Co to jest automatyzacja scenariuszy?
Automatyzacja scenariuszy to proces ściśle związany z wykonywaniem Reguł w oparciu o określone warunki. Wyzwalając regułę, możesz zautomatyzować określone scenariusze, np. gdy pojawi się zgłoszenie zawierające słowo kluczowe „faktura”, na podstawie scenariusza reguły możesz automatycznie oznaczyć je tagiem „Faktura” i przekazać do działu rozliczeń. (Istnieją setki tysięcy możliwych odmian).
Frequently Asked Questions
Co to jest automatyzacja scenariuszy?
Automatyzacja scenariuszy umożliwia wykonywanie wielu aktualizacji zgłoszeń jednym kliknięciem. Obsługuje działania związane z obsługą powtarzających się scenariuszy.
Jak korzystać z automatyzacji scenariuszy?
Automatyzacja scenariuszy ułatwia wykonywanie powtarzalnych zadań. Znacząco automatyzuje pracę agentów. Agent może wybrać wszystkie zgłoszenia, które można przypisać do określonego scenariusza i wykonać je za pomocą działań zbiorczych.
Czy funkcja automatyzacji scenariuszy jest dostępna w LiveAgent?
Funkcja automatyzacji scenariuszy jest dostępna w LiveAgent i pozwala znacząco zautomatyzować pracę zespołu obsługi klienta.
Po zapoznaniu się z tematem automatyzacji scenariuszy, warto również przyjrzeć się, jak ważna jest weryfikacja dwuetapowa dla bezpieczeństwa twojego działu pomocy technicznej. Dowiedz się, co się zmienia, gdy włączysz tę funkcję, i dlaczego jest ona niezbędna dla ochrony danych.
Jeśli interesuje Cię poprawa obsługi klienta, przeczytaj artykuł o obsłudze klienta, aby zrozumieć różnicę między obsługą klienta a wsparciem technicznym. Poznaj najskuteczniejsze kanały wsparcia, które pomogą w podniesieniu jakości obsługi.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"