Czym są firmy obsługujące klienta?
Jeśli Twoi przedstawiciele klienta nie radzą sobie z rosnącą liczbą problemów i zapytań klientów, jest rozwiązanie dla Ciebie. Firmy zajmujące się obsługą klienta to firmy outsourcingowe, które zapewniają pełną obsługę klienta. Ich zespół obsługi klienta jest przeszkolony, aby szybko odpowiadać na wszystkie zgłoszenia i rozwiązywać problemy, problemy lub reklamacje.
Firmy zajmujące się obsługą klienta mogą świadczyć usługi 24/7. Oferują różne raporty, KPI (kluczowe wskaźniki wydajności), dzięki czemu masz doskonały przegląd dostarczonego wsparcia. Mogą również łączyć się z własnym oprogramowaniem help desk i śledzić istniejące procesy.
Frequently Asked Questions
Czym są firmy obsługujące klienta?
Firmy obsługi klienta to firmy zajmujące się obsługą klienta. Zwykle świadczą usługi 24/7. Dzięki temu mogą wspierać działanie Twojej firmy, a Ty możesz być uprzejmy, bo Twoi klienci są pod opieką całodobową.
Jakie są najbardziej znane firmy zajmujące się obsługą klienta?
Istnieje wiele firm, które zajmują się i specjalizują wyłącznie w obsłudze klienta. Najpopularniejsze firmy zajmujące się obsługą klienta to sprzedawca Joe's, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue i Wistia.
Ile jest firm obsługi klienta?
Na całym świecie istnieją setki tysięcy firm zajmujących się obsługą klienta. Zanim zdecydujesz, z którą z firm chcesz współpracować, określ swój budżet, swoje oczekiwania wobec firmy oraz zapoznaj się z ofertami firm, które Cię interesują i wybierz najlepszą dla siebie.
Po przeczytaniu obecnej strony warto zapoznać się z artykułem Obsługa klienta, który wyjaśnia, czym dokładnie jest obsługa klienta i dlaczego jest tak ważna. Znajdziesz tam również informacje na temat najskuteczniejszych kanałów wsparcia klienta, takich jak live chat i e-mail.
Kolejnym ciekawym artykułem jest Troska o klienta, gdzie porównane są różnice między obsługą klienta a troską o klienta. Odkryjesz, jak troska o klienta może poprawić wizerunek marki i zbudować zaufanie wśród klientów.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, czym jest helpdesk i jakie ma korzyści, odwiedź stronę Helpdesk. Dowiesz się, jak helpdesk może zwiększyć zadowolenie klientów i produktywność zespołu.
Dla tych, którzy są zainteresowani funkcjami czatu, warto zerknąć na Przegląd czatów. Możesz zobaczyć, jakie informacje są dostępne w przeglądzie czatów, i jakie funkcje mogą przynieść korzyści Twojej firmie.
Na koniec, jeśli szukasz niedrogiego i wysoko ocenianego oprogramowania pomocy technicznej, zapoznaj się z artykułem LiveAgent uznane przez GetApp. Znajdziesz tam informacje o kompleksowych funkcjach, które zwiększają wydajność, oraz referencje użytkowników potwierdzające jakość programu.
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"