Key takeaways
Pros
- Łatwy w integracji i obsłudze
- Szczegółowe raporty
Cons
- Podczas okresu próbnego pojawia się paywall
- Sporadyczne problemy z przesyłaniem obrazów
Rozpoczynanie pracy ze Statusbrew
Rejestracja w Statusbrew była niezwykle łatwa. Nie musiałam nawet potwierdzać adresu e-mail – przywitało mnie okno konfiguracji organizacji i automatyczne powitanie na czacie na żywo.
Po wypełnieniu wymaganych informacji Statusbrew zadał mi kilka dodatkowych pytań, aby dowiedzieć się więcej o mojej wyimaginowanej firmie i lepiej zrozumieć moje potrzeby oraz preferencje.
Po dostarczeniu podstawowych informacji Statusbrew natychmiast poprosił mnie o połączenie moich mediów społecznościowych w kolejnym wyskakującym okienku.
To więc zrobiłam. Zaczęłam od mojego firmowego konta na Facebooku. Najpierw poproszono mnie o autoryzację Statusbrew na Facebooku, żeby aplikacja mogła uzyskać dostęp do mojego konta i zdobyć uprawnienia niezbędne do działania.
Więc kliknęłam kilka razy w duży niebieski przycisk, zalogowałam się na swoje konto i gotowe! Połączyłam swoją stronę na Facebooku.
Następnie przeszłam do Instagrama. Proces był prawie taki sam, z wyjątkiem tego, że zadano mi kilka dodatkowych pytań dotyczących mojej firmy i strony biznesowej na Instagramie. Ukończenie procesu zajęło tylko kilka sekund i mój Instagram był skonfigurowany.
Podłączenie konta na Twitterze wymagało jedynie moich danych uwierzytelniających, bez dodatkowych pytań czy uprawnień. Skończyłam więc konfigurację moich podstawowych kont w mediach społecznościowych i byłam gotowa, żeby się rozejrzeć i sprawdzić, co potrafi Statusbrew.
Funkcje Statusbrew dla mediów społecznościowych
Statusbrew oferuje aplikację w przeglądarce oraz aplikację na iOS i Androida. Korzystałam z opcji przeglądarkowej, ale z tego, co widzę, interfejs jest dobrze zoptymalizowany również dla urządzeń mobilnych.
Elegancki i łatwy w obsłudze panel zapewnia szybki dostęp do wszystkiego, czego możesz potrzebować.
W części interfejsu Engage można zobaczyć wszystkie poprzednie interakcje z klientami, nawet przed połączeniem Statusbrew ze swoimi profilami.
Pomocne raporty zapewniają wgląd w działania w mediach społecznościowych, interakcje i inne niezbędne informacje. Co więcej, raporty są dość rozbudowane, ponieważ pozwalają na osobną analizę każdego kanału mediów społecznościowych. Możesz generować raporty słów kluczowych, przeglądać informacje o hashtagach i wiele więcej.
Spodobała mi się również ilość ustawień i konfiguracji, z którymi użytkownicy mogą eksperymentować, aby dostosować doświadczenie użytkownika do swoich potrzeb.
Funkcje społecznościowe Statusbrew – doświadczenie użytkownika
Po pomyślnym połączeniu moich kont w mediach społecznościowych ze Statusbrew „klient” zostawił mi komentarz, wiadomość bezpośrednią i recenzję mojej wyimaginowanej herbaciarni. Chociaż doceniłabym wyskakujące powiadomienia, które ostrzegałyby mnie o nadchodzących interakcjach z klientami, wszystko od razu pojawiło się w sekcji Engage.
Statusbrew umożliwia użytkownikom wysyłanie zdjęć, GIF-ów oraz dodawanie publicznych i wewnętrznych notatek. Chociaż oprogramowanie nie działa jak typowy system obsługi, ma kilka podobnych funkcji. Można przypisać priorytet do interakcji, dodać obserwujących, zamknąć lub odłożyć na później itd.
Byłam pod wrażeniem możliwości Statusbrew. Chociaż nie nazwałabym tego systemu oprogramowaniem do obsługi klienta, a raczej rozwiązaniem do zarządzania mediami społecznościowymi, myślę, że używanie go w ten sposób byłoby możliwe.
I wtedy napotkałam problem. Po przejściu do pulpitu nawigacyjnego można zobaczyć odliczanie do wygaśnięcia konta próbnego.
Statusbrew twierdził, że mogę korzystać z niego za darmo przez kolejne piętnaście dni, dlatego byłam zaskoczona, gdy poinformował mnie, że muszę zapłacić, aby kontynuować korzystanie.
Próbowałam szukać rozwiązania w Internecie, ponieważ oczekiwałam, że będę mogła wypróbować Statusbrew przez obiecane dwa tygodnie. Niestety, niczego nie znalazłam, a jedyną opcją bez podawania danych karty kredytowej i wydawania 2748$ było wylogowanie się. Chociaż chciałam kontynuować testowanie tego rozwiązania, nie byłam w stanie zalogować się ponownie ani założyć nowego konta.
Cennik Statusbrew
Lite
Ten plan kosztuje 69$/miesiąc przy rozliczeniu rocznym lub 89$/miesiąc przy rozliczeniu miesięcznym. Pozwala na podłączenie do 5 profili w mediach społecznościowych i pracę maksymalnie 2 użytkowników obsługujących system.
Standard
Za 129$/miesiąc/licencję przy rozliczeniu rocznym lub 179$/miesiąc/licencję przy rozliczeniu miesięcznym Statusbrew pozwala skonfigurować 10 profili w mediach społecznościowych i pozwala na pracę 5 agentów. Możesz moderować komentarze do reklam na Facebooku i Instagramie, korzystać z automatycznego zarządzania komentarzami i nie tylko.
Premium
Plan Statusbrew Premium kosztuje 229$/miesiąc/licencję przy rozliczeniu rocznym lub 299$/miesiąc/licencję przy rozliczeniu miesięcznym i umożliwia skonfigurowanie 15 profili w mediach społecznościowych oraz zarządzanie nimi przez 8 użytkowników. Plan pozwala na korzystanie ze wszystkiego, co w poprzednich, a także z dodatkowych funkcji, takich jak analiza nastrojów klientów, przepływy pracy zatwierdzania i przypisywania oraz wiele innych.
Enterprise
Najbardziej rozbudowany pakiet Statusbrew ma niestandardową cenę, więc jeśli jesteś zainteresowany, musisz skontaktować się z zespołem sprzedaży i poprosić o demo produktu. Oprócz wszystkich funkcji z planu Premium plan Enterprise obejmuje spersonalizowane szkolenie zespołu 1-1, niestandardowe integracje, dedykowanego opiekuna konta i inne zaawansowane funkcje.
Wniosek
Kiedy zaczynałam tę recenzję, spodziewałam się, że przyznam Statusbrew dość wysoką ocenę. Dlaczego miałabym tego nie zrobić? Interfejs był atrakcyjny i responsywny, a nawet pozwolił mi wysyłać GIF-y z Biura. Jednak utrata możliwości korzystania z konta i wymaganie zapłaty w okresie próbnym naprawdę zepsuło moje wrażenia.
Poleciłabym Statusbrew przede wszystkim do zarządzania mediami społecznościowymi, a nawet jako rozwiązanie do obsługi klienta, jeśli twoja firma korzysta głównie z mediów społecznościowych do prowadzenia interakcji z klientami. Jednak nie mogę tego zrobić, ponieważ nie wiem, czy będziesz w stanie przetestować Statusbrew samodzielnie, zanim zażąda zapłaty za subskrypcję.
Jeśli chcesz podjąć przemyślaną decyzję, spróbuj zapoznać się z wieloma opcjami przy wyborze oprogramowania do obsługi klienta w mediach społecznościowych. Chociaż Statusbrew oferuje niezły zakres funkcji, może być również nieco droższy w porównaniu do innych dostawców. Nadal jest to przystępna cenowo opcja, jednak upewnij się, że otrzymujesz najlepszy stosunek wartości do ceny pod względem funkcji, integracji i możliwości.
Frequently Asked Questions
Nie mogę odpowiedzieć prywatną wiadomością na Facebooku.
Istnieje kilka możliwych powodów, dla których możesz mieć z tym problem. Pierwszym z nich jest to, że możesz odpowiedzieć prywatnie tylko w ciągu 7 dni od daty opublikowania postu lub zostawienia komentarza przez użytkownika. Co więcej, prywatne wiadomości można wysłać tylko raz na post lub komentarz, a Facebook zezwala na prywatne odpowiedzi tylko na tekstowe posty i komentarze. Nie możesz odpowiadać prywatnymi wiadomościami na komentarze ze zdjęciami, recenzje itp. Ostatnim możliwym powodem, dla którego nie można odpowiedzieć w formie prywatnej wiadomości, są ustawienia prywatności użytkownika. Określają, czy prywatne odpowiedzi są dozwolone dla publicznych komentarzy i postów na osi czasu.