdź naszą mapę witryny, aby szybko znaleźć informacje, których szukasz.

Mapa strony

Chcesz znaleźć konkretną stronę w witrynie LiveAgent? Sprawdź naszą mapę witryny, aby szybko znaleźć informacje, których szukasz.

Akceptując niniejszy regulamin lub korzystając z usługi, potwierdzasz, że przeczytałeś, zrozumiałeś i zgadzasz się na ich przestrzeganie warunków.

Regulamin

Akceptując niniejszy regulamin lub korzystając z usługi, potwierdzasz, że przeczytałeś, zrozumiałeś i zgadzasz się na ich przestrzeganie warunków.

Dzięki oprogramowaniu dla call center firmy dowolnej wielkości mogą stworzyć wirtualne call center, które przekierowuje i centralizuje rozmowy telefoniczne w kilka minut.

Call center

Dzięki oprogramowaniu dla call center firmy dowolnej wielkości mogą stworzyć wirtualne call center, które przekierowuje i centralizuje rozmowy telefoniczne w kilka minut.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x