Jaka jest definicja dostosowania?
Dostosować oznacza zmienić coś, aby odpowiadało konkretnym potrzebom. Zmieniamy, modyfikujemy produkty lub usługi, aby odpowiadały naszym osobistym i biznesowym potrzebom, jeśli istnieje możliwość dostosowania. I oczekujemy, że będzie dostępny. Chcemy się dostosować, abyśmy mogli być bardziej konstruktywni, rzeczowi i wyjątkowi.
W dziale obsługi klienta codziennie zajmujesz się indywidualnymi wymaganiami. Przedstawiciele obsługi klienta muszą wiedzieć więcej o kliencie, aby uzyskać pełny obraz. Dopiero wtedy mogą przystąpić do oferowania zindywidualizowanej opieki. Praktyczne i uważne wymagania dotyczące odpowiedzi nie tylko na dane, ale także na wielokanałowy zasięg, tak abyś mógł pozostać w kontakcie za pośrednictwem wybranej platformy.
Chcesz, aby klient wybrał interfejs do komunikacji. Kontakt za pośrednictwem wybranego przez klienta kanału również można uznać za formę personalizacji. Ponadto, jeśli masz klientów z różnych krajów i regionów, docenią wybór języka do komunikacji. Nie trzeba dodawać, że motyw, czat i przycisk połączenia można dostosować.

Ponieważ każda firma jest inna, możesz dostosować dostosowywanie do swoich potrzeb biznesowych. Dzięki dostosowywaniu adaptacyjnemu możesz odfiltrować i wykorzystać te atrybuty, które odpowiadają potrzebom Twoich klientów. Chcesz móc oferować spersonalizowane usługi i wsparcie na różnych platformach. Niezależnie od tego, czy jest to help desk, call center, czy usługa czatu na żywo, celem jest zapewnienie wyjątkowej obsługi klienta, a nie standardowej, ale zindywidualizowanej uwagi. Pomoże Ci w tym dobry CRM i sprawne przekazywanie informacji.
Customize your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Dlaczego firmy dostosowują produkty?
Firmy dostosowują produkty, ponieważ chcą oferować klientom indywidualną opiekę i uwagę. Zdają sobie sprawę, że wysokiej jakości obsługa klienta wymaga indywidualnego i dopasowanego podejścia.
Jak mogę dostosować swoją firmę?
Możesz dostosować swoją firmę, dostosowując produkt lub usługę do grupy docelowej, lokalizacji geograficznej, kryteriów demograficznych lub innych wybranych przez Ciebie kryteriów. Ponadto firmy mogą dostosowywać, oferując klientom konkretne wybory do dokonania.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, kim są agenci czatu na żywo i jakie umiejętności powinni posiadać, warto odwiedzić naszą szczegółową stronę na ten temat. Dowiesz się także, jak szybko agenci powinni odpowiadać klientom oraz poznasz dodatkowe wskazówki dotyczące poprawy ich wydajności. Interesuje Cię, jakie informacje możesz zobaczyć w przeglądzie czatów? Zapraszamy do lektury, gdzie znajdziesz również korzyści biznesowe wynikające z korzystania z tej funkcji oraz przykłady z życia wzięte. Poznaj również, co to jest darmowy czat online i jak może pomóc w poprawie obsługi klienta, a także odkryj, dlaczego jest to narzędzie niezbędne dla nowoczesnych firm. Jeśli szukasz najlepszego i niedrogiego oprogramowania pomocy technicznej, przeczytaj więcej o tym, jak LiveAgent uznany przez GetApp wyróżnia się na rynku. Sprawdź również, dlaczego czat na żywo jest najszybszym rozwiązaniem na rynku i jakie problemy może rozwiązać w Twojej firmie. Ostatecznie, jeśli interesuje Cię komunikacja w czasie rzeczywistym, dowiedz się więcej o tym, czym jest czat w czasie rzeczywistym i jak może poprawić efektywność Twojej obsługi klienta.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!