Co to jest ankieta obsługi klienta?
Ankiety i wywiady wypełniane przez klientów nazywane są ankietami obsługi klienta. Pomagają monitorować i śledzić satysfakcję klientów.
Celem ankiet dotyczących obsługi klienta jest poznanie doświadczenia, jakie mieli klienci i jak firma może się poprawić, aby zapewnić lepszą jakość usług swoim klientom.
Jeśli klient miał złe doświadczenia z obsługą klienta świadczoną przez firmę, najprawdopodobniej nie poleci tej firmy ani jej produktu nikomu innemu. W rzeczywistości, gdy ludzie z jego kręgu społecznego usłyszą o tym doświadczeniu, najprawdopodobniej również nie zdecydują się na produkty tej firmy.
Frequently Asked Questions
Co to jest ankieta obsługi klienta?
Ankieta obsługi klienta to kwestionariusz, który ma pomóc firmom zrozumieć, co klienci myślą o ich marce, usługach, produktach i obsłudze klienta. Dzięki temu organizacje mają możliwość ulepszania swoich produktów, optymalizacji doświadczenia, a także dostarczania klientom tego, czego chcą.
Jakie są rodzaje ankiet obsługi klienta?
Istnieją cztery główne typy ankiet. Pierwszym z nich jest Indeks Satysfakcji Klienta (CSAT). Zawiera proste pytania, zwykle z odpowiedziami „tak” lub „nie”. Drugim przykładem tego typu ankiety jest Net Promotor Score, w którym klienci mają ocenić prawdopodobieństwo, że polecą usługę lub produkt znajomemu w skali od 0 do 10. Następnie porównywany jest odsetek krytyków ze strony promotorów . Kolejna ankieta to Customer Effort Index (CES). Pokazuje nam, ile wysiłku wymaga od klienta korzystanie z produktu lub ile pracy potrzeba, aby rozwiązać problem z obsługą klienta. Ostatni typ to ankieta, która jest wysyłana w kluczowych momentach podróży klienta. Możesz oprzeć czas wysyłki na czasie lub doświadczeniu.
Jak rozesłać ankietę dotyczącą obsługi klienta?
Możesz rozpowszechniać ankietę dotyczącą obsługi klienta na różne sposoby. Możesz wysłać go e-mailem, w regularnym biuletynie, na czacie lub w mediach społecznościowych. Musisz wybrać, która trasa Twoim zdaniem będzie najbardziej optymalna, czy wybrać tylko jedną, kilka, a może wszystkie. Wymaga to szczegółowej analizy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przeprowadzania ankiet dla klientów, odwiedź stronę Jak przeprowadzić ankietę klienta (+przykłady), gdzie znajdziesz praktyczne porady i przykłady pytań. To świetny sposób, aby zrozumieć, jak skutecznie pozyskiwać opinie klientów.
Dla tych, którzy interesują się zarządzaniem obsługą klienta, polecamy artykuł Zarządzanie obsługą klienta. Tam dowiesz się, jakie są kluczowe elementy zarządzania i jak mogą pomóc w poprawie relacji z klientami.
Jeśli jesteś ciekaw, jak call center może wpłynąć na jakość obsługi klienta, zajrzyj do sekcji Customer service call center - LiveAgent. Znajdziesz tam informacje o tym, jakie funkcje powinno mieć nowoczesne call center i jak mogą one zwiększyć satysfakcję klientów.
Aby lepiej zrozumieć, czym jest badanie satysfakcji klienta i jak je przeprowadzić, odwiedź stronę Ankieta zadowolenia klienta (wyjaśnienie). Odkryjesz tam, jakie pytania warto zadać, aby uzyskać wartościowe informacje zwrotne.
Discover how modern call centers ensure customer satisfaction with LiveAgent's comprehensive tools. Enhance service with 24/7 support across social media, live chat, and mobile apps. Learn to manage inbound and outbound call center operations for exceptional customer experiences. Try LiveAgent for free and elevate your customer service today!
Discover the essentials of effective customer support with LiveAgent. Learn how to integrate various communication channels like email, live chat, and social media to enhance customer satisfaction and retention. Uncover the differences between customer service and customer support, and explore the benefits of a well-managed support system. Visit now to elevate your customer relationships and boost your business success!
Zarządzanie obsługą klienta to klucz do sukcesu firmy, polegające na budowaniu długoterminowych relacji i eliminacji nieetycznych zachowań. LiveAgent oferuje innowacyjne narzędzia do automatyzacji i wsparcia, zwiększając satysfakcję i lojalność klientów. Wypróbuj nasze oprogramowanie za darmo i dołącz do grona zadowolonych klientów.
Odkryj, jak poprawić doświadczenie klienta (CX) i zwiększyć lojalność oraz przychody dzięki skutecznym interakcjom z firmą. Dowiedz się, dlaczego CX jest kluczowe, jak je ulepszyć za pomocą oprogramowania LiveAgent oraz jakie korzyści przynosi dobra obsługa klienta. Sprawdź nasze funkcje i rozpocznij darmowy okres próbny, aby zapewnić swoim klientom wyjątkową obsługę.