Kto jest administratorem konta?
Administrator konta to osoba, która zarządza Twoim kontem LiveAgent. To kluczowa osoba, która wspiera pracę zespołu, dlatego wybór odpowiedniego administratora jest niezbędny.
Oto kilka umiejętności, które powinien posiadać administrator:
- Dbałość o szczegóły
- Znajomość oprogramowania
- Umiejętności zarządzania projektami
- Umiejętności rozwiązywania problemów (analiza, badania, podejmowanie decyzji)
- Umiejętności strategiczne
- Umiejętności organizacyjne
- Umiejętności interpersonalne (odpowiedzialność, elastyczność, niezawodność)
Jak skonfigurować administratora w LiveAgent?
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Przejdź do Konfiguracje
- Kliknij na Agentów
- Utwórz rolę administratora, klikając pomarańczowy przycisk plusa LUB
- Edytuj rolę istniejącego agenta, klikając ołówek po prawej stronie
- Przejdź do Ról i wybierz rolę administratora
Jak usunąć administratora konta z LiveAgent?
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Przejdź do Konfiguracje
- Kliknij na Agentów
- Po prostu usuń administratora, klikając ikonę kosza
Jak zmienić rolę administratora konta w LiveAgent?
- Zaloguj się na swoje konto LiveAgent
- Przejdź do Konfiguracje
- Kliknij na Agentów
- Edytuj rolę istniejącego agenta, klikając ołówek po prawej stronie
- Na koniec zmień rolę na agenta
Czym zajmujesz się jako administrator?
Administratorzy mają więcej uprawnień niż agenci. Mogą konfigurować system, przeglądać raporty i zarządzać innymi użytkownikami. Oto niektóre funkcje, do których mają dostęp:
- Dostęp do wszystkich zgłsozeń
- Dodawanie innych pracowników pomocy i zarządzanie nimi
- Dostęp do zmieniających się ról agentów wsparcia
- Przypisz działy
- Resetowanie haseł
- Podgląd raportów pogłębionych
- Konfigurowanie języków systemu
- Ustanów filtry i pola zgłoszeń
- Zainstaluj wtyczki
- Skonfiguruj ochronę za pomocą zakazanych adresów IP i historii BANÓW
- Twórz automatyzację za pomocą tagów
- Utwórz reguły ( SLA , Reguły czasowe , Reguły )
- Generuj gotowe wiadomości i wstępnie zdefiniowane odpowiedzi dla określonych działów
Jaka jest różnica między administratorem a agentem?
Różnica polega na dostępie do konfiguracji, raportów i zarządzaniu użytkownikami. Administrator konta to ten, który ustala konfiguracje w oparciu o potrzeby firmy. agent ma dostęp do zapytań klientów z połączeń telefonicznych , Czaty i tylko inne kanały.
Inną różnicą jest to, że administrator konta może uzyskać dostęp do raportów agentów i je przeglądać. Dzięki temu mogą zidentyfikować obszary wymagające poprawy dla każdego agenta i firmy jako całości.
Dlaczego ustawianie konfiguracji w LiveAgent jest ważne?
Konfiguracja systemu oprogramowania klienta ma kluczowe znaczenie. W dłuższej perspektywie sprawia, że praca agentów jest bardziej efektywna, terminowa i spersonalizowana. Skutkuje to lepszą obsługą klienta .
Ponadto posiadanie jasnej hierarchii między agentami i administratorami zapobiegnie niechcianym zmianom na pulpicie nawigacyjnym. Administratorzy kont są zwykle odpowiedzialni za konfigurowanie przepływów pracy obsługi klienta, reguł, umów SLA i innych niezbędnych ustawień. Bezpośrednio zarządzają przedstawicielami klientów i obserwują ich wydajność w analitycznych pulpitach nawigacyjnych.
Posiadanie kilku administratorów będzie korzystne dla ogólnego zadowolenia klienta.
Korzyści z dobrej obsługi klienta:
- obniżone koszty obsługi i marketingu
- utrzymanie klienta (lojalność)
- więcej pozyskanych klientów
FAQ
Kto jest administratorem konta pomocy technicznej?
Administrator konta Help Desk jest odpowiedzialny za działanie sieć komputerowa. Instaluje i obsługuje komputer organizacji systemy. Mogą to być sieci lokalne (LAN), segmenty sieci, intranety, sieci rozległe (WAN) i inne systemy używane do transmisja danych.
Jakie są obowiązki administratora konta LiveAgent?
Administrator konta LiveAgent może konfigurować system, zarządzać innymi użytkowników i przeglądać raporty. Ma również dostęp do wszystkich funkcji dostępnych w LiveAgent (konfigurowalne zabezpieczenia, tworzenie automatyzacji za pomocą tagów, ustawianie filtry, czy instalowanie wtyczek).
Jaka jest różnica między kontem administratora a kontem użytkownika?
W LiveAgent użytkownicy mogą odgrywać więcej niż różne role. Na przykład to może to być „Użytkownik” lub „Administrator”. Te dwie role różnią się głównie pod względem dostępu do poszczególnych elementów konta, a także uprawnień do podejmować działania na koncie. „Użytkownik” może przeglądać konto, nie ma uprawnienia do zarządzania i dostęp do wszystkich funkcji. „Administrator” ma pełne prawa i dostęp do zarządzania kontem, informacjami i użytkownikami.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, kto dokładnie jest administratorem konta, koniecznie sprawdź dodatkowe informacje na ten temat. Poznasz umiejętności, które powinien posiadać dobry administrator oraz jakie ma obowiązki.
Aby zrozumieć, jak skonfigurować administratora w LiveAgent, warto zapoznać się z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tego procesu. Dowiesz się, jak przebiega konfiguracja oraz jakie kroki należy podjąć, aby wszystko działało poprawnie.
Jeśli potrzebujesz usunąć administratora konta z LiveAgent, sprawdź, jak to zrobić. Pomoże Ci to zrozumieć, jakie działania są niezbędne do usunięcia administratora oraz jak zmienić jego rolę, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Dla tych, którzy chcą zrozumieć różnicę między administratorem a agentem, istnieje artykuł, który rozwieje wszelkie wątpliwości. Dzięki niemu poznasz kluczowe różnice między tymi dwoma rolami oraz ich znaczenie w kontekście zarządzania kontem LiveAgent.
Zrozumienie, dlaczego ustawianie konfiguracji w LiveAgent jest ważne, jest kluczem do efektywnego zarządzania. Dowiesz się, jakie korzyści niesie za sobą dobrze skonfigurowane konto i jak wpływa to na jakość obsługi klienta.
Discover how modern call centers ensure customer satisfaction with LiveAgent's comprehensive tools. Enhance service with 24/7 support across social media, live chat, and mobile apps. Learn to manage inbound and outbound call center operations for exceptional customer experiences. Try LiveAgent for free and elevate your customer service today!
Co to jest komunikacja z klientem?
Dowiedz się, jak skutecznie komunikować się z klientami dzięki naszym wskazówkom i narzędziom LiveAgent. Poznaj zalety wielokanałowej obsługi, zintegrowanego systemu zgłoszeń i czatu na żywo. Popraw zadowolenie klientów, zwiększ ich lojalność i zyskaj przewagę konkurencyjną. Odwiedź naszą stronę i odkryj, jak podnieść jakość swojej obsługi klienta!
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!