Co to jest archiwizacja?
Dostępne jest świetne narzędzie, które pomaga oczyścić pamięć i zoptymalizować oprogramowanie pomocy technicznej. Poprzez archiwizację dane i informacje są przekazywane do rzadko używanego repozytorium. Istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie. Archiwizacja przebiega automatycznie. Pomaga również w oddzieleniu aktywnych i zarchiwizowanych żądań. W LiveAgent możesz również zarchiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych jako komunikację na Facebooku lub Twitterze w zgłoszeniach.
Po przeczytaniu tego artykułu, możesz być zainteresowany dowiedzeniem się więcej o funkcjach bezpieczeństwa w dziale pomocy technicznej, które mogą pomóc poprawić obsługę klienta. Zrozumienie, jak zabezpieczenia takie jak weryfikacja dwuetapowa i szyfrowanie HTTPS mogą wpłynąć na bezpieczeństwo danych, jest kluczowe dla każdej firmy.
Jeśli myślisz o integracji z Magento, sprawdź, jak Magento 2 może wspierać twoje potrzeby biznesowe. Dowiedz się, jakie korzyści płyną z integracji i jak wykorzystać je w praktyce.
Korzystanie z helpdesku to świetny sposób na organizację zgłoszeń i poprawę satysfakcji klientów. Dowiedz się, jakie problemy mogą rozwiązać helpdeski i jakie korzyści mogą przynieść twojej firmie.
Jeśli planujesz przenieść swoje dane z LeadDesk do LiveAgent, dowiedz się, jak możesz to zrobić bezpłatnie i jakie dane mogą być migrowane. Zapewnij sobie łatwy proces migracji i zwiększ swoje oszczędności oraz zwrot z inwestycji.
Podobnie, jeśli rozważasz migrację z LiveCall, odkryj, jak przenieść swoje dane bez problemu. Poznaj korzyści z migracji i przygotuj się na lepsze wsparcie obsługi klienta.
Odkryj moc raportów LiveAgent, które oferują kompleksowy wgląd w dane Twojego konta obsługi klienta. Generuj szczegółowe analizy wydajności, raporty agentów, działów, tagów oraz wiele innych. Eksportuj je do CSV i doskonal swoje usługi. Rozpocznij darmową wersję próbną i zobacz, jak LiveAgent może usprawnić Twoją firmę!