Co to jest agent bazowy?
Agenci biorący udział w zwykłym cyklu rozliczeniowym mogą być także nazywani agentami podstawowymi. Pracownicy ci są częścią codziennej działalności firmy i, w przeciwieństwie do pracowników tymczasowych, są częścią firmy na dłuższą metę.
Korzyści z agentów bazowych
Posiadanie podstawowej grupy agentów może przynieść Twojej firmie wiele korzyści:
- Stabilność – gdy zespół przyzwyczai się do siebie nawzajem, zrozumie przepływ pracy i pozna klientów, zapewni to stabilność Twojej firmie. Nie tylko łatwiej im się ze sobą komunikować, ale także chętniej zapewniają efektywną obsługę klienta i trzymają się celów biznesowych.
- Budżetowanie — przydzielanie budżetu na szkolenia agentów przy jednoczesnym posiadaniu zespołu posiadającego wiedzę i umiejętności, na których można budować, jest znacznie łatwiejsze. Konieczność ciągłego organizowania kosztownych szkoleń nie jest opcją najbardziej przyjazną dla budżetu, dlatego baza przeszkolonych agentów może zaoszczędzić Twojej firmie wiele zasobów.
- Lepsze doświadczenia klientów — jeśli masz doświadczonych przedstawicieli obsługi klienta, mogą oni zapewnić najlepszą obsługę i zwiększyć poziom zadowolenia klientów.
- Niższa rotacja agentów – rotacja agentów to jeden z mierników produktywności w środowisku contact center. Kiedy ten wskaźnik jest niski, możesz zbudować stabilny zespół obsługi klienta.
- Wyższa produktywność — posiadanie agentów znających firmę, siebie nawzajem, produkty i klientów pozwala im świadczyć bardziej wydajną obsługę i utrzymywać produktywność.
Improve your business
LiveAgent offers numerous useful features and integrations that will make your customer service more efective than ever before.
Po przeczytaniu strony o agencie bazowym, warto przyjrzeć się, jak wygląda migracja z LiveChat do LiveAgent, gdzie dowiesz się, jak przenieść wszystkie swoje dane za darmo. To świetny sposób na poprawę obsługi klienta i zwiększenie zwrotu z inwestycji. Kolejnym krokiem może być zapoznanie się z LiveAgent uznane przez GetApp za najwyżej oceniane i niedrogie oprogramowanie pomocy technicznej, co potwierdza, że jest to przystępna cenowo opcja bez kompromisów w jakości. Aby rozszerzyć swoje możliwości, sprawdź integrację z hallo, VoIP, która przynosi wiele korzyści i może zwiększyć efektywność komunikacji. Dodatkowo, zrozumienie, co to jest formularz zgłoszeniowy, pomoże w lepszym zarządzaniu zapytaniami klientów. Ostatecznie, warto zapoznać się z wyjaśnieniem, czym jest obsługa klienta, aby w pełni wykorzystać możliwości oprogramowania w codziennej pracy.
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!
Odkryj, jak Grupa Agentów w LiveAgent usprawnia organizację pracy zespołu poprzez automatyczne przekierowywanie wiadomości do odpowiednich działów. Skoncentruj się na efektywności i specjalizacji, tworząc grupy według umiejętności czy lokalizacji klienta. Wypróbuj LiveAgent za darmo i zoptymalizuj obsługę klienta w Twojej firmie!