Unikaj oferowania słabej obsługi klienta, pozwalając swoim klientom oceniać odpowiedzi agentów z działu obsługi klienta. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Twoi klienci mogą przekazywać opinie na temat swojego doświadczenia z pomocą techniczną, oceniając swoją komunikację z przedstawicielem klienta. Pozwól swoim klientom oceniać czat agenta i odpowiedzi e-mailowe.
Omówienie rankingu agentów
LiveAgent oferuje raport agentów nagrodzonych i upomnianych wraz z komentarzami klienta. Możesz wyeksportować raport do pliku CSV.
Dowiadując się więcej o swoich agentach, możesz nagradzać swoich najlepszych agentów i wspierać tych, którzy obecnie nie osiągają wyników. Zidentyfikuj negatywne trendy w obsłudze klienta i działaj zgodnie z nimi. Skorzystaj z funkcji „Ranking” w LiveAgent.
Otrzymuj natychmiastowe informacje zwrotne od agentów
Ucz się na podstawie ocen klientów w czasie rzeczywistym i zwiększ satysfakcję klientów. Wypróbuj już dziś. Nie wymagamy karty kredytowej.