Co to jest głos?
Komunikacja głosowa może być w niektórych przypadkach łatwiejsza niż za pośrednictwem czatu na żywo lub poczty e-mail. Połączenia są szczególnie popularne w przypadku pytań nietechnicznych, takich jak pytania przedsprzedażowe lub rozliczeniowe, które można łatwo rozwiązać przez telefon.
Komunikacja głosowa w LiveAgent może służyć jako:
- Telefon do telefonu – klient dzwoni ze swojego telefonu, a agent odbiera go ze sprzętowym telefonem na końcu
- Telefon do komputera – klient dzwoni ze swojego telefonu, a agent odbiera połączenie w panelu agenta LiveAgent.
- Telefon do urządzenia inteligentnego – działa podobnie jak telefon do komputera, ale zamiast komputera używany jest smartfon. Klient może dzwonić ze swojego telefonu, a agent po drugiej stronie może odebrać połączenie za pomocą aplikacji telefonicznej LiveAgent na swoim urządzeniu mobilnym. Aplikacja wykorzystuje dane mobilne do działania.
- PC to PC – umieszczając widżet połączeń w swojej witrynie, możesz pozwolić klientom dzwonić do Ciebie bezpośrednio ze swojego biurka za pomocą komputera. Tak jak Skype.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego LiveAgent jest uznawane za najlepiej oceniane i niedrogie oprogramowanie pomocy technicznej, warto przejrzeć szczegóły dotyczące funkcji, które zwiększają wydajność i przystępność cenową. To świetny sposób na poprawę obsługi klienta i zrozumienie, jak LiveAgent może wspierać Twoje potrzeby biznesowe.
Rozważasz przejście z CallPage na LiveAgent? Dowiedz się, jak przeprowadzić migrację danych i jakie korzyści niesie za sobą integracja z LiveAgent. Podobnie, jeśli planujesz migrację z LiveCall, możesz zapoznać się z procesem i dowiedzieć się, jakie dane można łatwo przenieść do LiveAgent, odwiedzając stronę o migracji z LiveCall.
Również, jeśli interesuje Cię, jak najlepiej wykorzystać obsługę klienta, przeczytaj o różnicach między obsługą klienta zdalną a na miejscu. Pozwoli to lepiej zrozumieć, kiedy warto korzystać z jednego lub drugiego rozwiązania oraz jak to wpływa na efektywność zespołu.
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!