Co to jest formularz klienta?
Doskonała obsługa klienta zwiększa satysfakcję i lojalność klientów. Aby zapewnić lepsze wsparcie, konieczne jest posiadanie większej ilości informacji o klientach. Jednym ze sposobów uzyskania ich jest wypełnienie formularza klienta. Dowiesz się, ile razy klient kontaktował się wcześniej z firmą, jakie są jego preferencje i nie tylko.
Te formularze dla klientów mogą być również wypełniane przez agentów po komunikowaniu się z klientami. Następnie agenci mają więcej informacji i mogą szybciej i lepiej pomagać klientom.
Frequently Asked Questions
Co to jest formularz klienta?
Formularz klienta to jeden z formularzy, dzięki któremu możesz uzyskać więcej informacji o klientach. Zarówno klient, jak i agent mogą je wypełnić po skontaktowaniu się z klientem. Dzięki zebranym w ten sposób informacjom agenci mają szerszy obraz klienta.
Jak uzyskać dostęp do formularza klienta w LiveAgent?
Formularze klienta LiveAgent są dostępne w panelu agenta. Są dostępne dla agentów ze wszystkimi dostępnymi rolami. Dzięki temu agent może w łatwy sposób uzyskać informacje o kliencie, którego sprawa jest załatwiona.
Jak edytować formularz klienta w LiveAgent?
Aby przejść do formularzy klientów w LiveAgent, przejdź do „Konfiguracja”. Znajdziesz tam link do formularza klienta i możesz edytować jego formularz i dostosowywać go w razie potrzeby.
Po przeczytaniu strony o formularzu klienta, możesz być zainteresowany zgłębianiem tematu formularzy kontaktowych, które są kluczowe w komunikacji między firmą a klientem. Dowiedz się, jakie korzyści biznesowe wynikają z ich użycia i jakie zmiany w ich wyglądzie są możliwe.
Jeśli chcesz poprawić jakość swojej obsługi klienta, warto zapoznać się z artykułem o obsłudze klienta w call center. Poznasz tam, na czym polega praca w centrum obsługi klienta oraz jakie cechy powinien mieć dobry przedstawiciel obsługi klienta.
Dodatkowo, jeśli zastanawiasz się, jak skutecznie odpowiadać na prośby klientów, przeczytaj artykuł jak odpowiedzieć na prośbę klienta. Znajdziesz tam 7 praktycznych wskazówek, które pomogą Ci w tej sztuce.
Na koniec, jeśli chcesz zrozumieć, jak mierzyć zadowolenie swoich klientów, zajrzyj na stronę o badaniu satysfakcji klienta. Dowiesz się tam, co powinna zawierać ankieta zadowolenia klienta i jakie korzyści przynosi jej wykorzystanie.
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!