Co to są statystyki Centrum pomocy?
Zobacz przydatne statystyki dotyczące Twojego Centrum pomocy dzięki funkcji analitycznej. Możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy i społeczności oraz przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Otrzymasz również liczbę nowych artykułów i pytań, wyświetleń, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Frequently Asked Questions
Co to jest analityka Centrum pomocy?
Analityka Centrum pomocy to przydatne dane do analiz i raportów dotyczących funkcjonowania Centrum pomocy. Pozwalają monitorować aktywność klientów i agentów. Dzięki nim możesz być na bieżąco z tym, co działa, a co nie działa w obsłudze klienta Twojej firmy.
Jak działa analityka Centrum pomocy?
Zbiera szczegółowe dane dotyczące pracy działu obsługi klienta. Możesz dowiedzieć się, jak wydajni są agenci, ile zgłoszeń obsługują w ciągu godziny lub dnia. Możesz także porównać dane bieżące z danymi historycznymi, co może pomóc w ocenie, czy usługa działa dobrze, lepiej, a może z jakiegoś powodu gorzej. Umożliwia także tworzenie raportów podsumowujących dany okres działań zespołu.
Czy możesz znaleźć analizy centrum pomocy w LiveAgent?
LiveAgent zapewnia Centrum pomocy Analytics. Dzięki temu możesz monitorować aktywność w bazie wiedzy, analizować społeczności, przeglądać wyszukiwane hasła w ciągu ostatnich 30 dni. Ponadto masz dostęp do liczby nowych artykułów, pytań, głosów, subskrypcji i komentarzy.
Jeśli interesuje Cię, jak poprawić obsługę klienta, sprawdź nasz artykuł o Frequently Asked Questions. Dowiesz się, jak często zadawane pytania mogą usprawnić komunikację z klientami i zwiększyć ich zadowolenie.
Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, czym jest pomoc techniczna, odwiedź naszą stronę o Wsparciu technicznym. Odkryjesz tam, jakie są podstawowe zadania pomocy technicznej i jak mogą one wspierać działalność Twojej firmy.
Dla pogłębienia wiedzy na temat różnic pomiędzy wsparciem helpdesk a działem pomocy technicznej, zapraszamy do artykułu o Wsparciu helpdesk. Poznasz tam kluczowe różnice i dowiesz się, dlaczego narzędzie do obsługi zgłoszeń jest ważne.
Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa call center obsługi klienta, odwiedź naszą stronę o Obsłudze klienta w call center. Dowiesz się, jakie są obowiązki przedstawicieli call center i jak zapewniają wyjątkowe doświadczenia klientom.
Na koniec, jeśli poszukujesz lepszego oprogramowania do pomocy technicznej, sprawdź, dlaczego firmy programistyczne wybierają LiveAgent w artykule Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?. Przekonasz się, jak LiveAgent może wspierać potrzeby Twojej firmy i pomóc w budowaniu efektywnych lejków sprzedażowych.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!