Oprogramowania bazy wiedzy to rozwiązania będące kluczową częścią portalu klienta twojego oprogramowania do obsługi klienta. Ten typ programów pomaga użytkownikom zarządzać bazą wiedzy, która służy za centrum informacyjnych artykułów, poradników i wsparcia klienta.
Dowiedz się więcej o bazie wiedzyGuru oferuje bezpłatną wersję próbną dla tych, którzy chcą najpierw wypróbować oprogramowanie. Można zarejestrować się za pomocą prostego formularza rejestracyjnego, który wymaga podania minimalnej ilości informacji, dzięki czemu proces jest nieskomplikowany. Po utworzeniu konta otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do zweryfikowania rejestracji. Po potwierdzeniu możesz podać informacje o swojej firmie i zdecydować, jaki będzie główny cel korzystania z aplikacji Guru. W kolejnym kroku możesz wybrać dział i swoją rolę w firmie. W ostatnim kroku możesz zdecydować się na rozmowę demonstracyjną lub ją odrzucić.
Po zakończeniu wszystkich kroków możesz wziąć udział w interaktywnej prezentacji strony internetowej lub całkowicie pominąć ten krok. Przewodnik jest całkiem dobrze wykonany i pokazuje nowy pulpit nawigacyjny, integracje Guru i kilka innych rzeczy, które pomogą ci zacząć. Po ukończeniu możesz zacząć przyglądać się interfejsowi użytkownika, który jest zaprojektowany tak samo dobrze, jak przewodnik startowy. Guru zapewnia pomocne podpowiedzi w całym interfejsie. Możesz je kliknąć, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o konkretnych funkcjach.
Interfejs jest mieszanką czerni i bieli, przy czym czerń kładzie nacisk na opcje nawigacji, podczas gdy biel jest zarezerwowana dla obszaru roboczego. Ten kontrast zapewnia dobre doświadczenie użytkownika i łatwą nawigację. Nie ma zbyt wielu opcji menu, co jest świetne, ponieważ znacznie ułatwia przepływ pracy, przynajmniej z mojego punktu widzenia. Menu główne znajduje się po lewej stronie, bez innych opcji menu dostępnych w innych miejscach, co jeszcze bardziej upraszcza nawigację. Po kliknięciu dowolnej opcji menu przeniesiesz się do odpowiedniej sekcji aplikacji Guru. Znalezienie opcji pisania artykułów jest bardzo łatwe, ponieważ Guru nie oferuje innych narzędzi komunikacyjnych i jest to dedykowana aplikacja bazy wiedzy.
Opcje menu obejmują ekran główny, bibliotekę, zadania, analizy, menedżera kart, ustawienia zespołu i kolekcje. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do ustawień, możesz kliknąć ikonę profilu w prawym górnym rogu i dostosować swoją aplikację Guru. Interfejs zapewnia również przydatne karty, które zwykle zawierają szczegółowe informacje o najnowszych aktualizacjach Guru lub przydatne przewodniki wyjaśniające niektóre funkcje.
Po kliknięciu opcji „Utwórz kartę” w prawym górnym rogu będziesz mieć dwie opcje rozpoczęcia pisania pierwszego artykułu. Możesz zacząć pisać nową kartę całkowicie od zera lub stworzyć szablon. Istnieje również opcja znalezienia inspiracji do tworzenia kart lub szablonów, odwiedzając społeczność Guru. Przetestowałam obie opcje – tworzenie nowej karty i tworzenie szablonu – i działają one prawie tak samo, z kilkoma drobnymi różnicami.
Po kliknięciu jednej z dwóch opcji przeniesiesz się do edytora artykułów Guru. Wygląda bardzo przyjemnie, z dużym naciskiem na pustą sekcję pisania i nieinwazyjnym paskiem narzędzi umieszczonym w górnej części interfejsu. Opcje formatowania tekstu są całkiem niezłe, nie ma ich zbyt wiele ani zbyt mało, co tworzy przyjemną równowagę. Edytor tekstu obsługuje również skróty klawiaturowe, a po podświetleniu fragmentu tekstu można przywołać mniejszy pasek narzędzi z tymi samymi opcjami.
Inne opcje obejmują standardowe funkcje, takie jak załączniki i multimedia – zdjęcia, filmy, linki i fragmenty kodu. Możesz także zagłębić się w edycję i dostosować artykuły za pomocą znaczników, kolorów tekstu, ramek iframe, podkreśleń, list i innych. Ogólnie rzecz biorąc, opcje są bardzo dobre i oferują duże możliwości personalizacji. Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z Guru, tworzenie angażujących i pouczających artykułów nie powinno stanowić problemu.
Po zakończeniu pisania możesz przejść do następnego kroku, który pozwala wybrać ustawienia kolekcji. Możesz użyć kategoryzacji i tagów, aby zapisać swój artykuł tam, gdzie należy, dodać tablice i tagi, a także wybrać kolekcję, w której artykuł zostanie zapisany. Ostatnie kroki to ustawienia weryfikacji i dostępu. Możesz ustawić weryfikatora i interwał weryfikacji dla artykułu. To całkiem przydatna funkcja, która powinna pomóc w aktualizowaniu treści.
Gotowe artykuły można znaleźć w menu Collections (Kolekcje). Wszystkie utworzone kolekcje są podzielone na kategorie, co ułatwia wyszukiwanie. Możesz edytować swoje artykuły w dowolnym momencie i łatwo skopiować link do dowolnego z nich. Ogólnie rzecz biorąc, oprogramowanie bazy wiedzy Guru oferuje niesamowite funkcje i niezwykle łatwą obsługę.
Guru oferuje trzy plany cenowe, a jeden z nich dzieli się na dwie opcje w zależności od liczby użytkowników. Każdy plan koncentruje się na innej grupie docelowej i oferuje inny zestaw funkcji. Ogólnie rzecz biorąc, plany wydają się bardzo przystępne cenowo. Przyjrzyjmy się każdemu z nich i zobaczmy, co dostaniesz za swoje pieniądze.
Ten plan może być dostępny za darmo, jeśli nie przekroczysz limitu trzech użytkowników. Jeśli potrzebujesz więcej niż trzech użytkowników, będzie kosztować 6$ miesięcznie za użytkownika przy rozliczeniu miesięcznym lub 5$ miesięcznie za użytkownika przy rozliczeniu rocznym. Najważniejsze funkcje obejmują rozszerzenie przeglądarki, aplikacje Slack i Microsoft Teams, planowanie weryfikacji treści i wiele innych.
Plan Builder kosztuje 12$ miesięcznie za użytkownika przy rozliczeniu miesięcznym lub 10$ miesięcznie za użytkownika przy rozliczeniu rocznym. Oferuje wszystko to, co plan Free/Starter, a także zaawansowane uprawnienia, ogłoszenia, analizy, wykrywanie duplikatów treści, zautomatyzowaną wiedzę w kontekście, niestandardowy branding i wiele innych funkcji.
Cena planu Enterprise nie została podana i musisz skontaktować się z działem sprzedaży w celu uzyskania niestandardowych cen. Ten plan oferuje elastyczność, więc zakładam, że możesz ręcznie wybrać funkcje z całego zestawu. Plan może również obejmować sugestie treści oparte na sztucznej inteligencji, obsługę klienta premium oraz specjalne usługi CSM i onboardingowe.
Guru oferuje kompleksowe narzędzie bazy wiedzy z doskonałym i bardzo przydatnym zestawem funkcji. Cała aplikacja zapewnia świetne środowisko pracy składające się z intuicyjnego, wizualnie estetycznego interfejsu użytkownika, a także łatwych w użyciu opcji nawigacji. Zapewnia również bardzo dobry edytor artykułów z wieloma opcjami formatowania tekstu i dodatkowymi funkcjami. Cena również jest naprawdę uczciwa, biorąc pod uwagę to, co otrzymujesz. Zawsze możesz też rozszerzyć swój zestaw funkcji, jeśli zajdzie taka potrzeba. Ogólnie rzecz biorąc, Guru to świetne oprogramowanie bazy wiedzy, które z pewnością cię nie zawiedzie.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team