Key takeaways
Pros
- Łatwa konfiguracja i wdrażanie
- Świetny interfejs użytkownika
- Funkcja symulacji IVR
Cons
- Brak wizualnej reprezentacji IVR
- Wielopoziomowy IVR dostępny tylko w droższych planach
Choć kreator IVR zyskałby na dodaniu wizualnej reprezentacji poziomów, nadal powinien być łatwy w użyciu dla prawie każdego, niezależnie od wiedzy technicznej. JustCall jest również niezwykle przystępne cenowo, więc to kompleksowe rozwiązanie IVR nie zrujnuje twojego budżetu.
Rozpoczynanie pracy z funkcją IVR od JustCall
Rozpoczęcie korzystania z JustCall nie mogłoby być prostsze: wystarczy szybka i łatwa rejestracja do okresu próbnego. Aby uzyskać dostęp do wszystkich dostępnych funkcji, należy podać dane karty kredytowej. Interfejs użytkownika jest bardzo dobrze zaprojektowany. Jest skromny, przejrzysty i bardzo łatwy w nawigacji. Oznacza to również, że można łatwo znaleźć funkcję IVR bez przeszukiwania skomplikowanego menu. Można ją znaleźć w menu Phone numbers (Numery telefonów) > Incoming Calls (Połączenia przychodzące) > IVR (Call menu) (IVR (menu połączeń)).
IVR jest domyślnie wyłączone, więc najpierw należy je włączyć. Gdy to zrobisz, uzyskasz dostęp do kreatora IVR. Kreator sam w sobie nie jest skomplikowany, jednak nie zapewnia wizualnej reprezentacji poziomów menu głosowego, więc dobrze będzie coś wcześniej zaplanować. Możesz wybrać numer na klawiaturze i wybrać akcję dla każdego z nich. Jest to dość proste, a na każdym poziomie dostępne są standardowe opcje dostosowywania IVR. Obejmuje to przekierowywanie na numery wewnętrzne i zewnętrzne. Możesz także wybrać, co się stanie, gdy numer będzie nieosiągalny.
IVR od JustCall oferuje zarówno opcję zamiany tekstu na mowę, jak i opcję niestandardowych nagrań, które można wygodnie przesłać do systemu. Ogólnie rzecz biorąc, proces tworzenia IVR jest łatwy nawet pomimo braku wizualnej reprezentacji każdego poziomu. Bardzo interesującym dodatkiem jest opcja symulacji ustawień. Jest to zasadniczo przycisk testowy, który pozwala wypróbować IVR w akcji i sprawdzić, czy wszystko działa.
Jak działa IVR?
IVR od JustCall działa dobrze i zapewnia wszystko, czego można oczekiwać od oprogramowania tego typu. Opcja symulacji ustawień IVR jest wielką zaletą i może pomóc uniknąć niefunkcjonalnych, źle zaplanowanych lub wdrożonych IVR. Ta niezwykle przydatna funkcja pozwala na łatwe dopracowanie menu głosowego. Z JustCall możesz spodziewać się świetnej wydajności i dobrze działającego menu głosowego. Podczas moich testów IVR nie napotkałam żadnych problemów.
Cennik
JustCall oferuje trzy plany cenowe, a IVR jest zawarte w każdym z nich. Należy zauważyć, że najtańszy plan Standard oferuje tylko podstawowe funkcje IVR, podczas gdy plan Premium oferuje wielopoziomowy IVR. Zanim wybierzesz plan, musisz zastanowić się, czy twoje menu głosowe musi mieć wiele poziomów i czy potrzebujesz szerszego zestawu funkcji. Należy jednak pamiętać, że nawet najtańszy plan JustCall oferuje dużą elastyczność. Przyjrzyjmy się planom i zobaczmy, co oferuje każdy z nich.
Standard
Najtańszy plan JustCall zaczyna się od 24$ miesięcznie za użytkownika, przy minimum dwóch użytkownikach. Zapewnia IVR i inne niezbędne funkcje, w tym numer lokalny, nieograniczoną liczbę minut połączeń przychodzących, przekierowywanie połączeń, SMS-y i MMS-y, automatyzację dzwonienia, godziny pracy, notatki i oceny oraz wiele innych.
Premium
Plan Premium oferuje zaawansowany zestaw funkcji, który zaczyna się od 48$ miesięcznie za użytkownika, przy minimalnej liczbie dwóch użytkowników. Oprócz funkcji z planu Standard plan Premium dodaje monitorowanie połączeń na żywo, automatyzację SMS-ów i masowe SMS-y, wielopoziomowy IVR, niestandardowe przepływy pracy, priorytetowe wsparcie i wiele innych.
Custom
Niestandardowy plan Custom obejmuje niestandardową wycenę dostosowaną do twojej firmy. Otrzymujesz wszystko z dwóch poprzednich planów, a także między innymi SLA, niestandardowe analizy i raporty, dedykowanego opiekuna klienta i wsparcie techniczne oraz analizę nastroju dzwoniących.
Wniosek
Funkcja IVR od JustCall jest bardzo dobrym wyborem, oferuje świetne funkcje i nie ma wielu wad. To zdecydowanie jedno z najlepszych i najprostszych rozwiązań IVR. Tym, co czyni je jeszcze lepszym, jest rozsądna cena i duży wybór innych dostępnych funkcji call center. Funkcja IVR od JustCall jest odpowiednia dla każdego rodzaju biznesu i z pewnością u ciebie sprawdzi się tak dobrze, jak podczas moich testów.