Co to jest aplikacja call center?
Aplikacja do obsługi klienta przenosi każdą formę komunikacji, taką jak e-maile, wiadomości na czacie do centrum dowodzenia. Ta aplikacja pomaga zespołowi obsługi klienta w utrzymaniu porządku i zarządzaniu. Umożliwia użytkownikom sortowanie zgłoszeń lub przypisywanie ich do określonego agenta. Istnieją różne funkcje, które oferują aplikacje do obsługi klienta – forum, baza wiedzy, czat na żywo lub wsparcie mobilne. Możesz umieścić przycisk pomocy w swojej aplikacji mobilnej, a klienci mogą również otrzymać rozwiązanie za pośrednictwem mobilnej pomocy technicznej.
Aplikacja call center jest rodzajem aplikacji do obsługi klienta i zapewnia klientom dostęp do wsparcia poprzez telefon z call center. Zwiększa efektywność zespołu obsługi klienta i satysfakcję klienta.
Frequently Asked Questions
Co to jest aplikacja call center?
Aplikacja call center to jeden z typów aplikacji wspierających obsługę klienta. Dzięki temu wzrasta efektywność zespołu obsługi klienta, a tym samym jego satysfakcja. Wszystkie procesy połączeń są zautomatyzowane.
Jakie są niezbędne funkcje aplikacji call center?
Istnieje kilka niezbędnych funkcji aplikacji call center. Należą do nich nagrywanie rozmów - dzięki takiej funkcji masz możliwość archiwizowania zgłoszeń i zwracania się do nich, gdy jest to konieczne. Masz również do dyspozycji interaktywne funkcje odpowiedzi głosowych, w których możesz skonfigurować niektóre drzewa IVR i menu w celu lepszej obsługi klienta przez telefon. Przekierowanie połączeń (routing) jest również pomocne, zwłaszcza jeśli potrzebujesz obsługiwać dużą liczbę połączeń, ponieważ klientów można dopasować do agentów we właściwy sposób.Czego więc więcej wymagać? Automatyczna dystrybucja połączeń, która skróciła czas oczekiwania klienta i przekierowuje połączenia do odpowiedniego agenta, całodobowy monitoring połączeń i przekazywanie połączeń na żywo, integracje zewnętrzne (np. Z CRM w celu zwiększenia sprzedaży i utrzymania ruchu) oraz szczegółowa analiza w postaci raportów są również poszukiwane.
Jak połączyć aplikację call center z działem pomocy w LiveAgent?
"LiveAgent ma wbudowane call center. Dzięki takiemu połączeniu zarówno konfiguracja, jak i użytkowanie są łatwe. Jeśli masz już konto, znajdziesz opcję konfiguracji na pulpicie nawigacyjnym. Podłącz swoje urządzenia, dodaj numery telefonów, a także dodaj przycisk call center na swojej stronie internetowej. Zajmie ci to kilka minut.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat, jak oprogramowanie call center może wspierać Twoją firmę, zajrzyj do naszego artykułu, który szczegółowo opisuje jego funkcje i korzyści. Znajdziesz tam również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące obsługi klienta.
Zastanawiasz się, jakie są zalety korzystania z czatu na żywo dla firm? W naszym artykule odkryjesz, jak może on poprawić komunikację z klientami i zwiększyć ich zadowolenie dzięki szybkim i efektywnym odpowiedziom.
Dla tych, którzy rozważają migrację z LiveChat do LiveAgent, przygotowaliśmy przewodnik po procesie migracji z LiveChat. Dowiesz się, jakie dane możesz przenieść i jakie korzyści wynikają z przejścia na naszą platformę obsługi klienta.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"