Co to są statystyki Centrum pomocy?
Zobacz przydatne statystyki dotyczące Twojego Centrum pomocy dzięki funkcji analitycznej. Możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy i społeczności oraz przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Otrzymasz również liczbę nowych artykułów i pytań, wyświetleń, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Frequently Asked Questions
Co to jest analityka Centrum pomocy?
Analityka Centrum pomocy to przydatne dane do analiz i raportów dotyczących funkcjonowania Centrum pomocy. Pozwalają monitorować aktywność klientów i agentów. Dzięki nim możesz być na bieżąco z tym, co działa, a co nie działa w obsłudze klienta Twojej firmy.
Jak działa analityka Centrum pomocy?
Zbiera szczegółowe dane dotyczące pracy działu obsługi klienta. Możesz dowiedzieć się, jak wydajni są agenci, ile zgłoszeń obsługują w ciągu godziny lub dnia. Możesz także porównać dane bieżące z danymi historycznymi, co może pomóc w ocenie, czy usługa działa dobrze, lepiej, a może z jakiegoś powodu gorzej. Umożliwia także tworzenie raportów podsumowujących dany okres działań zespołu.
Czy możesz znaleźć analizy centrum pomocy w LiveAgent?
LiveAgent zapewnia Centrum pomocy Analytics. Dzięki temu możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy, analizować społeczności, przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Ponadto masz dostęp do liczby nowych artykułów, pytań, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Jeśli interesuje Cię, jak poprawić obsługę klienta, sprawdź nasz artykuł o Frequently Asked Questions. Dowiesz się, jak często zadawane pytania mogą usprawnić komunikację z klientami i zwiększyć ich zadowolenie.
Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, czym jest pomoc techniczna, odwiedź naszą stronę o Wsparciu technicznym. Odkryjesz tam, jakie są podstawowe zadania pomocy technicznej i jak mogą one wspierać działalność Twojej firmy.
Dla pogłębienia wiedzy na temat różnic pomiędzy wsparciem helpdesk a działem pomocy technicznej, zapraszamy do artykułu o Wsparciu helpdesk. Poznasz tam kluczowe różnice i dowiesz się, dlaczego narzędzie do obsługi zgłoszeń jest ważne.
Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa call center obsługi klienta, odwiedź naszą stronę o Obsłudze klienta w call center. Dowiesz się, jakie są obowiązki przedstawicieli call center i jak zapewniają wyjątkowe doświadczenia klientom.
Na koniec, jeśli poszukujesz lepszego oprogramowania do pomocy technicznej, sprawdź, dlaczego firmy programistyczne wybierają LiveAgent w artykule Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?. Przekonasz się, jak LiveAgent może wspierać potrzeby Twojej firmy i pomóc w budowaniu efektywnych lejków sprzedażowych.
Discover how modern call centers ensure customer satisfaction with LiveAgent's comprehensive tools. Enhance service with 24/7 support across social media, live chat, and mobile apps. Learn to manage inbound and outbound call center operations for exceptional customer experiences. Try LiveAgent for free and elevate your customer service today!