Kim jest agent personelu?
Agent personelu to członek zespołu obsługi klienta z mniejszymi uprawnieniami niż przełożony, lider zespołu lub menedżer wyznaczony do roli administratora. Zazwyczaj agent personelu pełni rolę agenta, która pozwala mu rozwiązywać i przekazywać zgłoszenia, mieć dostęp do określonych działów i wykonywać tylko drobne konfiguracje.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kim jest agent personelu?
Agent personelu to agent będący członkiem zespołu obsługi klienta, który ma mniejsze uprawnienia niż jego przełożony, lider lub menedżer. Do jego zadań należy przede wszystkim bezpośrednia obsługa klienta i sprawne rozwiązywanie problemów.
Jakie uprawnienia ma agent personelu?
Agent personelu ma uprawnienia agenta, tj. dostęp do wszystkich przypisanych mu zgłoszeń lub grup zgłoszeń, które są mu udostępnione. Potrafi w pełni obsługiwać zgłoszenia i realizować powiązane działania, ma dostęp do określonych działów i wykonuje drobne konfiguracje.
Czy możesz ustawić agenta personelu w LiveAgent?
W LiveAgent można ustawić rolę agenta przeznaczoną dla agentów personelu. Umożliwia wykonywanie zadań związanych z agentem i obsługą zgłoszeń.
Po przeczytaniu o roli agenta personelu, warto dowiedzieć się więcej o helpdesk. Pomaga on w organizacji zgłoszeń, co może znacznie poprawić obsługę klienta. Kolejnym tematem do rozważenia jest przegląd czatów, który dostarcza cennych informacji o odwiedzających online i dostępnych agentach. Jeśli interesuje Cię szczegółowe podejście do zarządzania zgłoszeniami, sprawdź szczegóły zgłoszenia. Dowiesz się, jak efektywnie zarządzać informacjami o kliencie. Aby skutecznie zarządzać różnymi zgłoszeniami, przydatne będą informacje o zgłoszeniach dzielonych. Dzięki temu łatwiej jest śledzić różne części spraw. Na koniec, jeśli planujesz zmianę systemu, zobacz, jak może wyglądać migracja z LiveCall. Uzyskasz wskazówki dotyczące przenoszenia danych i oszczędności czasu.
Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!