Co to jest czat błyskawiczny?
Czat błyskawiczny, znany również jako IM, to system przesyłania wiadomości na czacie, który wysyła wiadomości w czasie rzeczywistym przez Internet. Zazwyczaj komunikatory to krótkie wiadomości wymieniane między dwiema lub większą liczbą osób.
Jak działa błyskawiczny czat?
Aby wysyłać i odbierać komunikatory, użytkownicy mogą albo pobrać określone oprogramowanie, albo czatować za pomocą narzędzi czatu opartych na przeglądarce. Użytkownicy mogą widzieć innych użytkowników online i rozmawiać z nimi w czasie rzeczywistym za pośrednictwem urządzeń takich jak komputery, telefony, iPady, a nawet konsole do gier.
Co możesz wysłać przez komunikator internetowy?
Współczesne oprogramowanie do czatu błyskawicznego umożliwia użytkownikom wysyłanie klikalnych hiperłączy, plików GIF, zdjęć, załączników, dokumentów, filmów, a nawet nagrań głosowych. Bardziej zaawansowane oprogramowanie umożliwia również użytkownikom łączenie się ze sobą za pośrednictwem połączeń wideo i głosowych, a niektóre pozwalają nawet użytkownikom na udostępnianie sobie ekranów.
Jak zrobić błyskawiczny czat na stronie internetowej
Jeśli chcesz udostępnić opcję czatu błyskawicznego w swojej witrynie, wystarczy umieścić przycisk czatu widżet w Twojej witrynie. Kodowanie nie jest konieczne, po prostu skopiuj i wklej kod przycisku na swojej stronie internetowej. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, zapoznaj się z tym szczegółowym przewodnikiem.
Jak korzystać z czatu błyskawicznego w obsłudze klienta?
Jeśli chcesz korzystać z czatu błyskawicznego w obsłudze klienta, rozważ użycie oprogramowania do czatu na żywo. Oprogramowanie do czatu na żywo działa dokładnie w taki sam sposób, jak czat błyskawiczny — umożliwia agentom czatowanie z klientami w czasie rzeczywistym. Jedyna różnica polega na tym, że aby rozmawiać z przedstawicielami obsługi klienta, klienci nie muszą pobierać żadnego oprogramowania. Jeśli klienci chcą rozmawiać z przedstawicielami obsługi klienta, wszystko, co muszą zrobić, to kliknąć przycisk/widżet czatu na żywo na stronie internetowej firmy.
Czy klienci lubią czat na żywo?
Klienci uwielbiają korzystać z czatu na żywo. W rzeczywistości 79% konsumentów woli czatować na żywo z pracownikami obsługi klienta, ponieważ oferują oni natychmiastowe odpowiedzi.
Czy warto zainwestować w oprogramowanie do czatu na żywo tylko do przesyłania wiadomości błyskawicznych?
Większość programów do czatu na żywo jest częścią większego oprogramowania, takiego jak oprogramowanie pomocy technicznej. Oprócz funkcji czatu na żywo i komunikatorów, oprogramowanie pomocy technicznej zawiera zaawansowane funkcje, takie jak oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, oprogramowanie bazy wiedzy lub oprogramowanie do obsługi telefonicznej. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w oprogramowanie do czatu na żywo – ponieważ zyskasz dodatkową funkcjonalność, która tylko pomoże Ci zapewnić wyższy poziom obsługi klienta. Aby dowiedzieć się więcej o oprogramowaniu pomocy technicznej i korzyściach z jego używania kliknij ten link.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Sprawdź nasze obszerne badania, w których zebraliśmy ważne informacje i porównaliśmy LiveAgent z innymi wtyczkami czatu dla WordPressa.
Frequently Asked Questions
Co oznacza czat błyskawiczny?
Czat błyskawiczny to rodzaj czatu online, który oferuje transmisję wiadomości w czasie rzeczywistym przez Internet. Krótkie wiadomości są zwykle wysyłane między dwoma użytkownikami, jednak niektóre usługi przesyłania wiadomości mogą wyświetlać tekst w czasie rzeczywistym, ponieważ jest generowany bez klikania „wyślij”.
Jak działa czat błyskawiczny?
Czat błyskawiczny działa w taki sposób, że możesz skontaktować się z konkretną osobą za pomocą komunikatora, a wiadomość trafia bezpośrednio do niej. Wiadomości są przesyłane w czasie rzeczywistym za pośrednictwem połączenia bezpośredniego. Najczęściej posiada również możliwość przesyłania plików. Wszystko to pozwala na sprawne działanie czatu.
Czym jest czat błyskawiczny w LiveAgent?
Błyskawiczny czat LiveAgent jest częścią całego oprogramowania pomocy technicznej. Umożliwia kontakt z klientem w czasie rzeczywistym, dzięki czemu marka może zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie technicznym. Odpowiada to na potrzeby klientów, którzy często potrzebują natychmiastowej pomocy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym dokładnie jest czat błyskawiczny, koniecznie sprawdź co to jest czat błyskawiczny. Poznasz również zasady jego działania i jak może usprawnić komunikację.
Zastanawiasz się, co można przesłać przez komunikator internetowy? Przeczytaj artykuł o możliwościach komunikatora internetowego. Dowiesz się, jakie rodzaje wiadomości mogą być przesłane i jakie to przynosi korzyści.
Jeśli planujesz wprowadzić czat błyskawiczny na swojej stronie, zobacz, jak zrobić błyskawiczny czat na stronie internetowej. Znajdziesz tam praktyczne wskazówki i kroki, które należy podjąć.
Czy czat błyskawiczny może poprawić obsługę klienta? Przeczytaj, jak korzystać z czatu błyskawicznego w obsłudze klienta. Dowiesz się, jak ten narzędzie wpływa na zadowolenie klientów i efektywność obsługi.
Zastanawiasz się, czy inwestycja w oprogramowanie do czatu na żywo jest opłacalna? Artykuł o wartości inwestowania w czat na żywo odpowie na Twoje pytania i pomoże podjąć decyzję.
Poznaj darmowy czat internetowy z LiveAgent! Oferujący najszybszy widżet czatu, integracje z popularnymi platformami jak WhatsApp, Shopify czy Slack, oraz zaawansowane funkcje help desk i call center. Popraw swoją obsługę klienta dzięki wielokanałowemu wsparciu i bezpłatnym szablonom e-maili. Rozpocznij darmowy okres próbny i dołącz do ponad 40 tysięcy firm na całym świecie!