Co to jest głos?
Komunikacja głosowa może być w niektórych przypadkach łatwiejsza niż za pośrednictwem czatu na żywo lub poczty e-mail. Połączenia są szczególnie popularne w przypadku pytań nietechnicznych, takich jak pytania przedsprzedażowe lub rozliczeniowe, które można łatwo rozwiązać przez telefon.
Komunikacja głosowa w LiveAgent może służyć jako:
- Telefon do telefonu – klient dzwoni ze swojego telefonu, a agent odbiera go ze sprzętowym telefonem na końcu
- Telefon do komputera – klient dzwoni ze swojego telefonu, a agent odbiera połączenie w panelu agenta LiveAgent.
- Telefon do urządzenia inteligentnego – działa podobnie jak telefon do komputera, ale zamiast komputera używany jest smartfon. Klient może dzwonić ze swojego telefonu, a agent po drugiej stronie może odebrać połączenie za pomocą aplikacji telefonicznej LiveAgent na swoim urządzeniu mobilnym. Aplikacja wykorzystuje dane mobilne do działania.
- PC to PC – umieszczając widżet połączeń w swojej witrynie, możesz pozwolić klientom dzwonić do Ciebie bezpośrednio ze swojego biurka za pomocą komputera. Tak jak Skype.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego LiveAgent jest uznawane za najlepiej oceniane i niedrogie oprogramowanie pomocy technicznej, warto przejrzeć szczegóły dotyczące funkcji, które zwiększają wydajność i przystępność cenową. To świetny sposób na poprawę obsługi klienta i zrozumienie, jak LiveAgent może wspierać Twoje potrzeby biznesowe.
Rozważasz przejście z CallPage na LiveAgent? Dowiedz się, jak przeprowadzić migrację danych i jakie korzyści niesie za sobą integracja z LiveAgent. Podobnie, jeśli planujesz migrację z LiveCall, możesz zapoznać się z procesem i dowiedzieć się, jakie dane można łatwo przenieść do LiveAgent, odwiedzając stronę o migracji z LiveCall.
Również, jeśli interesuje Cię, jak najlepiej wykorzystać obsługę klienta, przeczytaj o różnicach między obsługą klienta zdalną a na miejscu. Pozwoli to lepiej zrozumieć, kiedy warto korzystać z jednego lub drugiego rozwiązania oraz jak to wpływa na efektywność zespołu.
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!
Odkryj, jak Grupa Agentów w LiveAgent usprawnia organizację pracy zespołu poprzez automatyczne przekierowywanie wiadomości do odpowiednich działów. Skoncentruj się na efektywności i specjalizacji, tworząc grupy według umiejętności czy lokalizacji klienta. Wypróbuj LiveAgent za darmo i zoptymalizuj obsługę klienta w Twojej firmie!