Obsługa klienta w mediach społecznościowych wykorzystuje platformy mediów społecznościowych takie jak Facebook, Twitter czy Instagram, by zapewniać wsparcie klientom poprzez odpowiadanie na ich zapytania, zapewnianie informacji i rozwiązywanie problemów.
Dowiedz się więcej o obsłudze klienta w mediach społecznościowychRe:amaze pozwala na skorzystanie z bezpłatnego okresu próbnego, więc nie musisz od razu wybierać planu. Po wprowadzeniu danych do formularza rejestracyjnego Re:amaze pomoże ci skonfigurować to, czego potrzebujesz. Mogłam skonfigurować czat, pocztę e-mail, SMS-y/MMS-y, często zadawane pytania lub media społecznościowe. Wybrałam opcję mediów społecznościowych, ponieważ na tym skupimy się w tej recenzji. Istnieje również opcja całkowitego pominięcia tej części konfiguracji.
W następnym kroku, po wybraniu konfiguracji mediów społecznościowych, możesz zintegrować Facebooka, Instagrama i Twittera. Wszystkie trzy integracje można bardzo łatwo wykonać. Integracja z Facebookiem jest dość standardowa, podobnie jak integracja z Twitterem. Integracja z Instagramem zaoferowała mi kilka inteligentnych opcji importowania wiadomości i powiadomień. Ukończenie wszystkich trzech integracji zajmuje dosłownie kilka sekund, a podczas tego procesu nie napotkałam żadnych problemów.
Gdy skończysz i przejdziesz do następnego kroku, Re:amaze przypomni, że wszystkie ustawienia funkcji można dostosować w ustawieniach aplikacji. Następnie przeniesiesz się bezpośrednio do systemu obsługi zgłoszeń w mediach społecznościowych, żeby się z nim zaznajomić. Re:amaze automatycznie pobiera wiadomości, co jest dużym plusem. Większość innych rozwiązań do obsługi klienta w mediach społecznościowych oferuje tę opcję, ale nie zawsze działa ona niezawodnie.
Organizacja zgłoszeń w Re:amaze jest pierwszorzędna, a także dość zaawansowana. Zgłoszenia można kategoryzować nie tylko według ich kanałów – dodatkowo każdy kanał ma własne podkategorie, co ułatwia organizację. W ten sposób możesz łatwo sortować zgłoszenia w mediach społecznościowych i zobaczyć tylko te, które chcesz. Podkategorie organizacji zgłoszeń obejmują oczekujące, subskrybowane, nierozwiązane, nieprzypisane, rozwiązane, zarchiwizowane, uczestniczące i inne.
Re:amaze oferuje integracje z mediami społecznościowymi w każdym planie, a także inne funkcje związane z komunikacją z klientami. Integracje z mediami społecznościowymi są bezpośrednio połączone z systemem zgłoszeń Re:amaze, który oferuje doskonałe możliwości organizacyjne i łatwą kategoryzację zgłoszeń w oparciu zarówno o kanały, jak i status zgłoszenia. Większość funkcji komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych pochodzi z systemu zgłoszeń i możesz używać ich w zgłoszeniach z mediów społecznościowych. Obejmują funkcje zarządzania zgłoszeniami, a także funkcje kontaktu.
Jednak funkcje obsługi zgłoszeń w mediach społecznościowych to nie wszystko. Możesz też skorzystać między innymi z funkcji automatyzacji, które obejmują szablony odpowiedzi, przepływy pracy, funkcje intencji klienta i różne boty. Re:amaze oferuje również funkcje raportowania dla konwersacji i wiadomości, a także przepływy pracy, tagi i wydajność personelu. Trzy ostatnie funkcje są dostępne tylko w droższych planach.
Praca z Re:amaze na początku sprawia mieszane wrażenia. System wygląda świetnie i wydaje się robić wszystko idealnie. Pierwszy problem, jaki zauważyłam, to brak powiadomień o przychodzących wiadomościach na Messengerze. Musiałam odświeżyć system i ręcznie poszukać powiadomień w skrzynce odbiorczej. Gdy już je znalazłam, sprawy znów przybrały lepszy obrót dzięki interfejsowi wewnątrz zgłoszenia. Później dowiedziałam się, że powiadomienia trzeba aktywować ręcznie, co wydaje się dziwnym wyborem. Moim zdaniem ta funkcja powinna działać od razu po uruchomieniu oprogramowania.
Odpowiadanie na wiadomości jest całkiem przyjemne. Mogłam dodać pliki i załączniki poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku lub przeciągnąć i upuścić je bezpośrednio do wiadomości. Mogłam też wstawić szablony odpowiedzi, emotikony i ustawić zmianę statusu, która zostanie zastosowana, gdy odpowiem na wiadomość. Nie jest to najbogatszy zestaw funkcji, jaki widziałam w systemie zgłoszeń z mediów społecznościowych, ale zapewnia prawie wszystko, czego możesz potrzebować do skutecznej komunikacji.
Funkcje pozostają takie same dla wszystkich zgłoszeń, niezależnie od tego, czy pochodzą z Facebooka, Instagrama, czy Twittera. Z jednej strony jest to plus, ponieważ pozwala na wygodne korzystanie z tego samego przepływu pracy w każdym zgłoszeniu w mediach społecznościowych, niezależnie od jego źródła. Z drugiej strony wydaje się, że Re:amaze zapomina, że każda sieć mediów społecznościowych oferuje inny zestaw funkcji, które można by wykorzystać również w systemie obsługi zgłoszeń w mediach społecznościowych Re:amaze.
Funkcje mediów społecznościowych w Re:amaze są całkiem dobre i oferują stabilny, niezawodny przepływ pracy bez awarii. Jednak Re:amaze prawdopodobnie nie zachwyci cię tak bardzo, jak sugeruje nazwa. Integracje są bardzo łatwe do wykonania, ale obsługa zgłoszeń w mediach społecznościowych wydaje się nieco nijaka w porównaniu z innymi rozwiązaniami. Nie oznacza to jednak, że oprogramowanie nie jest wysoce funkcjonalne, wręcz przeciwnie. Re:amaze po prostu brakuje pewnego rodzaju czynnika „wow”.
Re:amaze oferuje trzy główne plany cenowe oraz dodatkowe dwa plany skierowane do startupów i przedsiębiorstw. Każdy plan oferuje funkcje mediów społecznościowych, co oznacza dostęp do integracji z Facebookiem, Instagramem i Twitterem niezależnie od wybranego planu. Najważniejszą rzeczą, na której należy się skupić podczas procesu decyzyjnego, są pozostałe funkcje, które różnią się w każdym z planów cenowych Re:amaze. Przyjrzyjmy się im i zobaczmy, co otrzymamy.
Plan podstawowy kosztuje 29$ miesięcznie na członka zespołu przy rozliczeniu miesięcznym lub 27,55$ miesięcznie na członka zespołu przy rozliczeniu rocznym. Otrzymujesz nieograniczoną liczbę skrzynek e-mail, czat na żywo, kanały mediów społecznościowych, publiczne i wewnętrzne FAQ, automatyzację przepływu pracy, szablony odpowiedzi, integrację ze stroną internetową, chatboty, proaktywne wiadomości, podstawowe raporty, intencje klientów i wiele więcej.
Plan Pro kosztuje 49$ miesięcznie na członka zespołu przy rozliczeniu miesięcznym lub 46,55$ miesięcznie na członka zespołu przy rozliczeniu rocznym. Otrzymujesz wszystkie funkcje z planu Basic, a także wiele kont marki, podgląd odwiedzających witrynę na żywo, zaawansowane raportowanie, kanały SMS i głosowe, niestandardową hostowaną domenę, konfigurowalny wygląd wiadomości e-mail, stronę statusu i wiele więcej.
Plan Plus kosztuje 69$ miesięcznie na członka zespołu przy rozliczeniu miesięcznym lub 65,55$ miesięcznie na członka zespołu przy rozliczeniu rocznym. Otrzymujesz wszystkie funkcje z poprzednich planów, a także udostępnianie ekranu na żywo, działy, raportowanie wydajności pracowników, zmiany i dni wolne pracowników, konfigurowalne role pracowników, oceny zadowolenia klientów, rozmowy wideo na czacie, opcjonalny klasyczny tryb czatu, historię edycji artykułów FAQ i wiele więcej.
Plan Starter kosztuje 59$ miesięcznie, dostępne są tylko rozliczenia miesięczne. Oferuje wszystkie funkcje z planu podstawowego dla nieograniczonej liczby członków zespołu w stałej cenie. Jednak umożliwia odpowiedzenie na maksymalnie 500 konwersacji miesięcznie.
Plan Enterprise oferuje niestandardowe ceny dostosowane do twoich potrzeb. Jest przeznaczony dla rozwijających się firm, które wymagają skalowalności.
Re:amaze oferuje szeroki zakres planów cenowych dla firm każdej wielkości. Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej, aby wypróbować oprogramowanie i ocenić, czy spełnia twoje oczekiwania. Warto jednak rozważyć również innych dostawców oprogramowania do obsługi klienta w mediach społecznościowych, aby upewnić się, że otrzymujesz najlepszy stosunek wartości do ceny.
Re:amaze oferuje wszystko, czego potrzebujesz do obsługi mediów społecznościowych, włączając w to nawet integrację z Twitterem, co nie jest tak powszechne, jak mogłoby się wydawać. Proces integracji jest niezwykle szybki i prosty, a Re:amaze oferuje bardzo dobry wbudowany przewodnik, który pomoże ci bardzo łatwo ukończyć konfigurację. Obsługa zgłoszeń w mediach społecznościowych również jest świetna, ale nie mogę oprzeć się wrażeniu, że czegoś jej brakuje. Nie powinno to jednak powstrzymywać cię przed rozważeniem tego bardzo skutecznego rozwiązania jako dedykowanego oprogramowania do obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team