Co to jest dziennik audytu?
Śledź konto i zmiany wprowadzone przez użytkowników i pracowników przedstawicieli klienta. Dziennik audytów to świetna funkcja, która na to pozwala. Jest to chronologiczny zbiór rekordów. Ten dokumentacyjny dowód działań automatycznie śledzi działania, takie jak: logowanie użytkownika, przeglądanie zgłoszenia przez użytkownika, zmiana tagów, zgłoszenie pozostawiony przez użytkownika, ranking zgłoszenia, wiadomość głosowa zgłoszenia, transfer zgłoszenia i wiele innych.
Razem z dziennikami aktywności zapewnia bardziej całościowy obraz codziennych działań Twojego agenta.
W swoim LiveAgent możesz użyć niestandardowego filtru dziennika audytu, który wyświetla tylko określone działania lub wybranego przedstawiciela klienta.
Dowiedz się więcej o dzienniku audytu w LiveAgent.

Po zapoznaniu się z zagadnieniem "dziennik audytu", warto zgłębić tematykę walidatora haseł i dziennika audytu. Dowiesz się, jak te narzędzia mogą pomóc w zabezpieczeniu Twojego konta i dlaczego są istotne dla bezpieczeństwa.
Kolejną interesującą lekturą jest artykuł na temat obsługi klienta, który wyjaśnia, dlaczego wsparcie klienta jest kluczowe oraz jakie korzyści płyną z dobrej obsługi. To pomoże Ci zrozumieć, jak poprawić swoje usługi dla klientów.