Key takeaways
Pros
- Mnóstwo narzędzi do różnych przypadków użycia
- Call center w darmowym planie
- Niska cena
Cons
- Lekko mylący interfejs
- Wymagający proces nauki
Rozpoczynanie pracy z oprogramowaniem call center Bitrix24
Bitrix24 pozwala wszystkim użytkownikom rozpocząć pracę za darmo dzięki darmowemu planowi. Chociaż niektóre funkcje są dostępne tylko w płatnych planach, większość z nich można przetestować za darmo dzięki okresowi próbnemu. Proces rejestracji jest bardzo szybki i łatwy, wymaga tylko podania podstawowych danych. Po wypełnieniu wymaganych informacji otrzymasz link aktywacyjny, który musisz otworzyć, aby uzyskać dostęp do swojego konta. Bitrix24 jest bardzo rozbudowanym oprogramowaniem o wielu zastosowaniach, dlatego możesz wybrać swoje główne zastosowanie już na początku, a interfejs i narzędzia zostaną odpowiednio dostosowane, choć otrzymasz dostęp do wszystkich narzędzi.
Nawigacja po interfejsie na początku może być dość przytłaczająca. Nie jest to koniecznie spowodowane złym designem, ale ogromną ilością dostępnych narzędzi, funkcji i opcji, które mogą być bardzo onieśmielające dla nowego użytkownika. Jednak większość opcji menu jest jasno oznaczona i przy odrobinie cierpliwości z łatwością odnajdziesz funkcje call center. Są ukryte pod opcją Collaboration (Współpraca) w lewym pasku menu.
Nie zapłaciłam za plan Bitrix24, jednak mogłam wypróbować funkcje Telefonii w darmowym 15-dniowym okresie próbnym. Po aktywacji funkcja telefonii była od razu dostępna. Jednak, aby z niej skorzystać, musisz najpierw kupić kredyty lub dodać swój numer telefonu. Bitrix24 oferuje wiele opcji integracji numerów telefonicznych poprzez API, PBX, usługi SIP i więcej. Niektóre z tych opcji mogą wymagać dodatkowej opłaty, jak na przykład biurowy PBX i PBX w chmurze, które wymagają zakupu specjalnego modułu do połączeń. Najłatwiejszą opcją jest wynajęcie numeru. Bez względu na wybraną opcję uzyskasz dostęp do funkcji call center Bitrix24.
Jeśli zdecydujesz się kupić numer telefonu, pamiętaj, że dostępność różni się w zależności od kraju i możliwe, że nie będziesz w stanie znaleźć numeru dla siebie. Koszty też mogą znacznie się różnić. Zanim przejdziemy do części testowej tej recenzji, zobaczmy, jakich funkcji call center można oczekiwać od Bitrix24.
Funkcje call center Bitrix24
Bitrix24 to rozbudowane oprogramowanie z funkcjami call center, skupiające się głównie na zarządzaniu relacjami z klientami. Funkcja telefonii pozwala na wynajęcie miejscowych numerów telefonów lub podłączenie własnych numerów, jeśli je masz. To możliwe dzięki licznym dostępnym integracjom. Funkcje call center w Bitrix24 obejmują tworzenie wewnętrznych numerów telefonów, kolejkowanie rozmów oraz przekierowywanie połączeń.
Bitrix24 oferuje więcej funkcji call center, które są połączone z pozostałymi funkcjami CRM. Możesz nagrywać wszystkie rozmowy i uzyskać do nich dostęp w historii call center w dowolnym momencie. Bitrix24 oferuje również funkcje telemarketingowe z zaawansowanymi opcjami, takimi jak automatyczne wybieranie numerów lub widżet do oddzwaniania, który można umieścić na dowolnej stronie internetowej. Możesz również wysyłać prośby o oddzwonienie oraz korzystać z transmisji głosowych i SMS.
Wydajność i użyteczność oprogramowania call center Bitrix24
Bitrix24 nie jest ani trudny, ani łatwy w obsłudze. Jest to głównie spowodowane nieco skomplikowanym interfejsem, który może być dość trudny w nawigacji dla nowych użytkowników. Gdy już się w nim rozeznasz i zapamiętasz, gdzie znajduje się każdy element menu, praca staje się znacznie łatwiejsza. Po zakupieniu numeru możesz zacząć odbierać połączenia przychodzące, jak również wykonywać połączenia. Możesz łatwo uzyskać dostęp do funkcji call center z prawej strony panelu w sekcji CRM. Szukaj ikony telefonu, która przeniesie cię do menu rozmów telefonicznych.
Możesz zobaczyć poprzednie połączenia w sekcji CRM oraz w sekcji menu połączeń. To menu oferuje więcej niż tylko funkcje telefoniczne. Możesz również uzyskać dostęp do menu powiadomień, kanałów i niektórych opcji ustawień. Ustawienia są dość zwięzłe i pozwalają na dostosowanie skrótów klawiszowych, włączenie lub wyłączenie niektórych opcji call center, wybór głośników i mikrofonu, dostosowanie ustawień wiadomości itd.
Menu po lewej stronie zawiera też opcję wybierania numeru i rozpoczęcia połączenia. Klawiatura numeryczna jest dość mała, ale to nie problem, ponieważ jest wystarczająco funkcjonalna, a dodatkowo możesz użyć klawiatury numerycznej do wprowadzenia numeru. Po wykonaniu tej czynności Bitrix24 otwiera oddzielne okno połączenia z niektórymi ustawieniami. Można między innymi wyłączyć lub włączyć mikrofon i dostosować głośność. Bitrix24 oferuje również powiadomienia o przychodzących połączeniach. Wszystkie połączenia są zapisywane w historii połączeń.
Jakość połączenia była całkiem dobra w obu przypadkach i nie napotkałam żadnych problemów, które zakłóciłyby połączenie. Podczas moich testów połączenia nie zostały przerwane, a jakość była zadowalająca.
Cennik oprogramowania call center Bitrix 24
Bitrix24 oferuje cztery plany cenowe, w tym jeden darmowy. Każdy plan oferuje funkcje call center i są dosyć przystępne cenowo dzięki wyższym limitom użytkowników w każdym planie. Jeśli planujesz zakup subskrypcji Bitrix24, twoja decyzja będzie głównie zależeć od limitu użytkowników, jak również od pewnych dodatkowych funkcji, które mogą być interesujące dla twojej firmy. Przyjrzyjmy się każdemu planowi.
Free
Bezpłatny plan Free nie zawiera żadnych ograniczeń dotyczących użytkowników. Chociaż jest bezpłatny, może wiązać się z dodatkowymi kosztami, takimi jak opłaty za wynajem numeru. Oferuje 5 GB pamięci na dane, funkcje współpracy, czat, wideorozmowy, kalendarz, przestrzeń roboczą firmy, aktualności, bazę wiedzy, zadania i projekty, CRM, dysk, centrum kontaktowe, kreatora stron internetowych i wiele innych.
Basic
Plan Basic kosztuje 61$ miesięcznie dla pięciu użytkowników, ale możesz zdobyć go taniej dzięki rocznemu rozliczeniu. Oferuje 24 GB miejsca na dysku. Ten plan ma wszystkie funkcje z planu darmowego i dodaje funkcje sklepu online oraz wsparcie dla klientów.
Standard
Plan Standard kosztuje 124$ miesięcznie dla 50 użytkowników i również w tym przypadku może być tańszy przy rocznym planie rozliczeniowym. Oferuje 100 GB miejsca na dysku i wszystkie funkcje z dwóch poprzednich planów. Dodatkowo daje dostęp do funkcji marketingowych i funkcji dokumentacji online.
Professional
To najdroższy plan, a jego cena wynosi 249$ miesięcznie dla 100 użytkowników. Jednak cena się zmniejsza, jeśli wybierzesz roczne rozliczenie. Oferuje wszystkie funkcje z poprzednich planów i dodaje raporty sprzedażowe, automatyzację, HR i wiele więcej.
Wniosek
Bitrix24 nie jest najbardziej uznanym rozwiązaniem dla call center, ale zdecydowanie zasługuje na miano godnego uwagi. Interfejs może być mylący, ale jest na to bardzo dobry powód: oprogramowanie oferuje mnóstwo różnych funkcji poza call center, sprawiając, że jest to kompleksowe rozwiązanie dla większości firm. Chociaż ceny mogą wydawać się wysokie, oferuje bardzo duże limity użytkowników, co czyni go jednym z tańszych rozwiązań dostępnych na rynku. Jeśli szukasz czegoś więcej niż oprogramowania call center, zdecydowanie warto wziąć pod uwagę Bitrix24.
Frequently Asked Questions
Otrzymuję różne błędy połączeń
Błędy połączeń w Bitrix24 mogą mieć wiele przyczyn. Zanim wyciągniesz wnioski dotyczące działania oprogramowania, sprawdź, czy twój numer telefonu jest poprawnie zintegrowany i czy masz wystarczającą liczbę punktów. Upewnij się, że każdy numer telefonu, który wybierasz, ma poprawny format międzynarodowy składający się z kodu kraju, kodu miasta i samego numeru. Co więcej, problem może być spowodowany słabym połączeniem internetowym, zaporą sieciową lub oprogramowaniem antywirusowym, którego używasz na swoim komputerze. Pamiętaj o przyznaniu niezbędnych uprawnień dla Bitrix24, aby jej działanie nie było blokowane przez zaporę sieciową ani oprogramowanie antywirusowe.
Otrzymuję różne błędy połączeń
Błędy połączeń w Bitrix24 mogą mieć wiele przyczyn. Zanim wyciągniesz wnioski dotyczące działania oprogramowania, sprawdź, czy twój numer telefonu jest poprawnie zintegrowany i czy masz wystarczającą liczbę kredytów. Upewnij się, że każdy numer telefonu, który wybierasz, ma poprawny format międzynarodowy składający się z kodu kraju, kodu miasta i samego numeru. Co więcej, problem może być spowodowany słabym połączeniem internetowym, zaporą sieciową lub oprogramowaniem antywirusowym, którego używasz na swoim komputerze. Pamiętaj o przyznaniu Bitrix24 niezbędnych uprawnień, aby jego działanie nie było blokowane przez zaporę sieciową ani oprogramowanie antywirusowe.
Mam trudności z wykonaniem połączenia w Bitrix24.
Bitrix24 oferuje funkcję call center w bezpłatnym planie, jednak nadal potrzebujesz numeru telefonu, aby dzwonić i odbierać połączenia. Przejdź do sekcji CRM w lewym menu Bitrix24 i wybierz opcję Telephony (Telefonia) w dodatkach. W tej sekcji możesz sprawdzić, czy masz dostępne numery. Jeśli ich nie masz, możesz podłączyć swój numer lub wynająć numer od Bitrix24, aby uzyskać dostęp do funkcji rozmów. Pamiętaj, że za wynajęcie numeru telefonu pobrana zostanie opłata, nawet jeśli korzystasz z bezpłatnego planu.