Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy jest częścią Twojego Centrum pomocy, które oferuje treści samoobsługowe. Dostarcza klientom dokumentację Twoich produktów.
Baza wiedzy może być korzystna zarówno dla klientów, jak i agenta. Klienci mogą znaleźć swoje rozwiązania tutaj, bez konieczności kontaktowania się z zespołem wsparcia. Agenci mogą pracować z mniejszą liczbą zgłoszeń i mogą je zobaczyć bezpośrednio w Bazie wiedzy.
Dowiedz się więcej o Bazie wiedzy w LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy to samoobsługowa biblioteka online zawierająca informacje o produktach i usługach, określonych problemach i innych tematach związanych z marką. Pomagają klientom, ale także pracownikom, w zdobyciu wiedzy, której nie posiadają, a muszą rozwiązać problem.
Co obejmuje baza wiedzy?
To, co zawiera baza wiedzy, zależy od jej celu. Jeśli jest to potrzebne do użytku wewnętrznego firmy, zawiera informacje o poszczególnych procesach działu HR lub działu prawnego, wyjaśnia dokładnie, jak działa produkt i jak rozwiązać problem klienta. Może być również przeznaczony do użytku zewnętrznego, w którym to przypadku będzie zawierał informacje o produktach i usługach, które mogą być przydatne dla klientów.
Jak działa baza wiedzy w LiveAgent?
Baza wiedzy w LiveAgent umożliwia tworzenie kategorii w portalu klienta na podstawie Twoich produktów i usług oraz typów klientów. Klienci mają dostęp do treści (w postaci artykułów, filmów, tutoriali itp.), które mogą im pomóc w radzeniu sobie z problemami, jakie mogą napotkać podczas korzystania z produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę. Możesz go dostosować zgodnie z dostępnymi szablonami lub dostosować do swoich potrzeb.
Po przeczytaniu informacji o bazie wiedzy, warto dowiedzieć się więcej o tym, jak LiveAgent ułatwia tworzenie i zarządzanie bazą wiedzy. Możesz odkryć różne sposoby dostosowania jej do potrzeb Twojej firmy, aby lepiej wspierać swoich agentów i klientów.
Jeśli interesuje Cię efektywna obsługa klienta, zapoznaj się z artykułem na temat obsługi klienta. Dowiesz się, dlaczego jest to kluczowy element każdej firmy i jakie korzyści przynosi dobra obsługa.
Dla tych, którzy chcą zgłębić temat wewnętrznych procesów, zalecamy przeczytanie o wewnętrznej bazie wiedzy. Poznasz korzyści płynące z jej wdrożenia oraz przykłady, jakie informacje można w niej zawrzeć.
Zastanawiasz się, jak sztuczna inteligencja wpływa na zarządzanie wiedzą? Sprawdź artykuł o zarządzaniu wiedzą opartym na AI, aby zobaczyć, jak AI może usprawnić procesy i zwiększyć wydajność.
Na koniec, warto spojrzeć na to, dlaczego LiveAgent jest uznawany za jedno z najlepszych rozwiązań w zakresie pomocy technicznej w artykule o top-rated affordable help desk software. Dowiesz się, co wyróżnia LiveAgent na tle konkurencji i jakie korzyści oferuje swoim użytkownikom.
Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.